To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-08
Ogłoszenie nr 510068374-N-2019 z dnia 08-04-2019 r.
Energetyka Cieszyńska spółka z o.o.: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525379-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Energetyka Cieszyńska spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny ---00000000000,
ul. Mostowa
2,
43-400
Cieszyn , woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
338576700, e-mail
zbigniew.pala@ec.cieszyn.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.ec.cieszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego z udziałem Gminy Cieszyn
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):EC.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją: zadania 1, tj.: przebudowy sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście I w rejonie ul. Chrobrego i Górny Rynek w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 32 do 2xDN 150 i łącznej długości ok. 540 m, zadania 2, tj.: przebudowy sieci cieplnej magistrali Południe Śródmieście II w rejonie od ul. Korfantego do ul. Chrobrego w Cieszynie w zakresie średnic 2xDN 25 do 2xDN 200 i łącznej długości ok. 980 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 372 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 608 m, zadania 3, tj.: przebudowy sieci cieplnej osiedla Podgórze w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN32 do 2 x DN250 i łącznej długości ok. 4120 m, w tym etap I polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 1110 m oraz etap II polegający na przebudowie sieci cieplnej o długości ok. 3010 m, zadania 4, tj.: przebudowy sieci cieplnej magistrali Wschód na odcinku od ul. Hażlaskiej do budynków przy ul. Moniuszki w Cieszynie w zakresie średnic od 2 x DN 40 do 2 x DN 250 i łącznej długości ok. 930 m, zadania 5, tj.: budowy indywidualnych węzłów cieplnych w budynkach osiedla Liburnia w Cieszynie IV etap tj.: budowie dwufunkcyjnych węzłów cieplnych centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynkach przy ul. Moniuszki 14, 16, 18, 22, 24 i 26, realizowanych w ramach projektu pn. "Przebudowa sieci cieplnych w Cieszynie wraz z budową przyłączy i węzłów ciepłowniczych celem likwidacji węzłów grupowych". 2. Nadzór inwestorski obejmować będzie realizację robót budowlanych prowadzonych na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz Szczegółowych warunków wykonania i odbioru robót związanych z przebudową sieci cieplnych i budową węzłów cieplnych w Cieszynie (załącznik nr 6 do SIWZ na wykonanie robót budowlanych), opisujących zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego i dostępnych na stronie internetowej: http://www.bip.ec-cieszyn.ires.pl/20152/20152/art11317.html lub będących do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Energetyka Cieszyńska Sp. z o.o., ul. Mostowa 2, 43-400 Cieszyn, w godzinach urzędowania. 3. Nadzór inwestorski w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach, o których mowa w pkt 5.2.1 lit. a) dla CZĘŚCI 1 i 2 oraz w pkt 5.2.1. lit. b) dla CZĘŚCI 3. 4. Osoby pełniące obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego zobowiązane są do: a) wykonywania nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, b) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania inwestycyjnego z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) analizowania harmonogramu rzeczowo-finansowego robót oraz wnioskowania do wykonawcy robót o jego korektę i przedkładania Zamawiającemu do zatwierdzenia, d) bieżąca kontrola terminowości wykonywanych prac z harmonogramem rzeczowo - finansowym, e) sprawdzania jakości robót, wbudowanych materiałów z uwzględnieniem kontroli dopuszczonych do stosowania w budownictwie i zapobiegania używaniu materiałów wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania, f) kontroli nadzorowanych robót w zakresie ochrony zieleni, ze szczególnym uwzględnieniem drzew przewidzianych do adaptacji, g) kontroli jakości robót zastosowanych materiałów, w tym sadzonek drzew i krzewów, w zakresie realizacji prac dotyczących zieleni, h) systematycznego monitorowania i dokumentowania postępów w realizacji zadania zgodnie z dokumentacją techniczną, dokumentami przetargowymi oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo - finansowym i informowania Zamawiającego o wszelkich kwestiach, które mogą zagrażać zakończeniu zadania oraz proponowania programów naprawczych, i) kontroli nadzorowanych robót w zakresie przestrzegania przepisów i zasad bezpiecznych warunków pracy, j) wnioskowania o konieczność pobytu projektanta na budowie, k) wnioskowania o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, l) potwierdzania faktycznie wykonanych robót w protokołach zaawansowania robót, m) wydawania kierownikowi budowy (kierownikom robót) poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących realizowanego zadania, w szczególności dot. usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, n) żądania od kierownika budowy (kierowników robót) dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenia, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę, o) dokonywania wpisów do dziennika budowy stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, p) nadzorowania budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru - nie rzadziej niż 3 razy w tygodniu. Pobyty inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie muszą być dokumentowane wpisami do dziennika budowy, q) rozstrzygania, w porozumieniu z kierownikiem budowy i projektantem, problemów natury technicznej, powstałych w toku wykonywania robót, r) organizowania i prowadzenia narad technicznych - rad budowy, problemowych i innych spotkań, które będą prowadzone nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, przygotowywanie notatek i raportów w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót. W naradach i spotkaniach powinny uczestniczyć wszystkie strony zaangażowane w realizację zadania. Inspektor Nadzoru będzie brał także udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego po uzgodnieniu terminu, s) udziału w spotkaniach i naradach dot. realizacji robót, w szczególności uczestniczenia w pracach komisji technicznych, powołanych do oceny lub rozstrzygania technicznych problemów budowy w toku jej realizacji, t) uzgadniania sposobu postępowania z Zamawiającym, w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych i/lub zamiennych, u) sporządzania Protokołów negocjacji, w przypadku konieczności wykonania - przez wykonawcę