eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LanckoronaUsuwanie skutków klęsk żywiołowych zadania pn"Przeniesienie - Odbudowa Budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Lanckorona - Łaśnica na działkach 7502/2, 7509 poza terenem osuwiskowym w Lanckoronie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-11

Ogłoszenie nr 510071635-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.

Urząd Gminy Lanckorona: Usuwanie skutków klęsk żywiołowych zadania pn: "Przeniesienie - Odbudowa Budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Lanckorona - Łaśnica na działkach 7502/2, 7509 poza terenem osuwiskowym w Lanckoronie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522158-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Lanckorona, Krajowy numer identyfikacyjny 54050600000000, ul. ul. Krakowska 8, 34-143 Lanckorona, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 763 595, e-mail sekretariat@lanckorona.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.lanckorona.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.lanckorona.pl/BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie skutków klęsk żywiołowych zadania pn: "Przeniesienie - Odbudowa Budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Lanckorona - Łaśnica na działkach 7502/2, 7509 poza terenem osuwiskowym w Lanckoronie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.271.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usuwanie skutków klęsk żywiołowych zadania pn: "Przeniesienie - Odbudowa Budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Lanckorona - Łaśnica na działkach 7502/2, 7509 poza terenem osuwiskowym w Lanckoronie" w tym: - roboty ziemne, - fundamenty i schody zewnętrzne, - parter, - poddasze (piętro), - dach, - stolarka - okładziny wewnętrzne, - posadzki, - instalacje wewnętrzne (C.O, gazowa, wodna, kanalizacyjna, elektryczna) - doprowadzenie wody do budynku (rozbudowa sieci wodociągowej. - przyłącza (przyłącz wody, kanalizacji, gazu, elektryczny) - zagospodarowanie terenu. Ponadto do wykonawcy należeć będzie: ustanowienie kierownika budowy i robót w specjalności zgodnej z zakresem robót, obsługa geodezyjna inwestycji oraz uzyskanie decyzji od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wadowicach na użytkowanie obiektu. Wszystkie potrzebne dokumenty i wyposażenie p.poż. konieczne do odbioru budynku pokrywa wykonawca. Są to m.in. instrukcje użytkowania, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, świadectwo energetyczne, wyposażenie i odbiory p.poż, inspekcji pracy, sanepid itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany budowy budynku OSP w Lanckoronie z instalacjami w ramach zadania "Przeniesienie - odbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej Lanckorona - Łaśnica na dz. nr 7502/2, 7509, poza terenem osuwiskowym w Lanckoronie, budowa zbiornika na nieczystości ciekłe, budowa zbiornika na wody opadowe, budowa czterech miejsc postojowych, rozbudowa sieci wodociągowej, budowa czterech hydrantów przeciwpożarowych - pozwolenie na budowę - decyzja nr 95/2019 znak: NBZ.6740.4.1.2019 z dnia 14.02.2019 roku, przedmiary robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45300000-0, 45400000-1, 45500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 984000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.U.H. "ROMAX" Roman Kołacz
Email wykonawcy: rkolacz@poczta.fm
Adres pocztowy: ul. Spokojna 23
Kod pocztowy: 32-089
Miejscowość: Wielka Wieś
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1210320
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1210320
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1210320
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.