To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-09
Ogłoszenie nr 510069104-N-2019 z dnia 09-04-2019 r.
Instytut Elektrotechniki: Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zawarcia umowy ramowej
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525043-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Elektrotechniki, Krajowy numer identyfikacyjny 37902000000000,
ul. ul. Pożaryskiego
28,
04-703
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 112 52 05, e-mail
iel@iel.waw.pl, faks
22 112 54 44.
Adres strony internetowej (url): www.izolatory.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyrobów hutniczych z metali kolorowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZK-zp.293.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej ustalającej warunki udzielenia zamówienia publicznego na dostawę wyrobów hutniczych z metali kolorowych. 2. Umowa ramowa zostanie zawarta z jednym Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienie składa się z 3 asortymentów: 1) Asortyment 1: Pręty z miedzi: Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 5mm do 50mm (fi). Przewidywana ilość: 100 kg. Rodzaj: płaskie. Wymiar: od 5 x 75mm do 40 x 150mm (grubość x szerokość). Przewidywana ilość: 12.000 kg. Wymagana jest dostawa miedzi elektrolitycznej (min. 99,9%) w stanie półtwardym i maksymalnym udziale domieszek: Bi: max 0,0005; O2: max 0,04; Pb: max 0,005. 2) Asortyment 2: Pręty z mosiądzu w gatunku MO58A lub równoważnym. Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 4mm do 50mm (fi). Przewidywana ilość: 5.000 kg. Rodzaj: 6-kątne. Wymiar: od 5mm do 50mm (skt). Przewidywana ilość: 1.000 kg Wymagana jest dostawa stopu miedzi i cynku o poniższym składzie chemicznym: Cu: 57,0 ÷ 59,0; Pb: 2,5 ÷ 3,5; Al.: max 0,05; Fe: max 0,3; Ni: max 0,3; Sn: max 0,3. i własnościach mechanicznych: Wytrzymałość na rozciąganie [MPa]: min. 480. Granica plastyczności [MPa]: min. 300. Wydłużenie [%]: min. 15. Stan utwardzenia: półtwardy. W celu wykazania równoważności mosiądzu z MO58A, Wykonawca wraz z ofertą złoży dokument potwierdzający tę równoważność. Ww. dokument nie podlega uzupełnieniu, a jego brak skutkował będzie odrzuceniem oferty. 3) Asortyment 3: Pręty z aluminium. Rodzaj: okrągłe. Wymiar: od 5mm do 400mm (fi). Przewidywana ilość: 18.000 kg. Rodzaj: płaskie. Wymiar: od 0,5mm do 150mm (szerokość i grubość). Przewidywana ilość: 100 kg. Wymagana jest dostawa stopu aluminium o poniższym składzie chemicznym: Si: 0,20 ÷ 0,80; Fe: 0,60 ÷ 0,80; Cu: 3,50 ÷ 4,50; Mn: 0,40 ÷ 1,00; Mg: 0,40 ÷ 1,00; Zn: 0,23 ÷ 0,27. i własnościach mechanicznych: Wytrzymałość na rozciąganie Rm [MPa]: min. 350. Granica plastyczności Rp 0,2 [MPa]: min. 240. Twardość [HB]: min. 105. Wydłużenie A5 [%]: min. 13. Długość prętów każdego rodzaju - nie krótsze niż 3m. Wszystkie materiały muszą posiadać gładką strukturę. Niedopuszczalne jest dostarczenie materiałów o uszkodzonej powierzchni. 5. Podane ilości są maksymalnymi ilościami szacunkowymi i dotyczą całego okresu obowiązywania umowy ramowej. 6. Do każdej dostawy wymagany jest atest jakościowy. 7. Celem umowy ramowej jest określenie warunków dla przyszłych zamówień na dostawy, o których mowa powyżej, jakie Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy na podstawie umów wykonawczych. 8. Zamawiający będzie udzielał zamówień cząstkowych, których przedmiot jest objęty umową ramową, Wykonawcy, z którym zawarł umowę ramową, na warunkach określonych w umowie ramowej. 9. Zamawiający zastrzega, że nie gwarantuje zlecenia zamówień cząstkowych na kwotę maksymalnego wynagrodzenia wskazanego w umowie ramowej i z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie. 10. Zawarcie umowy ramowej nie rodzi po stronie Wykonawcy roszczenia o udzielenie zamówienia na dostawy, które objęte są umową ramową. 11. ZASADY UDZIELANIA UMÓW WYKONAWCZYCH 1) Zamawiający będzie zawierał z Wykonawcą umowy wykonawcze bez przeprowadzania dodatkowych czynności. 2) Umowa wykonawcza zawarta będzie na warunkach określonych w umowie ramowej. 3) Po zawarciu umowy wykonawczej zamówienia cząstkowe będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego w ilościach jednorazowych od 50 do 500 kg. 4) Zamówienia zawierające asortyment i ilości składane będą przez Zamawiającego drogą elektroniczną (e-mail). 5) Wykonawca zobowiązany będzie potwierdzić przyjęcie zamówienia z podaniem cen jednostkowych, drogą elektroniczną, w terminie 2 dni roboczych liczonych od następnego dnia po otrzymaniu zamówienia. Potwierdzone przez Wykonawcę ceny jednostkowe nie mogą być wyższe od cen podanych w ofercie na zawarcie umowy ramowej (z zastrzeżeniem rozdziału 17 ust. 3 SIWZ). 6) Dostawy będą realizowane w dni robocze, tzn. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00. 7) Pakowanie, załadunek, transport oraz ubezpieczenie na czas transportu leżeć będą po stronie Wykonawcy. 8) Materiały muszą być zabezpieczone przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie oraz wpływ warunków atmosferycznych podczas transportu. 9) Materiały muszą być zapakowane w taki sposób aby był możliwy ich rozładunek wózkiem widłowym. 10) Rozładunek leżał będzie po stronie Zamawiającego. 11) Rzeczywista ilość dostawy, wynikająca z długości fabrykacyjnych poszczególnych asortymentów, może różnić się od ilości podanej w opisie zamówienia. 12) Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę po zrealizowaniu każdorazowego zamówienia cząstkowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 14600000-7
Dodatkowe kody CPV: 14715000-6, 14721000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
950000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo KREZUS M. Zarzycki Spólka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1026384.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie -- na podstawie art. -- ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
--
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.