To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-23
Ogłoszenie nr 510069630-N-2020 z dnia 23-04-2020 r.
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielowsi: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509080-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540026491-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Wielowsi, Krajowy numer identyfikacyjny 384161754,
ul. Zamkowa
24,
44-187
Wielowieś, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 233 66 94, e-mail
sekretariatzsp@zspw.wielowies.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wielowies.pl/zspw
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Wielowsi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne dostarczanie artykułów żywnościowych w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2020 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport art. spożywczych na koszt i ryzyko Wykonawcy wraz z dostarczeniem o ustalonej godzinie i rozładowanie z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego, dostawy realizowane będą do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Zamkowa 24, 44-187 Wielowieś, Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Wielowsi, ul. Szkolna 12a, 44-187 Wielowieś i Publicznego Przedszkola w Wielowsi, ul. Szkolna 12, 44-187 Wielowieś. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję, do wglądu Zamawiającego. Szczegółowy zakres dostaw, wymagania jakościowe oraz przewidywana wielkość zamówienia została określona w formularzach cenowych stanowiących Część III SIWZ. Zamawiający informuje, że ilości artykułów wykazane w z Części III SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie ubiegłego roku, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Łączny zakres zamówienia może być pomniejszony do 30% (tj. zrealizowany w co najmniej 70%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Dostarczony towar winien być świeży, dobrej jakości, dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i atestami. Powinien znajdować się w oryginalnych opakowaniach producenta oznakowanych i zawierających informacje dotyczące: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia, ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania powinny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. Wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.08.2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015 poz.1256).Produkty mają być: najwyższej jakości, świeże, pierwszego gatunku, odpowiadające normie dla dzieci i młodzieży szkolnej. Termin przydatności do spożycia artykułów spożywczych powinien być nie krótszy niż połowa okresu gwarancji producenta, za wyjątkiem mięsa wołowego i wieprzowego, wędlin, przetworów mlecznych - nie krótszy niż 7 dni, mięsa drobiowego oraz mleka świeżego - 5 dni licząc od daty dostawy. Czas realizacji poszczególnych dostaw : - artykuły żywnościowe muszą być dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 10:00 - pieczywo należy dostarczyć w terminie: w dni robocze do godziny 7:00 - mięso, produkty mięsne, drób : dostarczane do stołówki każdorazowo, po wcześniejszym złożeniu zapotrzebowania przez Zamawiającego drogą telefoniczną lub mailową, w terminie maksymalnie następnego dnia od otrzymania zamówienia od Zamawiającego, w dni robocze do godziny 7:00. Dopuszcza się pojedyncze obniżenie cen oferenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu po cenach odpowiednio obniżonych (np. nagły spadek cen, sezonowa zmiana ceny warzyw i owoców). Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczonego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w dniu następnym po złożeniu reklamacji. Wykonawca powinien posiadać dokumentację zgodną z wymaganiami prawnymi określonymi w prawie polskim i EU - spełniająca wymagania: - Ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. poz.594 i 1893 oraz z 2016 r. poz.65.); - Rozporządzenia (WE) 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych ze zm.; - Rozporządzenia (WE) 853/2004 w sprawi higieny żywności pochodzenia zwierzęcego ze zm.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15100000-9, 15800000-6, 03142500-3, 03220000-9, 03311000-2, 15331170-9, 15811000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: PRODUKTY MLECZARSKIE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7887.70
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AB FROST Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 3, 98-275 Brzeźnio, Hurtownia Mrożonek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8009.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE - WIEPRZOWINA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
17273.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Masarski Jerzy Ziaja
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18174.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: MIĘSO, PRODUKTY MIĘSNE - DRÓB |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6145.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ubojnia Drobiu Tomasz Prus
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6386.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: ÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE , JAJA |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7022.59
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AB FROST Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 3, 98-275 Brzeźnio, Hurtownia Mrożonek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6431.46
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: OWOCE ,WARZYWA , WARZYWA KISZONE |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4861.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.U.H "DAMEX" Surmański Damian
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4727.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: ZIEMNIAKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4020.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Grzegorz Rzepa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4095.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: RYBY , MROŻONKI |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6088.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AB FROST Sp. z o.o., ul. Spółdzielcza 3, 98-275 Brzeźnio, Hurtownia Mrożonek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4747.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: PIECZYWO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2005.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Handlowo Usługowa Spółdzielnia "ROLNIK"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2116.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
- Sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
- Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin, wyrobów wędliniarskich oraz drobiu do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Dostawy artykułów spożywczych ZP 4/2025
- Dostawy różnych produktów spożywczych (dżemy i koncentraty) dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Dostawa artykułów spożywczych do szkół Gminy Gniezno _1
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.