eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązownicaRozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Piwodzie wraz z budową monitoringu SUW i ujęć wody w m. Piwoda i Szówsko na terenie gminy Wiązownica

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-22

Ogłoszenie nr 510069045-N-2020 z dnia 22-04-2020 r.

Wójt Gminy Wiązownica: Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Piwodzie wraz z budową monitoringu SUW i ujęć wody w m. Piwoda i Szówsko na terenie gminy Wiązownica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WP 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511654-N-2020 z dnia 2020-02-12

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031273-N-2020 i 540036281


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Wiązownica, Krajowy numer identyfikacyjny 55167400000000, ul. Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 622-36-31, e-mail ugwiazownica@o2.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.wiazownica.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w Piwodzie wraz z budową monitoringu SUW i ujęć wody w m. Piwoda i Szówsko na terenie gminy Wiązownica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZ.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w miejscowości Piwoda wraz z budową monitoringu SUW i ujęć wody w m. Piwoda i Szówsko na terenie gminy Wiązownica. 2. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 2.2.1 W zakresie robót konstrukcyjno - budowlanych: 1) rozbudowa budynku hali filtrów stacji uzdatniania wody, 2) zbiornik na wodę pitną, Rozbudowę budynku hali filtrów istniejącej stacji uzdatniania wody zaprojektowano w technologii tradycyjnej o wym. 946x486 cm. o następujących rozwiązaniach konstrukcyjno - budowlanych: ? ławy i ściany fundamentowe żelbetowe gr. 30 cm. wylewane z betonu B20, ? wieńce , nadproża, rdzenie zbrojone stalą zbrojeniową wylewane z betonu B 20, ? słupy podporowe stropu żelbetowe wylewane na mokro o przekroju 30x30 cm. ? ściany z pustaków gr. 29 cm. na zaprawie cementowo - piaskowej, ? płyta stropowa żelbetowa gr. 15 cm. wylewana na mokro, ? dach dwuspadowy o konstrukcji krokwiowo-płatwiowej z drewna klasy K 27. Zbiornik na wodę pitną o konstrukcji żelbetowej monolitycznej jednokomorowy średnicy 9,20 m. i wys. h=5 m. o pojemności czynnej V=280 m3 i pojemności całkowitej 323 m3. ? płyta denna żelbetowa grubości 40 cm. ? ściany zbiornika żelbetowe grubości 30 cm. ? płyta stropowa zbiornika gr. 20 cm. oparta na ścianach zbiornika. 2.2.2 W zakresie układu technologicznego SUW ? budowa dodatkowych filtrów na każdym stopniu filtracji, ? budowę rurociągów łączących nowe filtry z filtrami istniejącymi, ? przebudowę części orurowania w celu dostosowania średnic rurociągów do zmienionych przepływów, ? budowa rurociągów międzyobiektowych łączących nowy zbiornik wody z istniejącym systemem magazynowania wody, 2.2.3 W zakresie monitoringu CCTV ? kamery, ? rejestrator i transmisja sygnału, ? instalacja elektryczna, ? urządzenia sieciowe, 2.2.4 W zakresie instalacji elektrycznej i AKPiA ? instalacja sterownicza nowych filtrów, ? rozdzielnie obiektowe studni, ? modyfikacja układu sterowania w istniejącej rozdzielni RT, ? oświetlenie wewnętrzne w części dobudowanego budynku hali filtrów, 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do siwz, w szczególności: 2.5.1 projekt budowalno-wykonawczy, 2.5.2 specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), 2.5.3 przedmiary, 2.5.4 pozwolenie na budowę, 2.6 Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać roboty budowlane opisane w siwz. projekcie budowlano - wykonawczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.7 Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (STWiOR, PB, przedmiary robót) należy traktować, jako wzajemnie się uzupełniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek rozbieżności, wieloznaczności lub niejednoznaczności, Wykonawca nie może ograniczać zakresu swojego zobowiązania wynikającego z umowy w sprawie udzielonego zamówienia publicznego. 2.8 Wymagany minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego, chyba że wykonawca zaoferował dłuższy okres gwarancji jakości. 2.9 Podstawowe obowiązki i warunki wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: 2.9.1 wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. 2.9.2 roboty będą prowadzone na czynnym obiekcie budowlanym, w związku z powyższym wszelkie przerwy technologiczne należy wcześniej zgłosić i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego wraz z dopuszczalnym czasem wyłączenia, 2.9.3 do wykonania przedmiotu umowy wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie materiałów fabrycznie nowych, dopuszczonych do stosowania na podstawie przepisów, 2.9.4 wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót ( jeżeli dotyczy), 2.9.5 Wykonawca ustali z Zamawiającym szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przed zawarciem umowy, uwzględniający planowane wynagrodzenie. 