eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IławaDostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-10

Ogłoszenie nr 510070959-N-2019 z dnia 10-04-2019 r.

Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku: Dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 2 - Kadry dla gospodarki, Działania 2.4 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego, Poddziałania 2.4.1 - Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego - projekty konkursowe

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511299-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540031505-N-2019; 540034421-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiatowe Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, REGON: 519583379, Bożena Marchewka, tel. 89 649 13 12, Faks: 89 649 13 11, Adres e-mail: sekretariat@pckp.net
Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku, krajowy numer identyfikacyjny 51945594800000, ul. ul. Kopernika , 14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 492 670, e-mailzsilawa@powiat-ilawski.pl, faks 896 496 173.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku, Krajowy numer identyfikacyjny 51945594800000, ul. ul. Kopernika , 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 896 492 670, e-mail zsilawa@powiat-ilawski.pl, faks 896 496 173.
Adres strony internetowej (url): http://www.zsilawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława 2. Zamawiający informuje, że zawarte zostaną dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: 1) umowa nr 1 na realizację części 1 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, 2) Umowa nr 2 - na realizację części 2 zgodnie z zapisem ust. 2 pkt 2) ppkt 2.5), 2.5) Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć na realizację zadania 1 i 2 dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: a) umowa nr 1 na realizację zadania 1 z Zespołem Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława, b) Umowa nr 2 - na realizację zadania 2 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, c) Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.212.02.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody oraz mebli w ramach zadania pn. Kształcenie zawodowe w 3D. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców "sprzętem" lub "przedmiotem zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część 1 - wyposażenie pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: a) Stół prasowalniczy z wytwornicą pary - 2 szt. b) Stębnówka prosta z oświetleniem - 20 szt. c) Dziurkarka - 1szt. d) Guzikarka - 1szt e) Dwuigłówka/ podszywarka- 1szt. f) stębnówka dwuigłowa łańcuszkowa - 1szt. g) Renderka - 1 szt. h) Podszywarka - 1 szt. i) Overlock 4 nitkowy - 6 szt. j) Żelazka parowe -6 szt. k) Destylator do wody - 1szt. l) Urządzenie do foliowania odzieży-transporter wieszakowy - 4 szt. m) Odkurzacz /dmuchawa do czyszczenia maszyn krawieckich - 2szt n) Napownica - 2 szt. o) Deska do prasowania - 6szt p) Manekin męski regulowany - 4 szt. q) Manekin damski regulowany - 4 szt. r) Manekin dziecięcy regulowany - 4 szt. s) Krzywiki - 10 kompletów t) Nóż ręczny do cięcia - 10 szt. u) Nożyczki do krojenia - 10 szt. v) Nożyce/ obcinacze - 20 szt. w) Metkownica z zapasem szpilek - 6 szt. x) Przyciski/klamry - 10 kompletów y) Oprzyrządowanie do stębnówki(stopki) - 20 kompletów z) Wieszaki - 200 szt aa) Stół rozkroju - 10 szt. bb) Stojaki na wykroje - 4 szt. cc) Pojemniki na odpady - 6 szt. dd) Lustro - 4 szt. ee) Tablice korkowe do eksponatów odzieży we fragmentach oraz węzłów technologicznych - 10 szt. ff) Dodatki krawieckie (zestaw da każdego ucznia) - 20 kompletów gg) Wzorniki (zestaw) - 10 kompletów hh) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 39713500-8 - Żelazka elektryczne, 42715000-1 - Maszyny do szycia, 42710000-6 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, 39241200-5 - Nożyczki, 39121200-8 - stoły, 30170000-1 - Maszyny do metkowania, 38622000-1 - Lustra, 39713430-6 - Odkurzacze, 39136000-4 - Wieszaki na odzież, 39224340-3 - Kosze ii) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 1 2) Część 2 - MEBLE - przedmiot obejmuje dostawę w szczególności następującego wyposażenia: 2.1) zadanie 1 - Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie a) gabloty poglądowe - 2 szt. b) sztaluga - 5 szt. c) szafa na pomoce dydaktyczne -1 szt. d) stół roboczy duży -1 szt. e) biurko komputerowe - 98 szt. f) krzesło komputerowe - 98 szt. g) szafa na dokumenty -1 szt. 2.2) Zadanie 2- PCKP w Iławie a) biurko nauczyciela - 2 szt. b) fotel nauczyciela - 2 szt. c) Regały - 4 szt 2.3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ - tabela 2, 2.4) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 39132100-7 - szafy na akta, 39121200-8 - stoły, 39121100-7 - biurka, 39111100-4 - siedziska obrotowe, 39131000-9 - regały biurowe, 2.5) Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć na realizację zadania 1 i 2 dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: a) umowa nr 1 na realizację zadania 1 z Zespołem Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława, b) Umowa nr 2 - na realizację zadania 2 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, c) Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami 3. