To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071633-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Projekt i rozbudowa oraz modernizacja systemu wodno-ściekowego w Aglomeracji Krynica Morska w ramach realizacji projektu pn. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno-ściekowego w Aglomeracji Krynica Morska"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 527948-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 17018849200000,
ul. Przyjaźni
1,
82-120
Krynica Morska, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
55 247 61 12, e-mail
eg.pwikkrynicam@gmail.com, faks
55 247 61 12.
Adres strony internetowej (url): www.pwikkrynicam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Projekt i rozbudowa oraz modernizacja systemu wodno-ściekowego w Aglomeracji Krynica Morska w ramach realizacji projektu pn. "Rozbudowa i modernizacja systemu wodno-ściekowego w Aglomeracji Krynica Morska"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PW.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: Projekt i rozbudowa oraz modernizacja systemu wodno-ściekowego w Aglomeracji Krynica Morska. Zadanie to obejmuje trzy elementy: ¬- modernizację oczyszczalni ścieków w Krynicy Morskiej z budową instalacji fotowoltaicznej PV (OZE) o mocy zainstalowanej 0,040 MW - modernizację na terenie miejscowości Krynica Morska i Przebrno 22 sztuk istniejących przepompowni oraz usprawnienie istniejącej na terenie miejscowości Nowa Karczma-Piaski głównej tłoczni ścieków ¬- rozbudowę istniejącej infrastruktury sieciowej wodno-kanalizacyjnej w ciągu ul. Żołnierzy w granicach miejscowości Krynica Morska oraz w ciągu ul. Bursztynowej w miejscowości Nowa Karczma. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, obejmuje w szczególności: 1) Ustanowienie inspektorów nadzoru w innych branżach, jeśli będzie to wymagane do realizacji zadania; 2) Osobisty pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, postanowieniami umowy oraz projektu technicznego; 3) Nadzór od strony inwestorskiej nad działaniami projektowymi; 4) Zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania placu budowy; 5) Wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót; 6) Uzgodnienie z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 7) Wydawanie Wykonawcy poleceń do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego; 8) Organizowanie Roboczych narad w zależności od potrzeb, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami; 9) Kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; 10) Zatwierdzanie materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z dokumentacją projektową dla wszystkich asortymentów robót; 11) Potwierdzanie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne, przepisy BHP i p/poż.; 12) Przyjmowanie wniosków od Wykonawcy o przesunięcie terminu wykonania prac (przedłużenie lub skrócenie), zaopiniowanie ich i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu; 13) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazywania ich do użytkowania w obecności pracownika Zamawiającego; 14) Wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 15) Wydawanie poleceń kierownikowi budowy dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy pozwoleniem na budowę; 16) Prawo wstrzymania robót jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, w tym zlecanie usunięcia robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 17) Żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad; 18) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 19) Koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru; 20) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 21) Udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego; 22) Udzielanie opinii i sprawdzanie dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów; 23) Potwierdzanie faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad; 24) Kontrolowanie rozliczeń zadania podstawowego, ewentualnych zamówień uzupełniających lub dodatkowych w tym zużycia materiałów, weryfikacji kosztów w szczególności: przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, (zamówienia dodatkowe, uzupełniające, zamienne) warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych Wykonawcy na powyższe zakresy; 25) Sporządzanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe, zamienne i uzupełniające po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego; 26) Kontrolowanie prawidłowego gromadzenia atestów, materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót; 27) Prawidłowe przechowywanie wszystkich dokumentów budowy; 28) Przekazanie Inwestorowi dokumentacji techniczno-ruchowej, dowodów PT i OT oraz innej dokumentacji związanej z inwestycją; 29) Potwierdzanie gotowości do odbioru robót
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1, 71540000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
243089.43
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Ekotop Roman Sobczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Wykorzystanie OZE w obiektach stanowiących własność Powiatu Ryckiego.
- SR.272.u.23.2024.RG Nadzór inwestorski nad inwestycją pn: ,,Przebudowa drogi powiatowej Myszkowo - Myszewo do granicy z powiatem malborskim w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj''.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn.: '"Modernizacja ulicy Gen. Wł. Sikorskiego w Wyszkowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla robót budowlanych w zakresie skateparku i budowy ogrodzenia placu zabaw oraz robót budowlanych w zakresie boiska do piłki nożnej przy ul. Dedala w Gdyni
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Zendek - Strąków
- Modernizacja drogi gminnej ul. Kwiatowej w Jaworzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.