eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦winouj¶cieDOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-04-21

Og³oszenie nr 510068427-N-2020 z dnia 21-04-2020 r.

Komenda Portu Wojennego: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia:

obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 518671-N-2020

Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:

tak
Numer og³oszenia: 540048195-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Portu Wojennego, Krajowy numer identyfikacyjny 81114359400000, ul. ul. Steyera 28, 72-600 ¦winouj¶cie, woj. zachodniopomorskie, pañstwo Polska, tel. 261-242581, e-mail kpw.zp@ron.mil.pl, faks 261-242309.
Adres strony internetowej (url): https://kpwswinoujscie.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne:
www.kpwswinoujscie.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:

Inny: OBRONA NARODOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:

DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH ORAZ DOSTAWA ARTYKU£ÓW PAPIERNICZYCH

Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):

04/KPW/SZKOL/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest: Czê¶æ nr 1 -Dostawa artyku³ów biurowych zgodnie z Wykazem artyku³ów biurowych stanowi±cym za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno). Czê¶æ nr 2 -Dostawa artyku³ów papierniczych zgodnie z Wykazem artyku³ów papierniczych stanowi±cym za³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ (do pobrania osobno).

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:

tak

II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7


Dodatkowe kody CPV: 22816000-3, 30199230-1, 22989000-0, 30197644-2, 22990000-6, 22000000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 1

NAZWA: Dostawa artyku³ów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 155714.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PapCom s.c. Z.Dobrodziej £.Dobrodziej
Email wykonawcy: poczta@papcom.pl
Adres pocztowy: ul. Kozia 18
Kod pocztowy: 70-791
Miejscowo¶æ: Szczecin
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 135136.25
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 135136.25
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 148350.77
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZÊ¦Æ NR: 2

NAZWA: Dostawa artyku³ów papierniczych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/04/2020
IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia

Warto¶æ bez VAT 179765.12
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIRANEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: m.hoffmann@miranex.pl
Adres pocztowy: Poznañ
Kod pocztowy: 60-479
Miejscowo¶æ: ul. Strzeszyñska 33
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 102002.55
Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem 102002.55
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem 111389.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.