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia dla części 1-2: 1) Wymieniony w załączniku nr 1A, 1B do SIWZ sprzęt i meble muszą być fabrycznie nowe, a dostarczony sprzęt powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszystkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. kabel zasilający, kable USB itd.). 3) Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych wad lub usterek na zasadach określonych we wzorze umowy. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych. 5) Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model oraz w razie konieczności inne symbole/numery wyspecyfikowanego sprzętu, tak, aby w sposób jednoznaczny można było zidentyfikować parametry oferowanego sprzętu. 6) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za braki i wady przedmiotu umowy powstałe w czasie transportu. 7) Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty uwzględnić koszty transportu do miejsca odbioru, podłączenia, uruchomienia, zamontowania sprzętu, wraz z uwzględnieniem wszystkich potrzebnych materiałów do wykonania montażu i instalacji oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi. 8) Wymaga się, aby oferowany sprzęt posiadał minimalny okres gwarancji wskazany w załączniku nr 5 do SIWZ dla poszczególnych urządzeń i mebli. 9) Zamawiający informuje, że nie posiada planów, schematów miejsc, w których mają być zainstalowane zestawy interaktywne. Wybrany wykonawca zobowiązany jest wykonać montaż urządzeń zgodnie ze sztuką, w sposób zapewniający poprawne działanie i osiągniecie zakładanych celów. 10) Oznaczenie dostarczonego przedmiotu zamówienia logotypami zgodnie z zapisami: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 4. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostaw i zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, , charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, 7) izolacyjności cieplnej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne. Minimalne parametry techniczne stanowiące minimalne parametry równoważności zostały przedstawione w załączniku nr 5 do SIWZ. 5. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. Brak podania w załączniku nr 1A-1B do SIWZ tabela nazwy producenta i/ lub modelu i /lub numeru katalogowego i/lub podania linku do strony internetowej zawierającej kartę techniczną oferowanych urządzeń i produktów spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2) ustawy Pzp. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 7. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława. Umowa na realizację przedmiotu zamówienia zostanie zawarta z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława 8. Zamawiający informuje, że zawarte zostaną dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: 1) umowa nr 1 na realizację części 1 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, 2) Umowa nr 2 - na realizację części 2 zgodnie z zapisem ust. 2 pkt 2) ppkt 2.5), 9. Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42715000-1


Dodatkowe kody CPV: 39713500-8, 42710000-6, 39241200-5, 39121200-8, 30170000-1, 38622000-1, 39713430-6, 39136000-4, 39224340-3, 39132100-7, 39121200-8, 39121100-7, 39111100-4, 39131000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: wyposażenie pracowni zajęć praktycznych z przemysłu mody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 158873.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Banaszczyk Maszyny Szwalnicze
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Scaleniowa 1
Kod pocztowy: 93-438
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165661.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165661.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 219924.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: MEBLE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/03/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85401.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ESO MEDIA, Łukasz Kasperkiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ks. St. Staszica 9/5,
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97359.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97359.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173386.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.