robót zamiennych zawierających wstępnie uzgodnione z wykonawcą robót ceny dla robót zamiennych. Protokoły negocjacji stanowić będą załącznik do Protokołów konieczności. Wnioski o w/w roboty wraz z Protokołami konieczności, Protokołami negocjacji i innymi dokumentami Wykonawca niezwłocznie przekazuje Zamawiającemu, zawierający wstępnie określone ustalenia - ostateczne warunki negocjuje i zatwierdza Zamawiający, v) występowania na piśmie z wnioskiem do Zamawiającego, w przypadku zaistnienia konieczności zawarcia aneksu do umowy z wykonawcą robót, wraz z jego uzasadnieniem i szczegółowym udokumentowaniem, w) sprawdzania i odbioru robót zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych zrealizowanych elementów zadania, x) zawieszenia/wstrzymywania robót, w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, y) opracowywania dla Zamawiającego informacji na temat realizowanego zadania, w tym materiałów niezbędnych do przygotowania sprawozdań, raportów, rozliczeń, wniosków o płatność oraz wszelkich dokumentów sporządzanych przez Zamawiającego w związku z realizacja zadań, z) przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań o stanie zaawansowania rzeczowego robót narastająco, nie później niż do 10 dnia każdego miesiąca. Sprawozdanie musi wyczerpująco określać realizację robót w danym okresie sprawozdawczym w poszczególnych branżach. Sprawozdanie opisowe musi zawierać m.in.: odchylenia rzeczowe w stosunku do pierwotnego harmonogramu realizacji projektów oraz harmonogramu po ewentualnych zmianach. Ponadto należy również podać liczbę i terminy zmian harmonogramów; dokładne opisanie przyczyn powstałych odchyleń; podjęte kroki zaradcze w stosunku do wynikających problemów; informację na temat wpływu powstałych trudności na termin realizacji inwestycji. Sprawozdania powinny być sporządzane narastająco tj. w sprawozdaniu za kolejny okres sprawozdawczy muszą być zawarte informacje ze sprawozdań dotyczących wcześniejszych okresów sprawozdawczych, tak aby zachować odpowiednią ścieżkę umożliwiają sprawny nadzór nad inwestycją i wskazującą na całość problemów, opóźnień i podjętych środków zaradczych i ich wyników, występujących podczas realizacji projektu, aa) potwierdzania w dzienniku budowy wpisu kierownika budowy o gotowości robót do odbioru po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w odrębnych przepisach i umowie, prób i sprawdzeń oraz należytego urządzenia i uporządkowania placu budowy, przygotowania i udziału w czynnościach odbioru gotowych zadań i przekazania do użytkowania, bb) sprawdzenia kompletności dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, cc) sprawdzenia wykonania zadania i jego zgodności z dokumentacją projektową, dd) uzgodnienia z Zamawiającym treści protokołu odbioru i odpowiadającej mu faktury, ee) sprawdzenia wykonania dokumentacji powykonawczej, ff) dokumentowania przebiegu realizacji robót poprzez wykonanie zdjęć aparatem cyfrowym. Dokumentacja fotograficzna w wersji elektronicznej zostanie dostarczona na nośniku danych (np. płycie CD, pendrive, itp.) do siedziby Zamawiającego najpóźniej w dniu złożenia końcowego rachunku za nadzór nad zadaniem, gg) dostarczania dokumentacji fotograficznej robót, w tym w szczególności robót zanikających, na bieżąco tj. nie rzadziej niż raz na miesiąc, hh) skompletowania i sprawdzania dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub/i złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy we właściwym organie Nadzoru Budowlanego, ii) udziału w kontrolach zewnętrznych zadania, na wniosek Zamawiającego, oraz udzielania niezbędnych wyjaśnień i informacji, jj) oceny, aprobaty bądź odrzucenia próśb wykonawcy robót zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym. Wszystkie decyzje mogące wpływać na treść umowy, w tym jej zakres, czas trwania lub cenę wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i powinny być konsultowane z Zamawiającym, kk) opiniowania wykonanej dokumentacji zamiennej odcinków sieci cieplnej, w przypadku zaistnienia nie przewidzianych okoliczności dotyczących realizacji przebiegu planowanej trasy sieci cieplnej, na której zaistniały przeszkody uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z projektami pierwotnymi, ll) sprawdzanie kosztorysów ofertowych na ewentualne roboty dodatkowe, zamienne lub uzupełniające powstałe w trakcie realizacji robót, mm) Wykonawca po uzgodnieniu z Zamawiającym, wykona wszystkie inne czynności, nie wymienione w powyższych punktach, które zostaną uznane za niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71541000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją CZĘŚCI 1 (zadanie 1 + zadanie 2) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
52500
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roman Antosik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
58000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją CZĘŚCI 2 (zadanie 3) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
98815
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roman Antosik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
109000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją CZĘŚCI 3 (zadanie 4 + zadanie 5) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39750
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roman Antosik
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
44000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawa i montaż elementów placów zabaw oraz bezpiecznej nawierzchni w ramach projektu pn. "Edukacja cieszy"
- usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o.
- Wykonanie w ramach bieżącego utrzymania dróg robót związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni dróg powiatowych w 2025 roku z podziałem na części (zadania).
- Remont dróg powiatowych w 2025r. z podziałem na części - etap I.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 3
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 431 Mosina - Kórnik w miejscowości Mieczewo
- Nadzór inwestorski dla inwestycji pn. Budowa połączenia węzła A4 Brzesko z DW 768 - etap II
- Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych robót budowlanych w mieście Ząbki
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla zadania polegającego na budowie budynku miesz. wielorodzinnego w Miasteczku Śląskim w okolicy ul. Białego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu "Termomodernizacja kompleksu rekreacyjnego Milenium w Kołobrzegu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.