To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-22
Ogłoszenie nr 510068796-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.
Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o.: Modernizacja placu manewrowego na PSZOK-u - II Etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519830-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przeworska Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 65024399500000,
ul. Pl. Mickiewicza
8,
37-200
Przeworsk, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
166 488 236, e-mail
sekretariat@pgk-przeworsk.pl, buja@pgk-przeworsk.pl, faks
166 487 325.
Adres strony internetowej (url): www.pgk-przeworsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja placu manewrowego na PSZOK-u - II Etap
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):02/2020 ZP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja placu manewrowego wraz z drogą dojazdową na PSZOK-u (ul. Głęboka 5, Przeworsk). Ogólny zakres robót obejmuje: ? Frezowanie nawierzchni bitumicznej lub betonowej; ? Wzmocnienie istniejącej nawierzchni z przygotowaniem do wykorzystania jako podbudowy przy użyciu tłucznia kamiennego; ? Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni ? Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ? Skropienie nawierzchni mineralno- bitumicznej ? Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej (warstwa wiążąca) ? Wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznej (warstwa ścieralna) Szczegółowy zakres robót określony jest w: ? projekcie wykonawczym (załącznik nr 9 do SIWZ) ? przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ) ? specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) (załącznik nr 10 do SIWZ) * Obowiązki wykonawcy: 1) dbanie o prawidłowość oznakowania oraz zapewnienie odpowiednich warunków bezpieczeństwa w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz ewentualnie naprawa nawierzchni sąsiadujących - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 3) wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie przepisów bhp i przeciwpożarowych oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież; 4) zapewnienie bezpieczeństwa właścicielom posesji i budynków sąsiadujących z terenem budowy. 5) zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) ścisła współpraca z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. * Wymagania jakościowe i materiałowe. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Uwagi: 1) Przedmiotowe zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, z należytą starannością, aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i standardami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2) W ramach ceny ofertowej Wykonawca uwzględni wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 3) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy i jego otoczenia jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
220000.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna w Dębicy
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155730.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZEWORSKA
- Ulepszenie nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Tryńcza
- Dostawa rękawic medycznych
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pt. "Poprawa jakości wody dla mieszkańców Gminy Przeworsk" w podziale na części (zadania):
- Przebudowa drogi powiatowej P 1604 R Żurawiczki-Zarzecze w km 2+953-3+390 oraz 3+680-3+789
- Modernizacja i przebudowa dróg na terenie Gminy Przeworsk
- Remont i wyposażenie pomieszczenia na pracownie dekoratorstwa i obudowanie blachą boksu na odpady
więcej: przetargi w Przeworsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Cieninie Kościelny
- Odnowienie poszycia dachowego Ratusza w Lubniewicach
- "Utworzenie Lokalnego Centrum Aktywności Społecznej w Czernicach Borowych"
- Remont pomieszczeń na terenie Technikum Hotelarsko-Turystyczno-Gastronomicznego Nr 21 w Warszawie
- Modernizacja instalacji przeciwpożarowej klatki schodowej w skrzydle południowym w dawnym Pałacu Karola Poznańskiego
- Budowa drogi ppoż. nr 5 w leśnictwie Brzeźno - I etap
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.