eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówAwaryjne naprawy i remonty urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2020 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-21

Ogłoszenie nr 510068260-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Gmina Sulechów: Awaryjne naprawy i remonty urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2020 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527009-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulechów, Krajowy numer identyfikacyjny 52676500000000, ul. Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 683 851 120, e-mail zpb@sulechow.pl, faks 683 854 686.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Awaryjne naprawy i remonty urządzeń melioracyjnych i odwadniających na terenie Gminy Sulechów w 2020 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZPB.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwacyjnych urządzeń melioracyjno-odwadniających, stanowiących własność Gminy Sulechów. Zakres prac będzie ustalany protoko-łem typowania w formie pisemnej, natomiast ilość usług do wykonania uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego oraz do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie na realizację tego zadania. Rodzaj prac konserwacyjnych przedstawia się następująco: Lp. Opis prac: 1. Ręczne ścinanie i karczowanie, krzaki i podszycia gęste 2. Ręczne karczowanie drzew, Fi 16-25 cm 3. Ręczne karczowanie drzew, Fi 26-35 cm 4. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, dłużyce 5. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, karpina 6. Wywożenie dłużyc, karpiny i gałęzi, transport na odległość do 2 km, gałęzie 7. Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu, drobne gałęzie, korzenie i kora bez wrzosu z wywiezieniem 8. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Usuwanie kożucha roślin pływających, głębokość cieku ponad 1,0 m 9. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Usuwanie (hakowanie) roślin korzeniących się, powierzchnia lustra wody ponad 60% 10. Usuwanie z przekroju cieków zatorów i nieczystości z wywozem na odległość do 2 km 11. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 20 cm 12. Oczyszczanie rowu z namułu, z wyprofilowaniem skarp, grubość namułu 30 cm 13. Wykoszenie porostów, ręcznie ze skarp, porost gęsty, twardy 14. Wykoszenie porostów, ręcznie z dna cieków, porost gęsty, twardy 15. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarpy ponad 2,0 m 16. Wygrabianie wykoszonych porostów oraz usuwanie kożucha roślin pływających i porostów roślin korze-niących się, Wygrabianie wykoszonych porostów z dna cieków, szerokość skarpy ponad 2,0 m 17. Wykoszenie porostów, mechaniczne koszenie porostów ze skarp i dna 18. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 19. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 0,80 m 20. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 20 cm, ciek o szerokości dna 1,20 m 21. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 22. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 0,80 m 23. Odmulenie cieków koparko-odmularką, grubość warstwy namułu 40 cm, ciek o szerokości dna 1,20 m 24. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 0,6 m 25. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 0,8 m 26. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 20 cm, szerokość dna cieku do 1,2 m 27. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 0,6 m 28. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 0,8 m 29. Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu cieków (urobek odłożony jednostronnie), grubość warstwy namułu 40 cm, szerokość dna cieku do 1,2 m 30. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,40 m, zamulenie do wysokości 1/2 Fi 31. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,60 m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi 32. Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych, przepust Fi 0,80 m, zamulenie do wysokości 1/3 Fi 33. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi do 1 km, grunt kategorii I-II 34. Wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi, ziemia, dodatek za każdy następny 1 km 35. Analogia - oczyszczenie krat wylotów przepustów 36. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 40 cm 37. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 60cm 38. Wymiana rur w przepustach, wymiana ręczna, Fi 80 cm 39. Wykonanie narzutu kamiennego luzem, z brzegu, wyładunek ręczny, narzut nadwodny z kamienia cięż-kiego lub średniego 40. Oczyszczenie stawów i basenów z namułów, koparkami 41. Wywiezienie namułów i zanieczyszczeń roślinnych samochodami na odległość do 1,0 km 42. Wywiezienie namułów i zanieczyszczeń roślinnych samochodami na dalsze 0,5 km 43. Wykopy rowów i kanałów melioracyjnych oraz wykopy przy regulacji rzek wykonywane koparkami pod-siębiernymi na odkład, koparka 0,60 m3 na odkład, grunt kategorii I-II 44. Rozplantowanie spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych, do 1 m3 ziemi leżącej wzdłuż kra-wędzi na długości 1 m wykopu, kategoria gruntu I-IV 45. Plantowanie (obrobienie na czysto), skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie, kategoria gruntu I-III 46. Transport sprzętu na budowę zestawem niskopodwoziowym 47. Uprzątnięcie terenu robót 2. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wyko-nujących bezpośrednio czynności w zakresie prac objętych umową, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). 3. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę lub podwykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ust. 2 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo: 1) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowni-ków na podstawie umowy o pracę, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników, 3) innych dokumentów, zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 7. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 8. Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, że wynagrodzenie za zakres prac objęty zamówieniem będzie wy-płacane, na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę i doręczonych Zamawiają-cemu, po wykonaniu prac określonych protokołem typowania oraz dokonaniu ich odbioru bez zastrzeżeń

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 162369.60
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma "EKO-JANAS" Jarosław Janas
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łochowska 4c
Kod pocztowy: 66-100
Miejscowość: Sulechów
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 198889.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198889.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 198889.70
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.