eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkCałoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071247-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Muzeum Zamkowe w Malborku: Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526266-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Zamkowe w Malborku, Krajowy numer identyfikacyjny 27607328111000, ul. ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail b.mizgala@zamek.malbork.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://bip.zamek.malbork.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury. Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.2611.4.2019.bm

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówieniowa jest usługa świadczona na rzecz Zamawiającego pn. Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku. 2. Zakres, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w: 2.1. Załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ); 2.2. Załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ pn. Schemat usytuowania i częstotliwość czyszczenia ławek i opróżniania koszy; 2.3. Załączniku nr 1b do niniejszej SIWZ pn. Obszar objęty przedmiotem zamówienia; 2.4. Załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ pn. Wzór umowy. 3. Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej terenu i obszarów, których zamówienie dotyczy, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji i rozliczenia przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 3.1. Wizję lokalną można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą wyznaczoną do kontaktów z Wykonawcami. 3.2. Zamawiający w czasie wizji lokalnej nie będzie udzielał wyjaśnień ani odpowiadał na pytania Wykonawcy. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 4.1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga od Wykonawcy (lub Podwykonawcy w rozumieniu art. 2 pkt 9b PZP) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na utrzymaniu porządku i czystości (sprzątanie, odśnieżanie), wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy (dotyczy osób już zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) lub w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia zatrudnienia nowej osoby na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu (osobie wskazanej w § 3 ust. 5 we wzorze umowy) oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt. 3.5.1. SIWZ oraz poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych tych osób. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4.3. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte oświadczeniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4.4. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dot. zatrudniania ww. osób. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.2. SIWZ. 4.5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 3.5.2. SIWZ będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, o którym mowa w pkt. 3.5.1. SIWZ. 4.6. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, obowiązków określonych w pkt. 3.5.2. SIWZ Zamawiającemu przysługiwało będzie prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto wynikającego ze złożonej oferty, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. Ponadto Zamawiający będzie mógł odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 5. Wymagania dotyczące pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. Pracownicy Wykonawcy lub Podwykonawcy muszą na terenie Zespołu Zamkowego w Malborku jednolite ubrania robocze umożliwiające ich jednoznaczną identyfikację z Wykonawcą. 5.2. Prace objęte przedmiotem zamówienia nie mogą zakłócać bieżącego funkcjonowania muzeum. 5.3. Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktu w zakresie całokształtu przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ). 5.4. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania przepisów bhp i p.poż. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową za przestrzeganie przepisów bhp i p.poż. przez podległe mu osoby, 5.5. Pracownicy Wykonawcy muszą być zobowiązani do: przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018r. poz. 1000 j.t.) oraz ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2018r. poz. 412 j.t. ze zm.). 6. Inne postanowienia: 6.1. Zamawiający udostępni odpłatnie Wykonawcy pomieszczenie do przechowywania sprzętu, środków czyszczących i artykułów higienicznych oraz odzieży ochronnej, z zastrzeżeniem, że przechowywane środki biodegradowalne nie mogą stanowić zagrożenia dla osób znajdujących się w budynku jak również dla całego obiektu. Szczegóły odnośnie przedmiotowego pomieszczenia zostaną ustalone miedzy Zamawiającym a Wykonawcą po zakończeniu postępowania; wynikać to będzie z zapotrzebowania Wykonawcy związanego m.in. z posiadanym sprzętem, niezbędnym do realizacji usługi. 6.2. Zamawiający ponosi koszty energii elektrycznej i wody niezbędnej do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia. 6.3. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie piasek niezbędny do usuwania zimowej śliskości na ciągach komunikacyjnych pieszych i jezdnych objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w SOPZ, Załącznik nr 1 do SIWZ. 6.4. Na terenie zespołu zamkowego w Malborku obowiązuje ZAKAZ: 6.4.1. używania soli oraz domieszek chemicznych dla oblodzonych nawierzchni, 6.4.2. używania mechanicznych urządzeń do zamiatania liści (np. dmuchawy, odkurzaczy) !

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6


Dodatkowe kody CPV: 90918000-5, 90910000-9, 90620000-9, 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 551111.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Malborku Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ge. de Gaulle'a 70
Kod pocztowy: 82-200
Miejscowość: Malbork
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 595200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 583200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 748958.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.