2.9.6 niezwłocznie po przekazaniu placu budowy Wykonawca złoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie o zapewnieniu właściwego poziomu bezpieczeństwa i higieny pracy (plan BIOZ), 2.9.7 lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. 2.9.8 w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. 2.9.9 wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 ze zm.). 2.9.10 w cenie oferty Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. 2.9.11 wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. 2.9.12 wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. 2.9.13 wykonania na własny koszt wszystkich niezbędnych badań, testów i prób w celu należytego wykonania umowy i użytkowanie przedmiotu umowy (do protokołów odbiorów częściowych obligatoryjne dołączanie dokumentów potwierdzających ww. czynności); 2.9.14 przywrócenia placu budowy, terenów sąsiadujących lub innych terenów, w szczególności dróg publicznych zgodnie z warunkami narzuconymi przez zarządcę drogi i/lub właściciela/władającego terenem, a w przypadku braku takich warunków, do stanu nie gorszego niż istniejący w dniu ich przejęcia oraz naprawa ewentualnych szkód wyrządzonych na tych terenach, spowodowanych realizacją robót. 2.9.15 wykonania prób wynikających z warunków technicznych wykonania i odbioru robót, 2.9.16 wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. 2.9.17 w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 2.9.18 w cenie zaoferowanej przez wykonawcę, do zakresu obowiązków wykonawcy należy również utrzymanie czystości i porządku w trakcie realizacji robót, oraz po zakończeniu robót budowlanych oraz zapewnienie obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia obiektu zgodnie z planem zagospodarowania działki lub terenu. 2.9.19 po zakończeniu robót wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą i odbiorową całego zadania (części), w tym również instrukcje eksploatacji i konserwacji urządzeń, karty gwarancyjne, atesty, certyfikaty, aprobaty itp. ( jeżeli dotyczy). 2.9.20 wykonawca odpowiada za przekazany teren robót do czasu komisyjnego odbioru robót 2.10 Jeśli gdziekolwiek w projekcie lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest zobowiązany załączyć do oferty szczegółową specyfikację, z której w jednoznaczny wynikać powinna równoważność proponowanych materiałów w stosunku do przyjętych projekcie budowalnym, projekcie wykonawczym, STWiORB lub przedmiarach robót. W celu dokonania oceny równoważności musi być udokumentowana załączonymi do oferty dokumentami m in. Producenta i typu urządzenia czy materiału, obliczenia wytrzymałościowe materiałów, szczegółowymi rysunkami technicznymi, kartami katalogowym urządzeń, bądź certyfikatami, deklaracjami zgodności PN. Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie urządzenia równoważne były prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych 3 zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata (na dowód pracy urządzeń równoważnych należy załączyć np.: referencje, protokoły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp.). Wykonawca musi mieć świadomość, iż możliwość zastosowania urządzeń równoważnych uzależniona będzie od ich zgodności ze wszystkimi parametrami określonymi w projekcie, specyfikacji technicznej. W celu zachowania kompatybilności wszystkich urządzeń technologicznych, nie dopuszcza się zamiany tylko niektórych elementów/urządzeń zaprojektowanej, kompletnej technologii uzdatniania wody. Wykonawca stosując rozwiązania równoważne jest w pełni odpowiedzialny za taki dobór urządzeń i materiałów by uzyskać wymagane parametry technologiczne oraz by dostosować je do istniejącej/zaprojektowanej trasy, tak by nie zachodziła konieczność zmiany pozwolenia na budowę (zaoferowanie/ materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu). Brak wskazania w ofercie propozycji równoważności oznaczać będzie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z założeniami projektu budowlanego, projektu wykonawczego, STWiORB lub przedmiary robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111000-8, 45231300-8, 45315600-4, 45351000-2, 45453000-7, 45400000-1, 45430000-0, 45421100-5, 45442121-1, 45450000-6, 45261000-4, 45231600-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1119042.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Sanitex Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Tryńcza 120
Kod pocztowy: 37-204
Miejscowość: Tryńcza
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1739846.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1739846.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2266061.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.