eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-27

Ogłoszenie nr 510071854-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.

Gmina Kłodawa: Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 516400-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kłodawa, Krajowy numer identyfikacyjny 54206600000000, ul. ul. Gorzowska 40, 66-415 Kłodawa, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7216665, 7216670, e-mail sekretariat@klodawa.pl, faks (095) 721 66 60.
Adres strony internetowej (url): www.klodawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPI.271.2.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku żłobka i przedszkola wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kłodawa. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 etapy: Etap I obejmuje wykonanie wszystkich robót w zakresie niezbędnym do uruchomienia i funkcjonowania części żłobkowej. Termin zakończenia robót budowlanych etapu I - 20.12.2020r. Przez uruchomienie żłobka Zamawiający rozumie uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie budynku żłobka przed końcem wykonania wszystkich robót objętych decyzją pozwolenia na budowę. Prace należy zaplanować tak, aby można było użytkować pomieszczenia wykonane w ramach etapu I. Etap II obejmuje wykonanie pozostałych robót, które nie ujęto w etapie I. Termin zakończenia robót budowlanych etapu II - 31.05.2021r. Uwaga. Decyzję na wycinkę drzew i krzewów uzyska Zamawiający i przed rozpoczęciem inwestycji dokona ich wycinki . Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia technologicznego pomieszczeń kuchennych i wyposażenia meblowego obiektu poza wyposażeniem łazianek oraz stałej zabudowy szatniowej korytarzy. Budynek będzie łączył funkcję 2-oddziałowego żłobka i 7-oddziałowego przedszkola. Obiekt będzie stanowić jedną całość funkcjonalną uzupełnioną o salę wielofunkcyjną w rejonie wejściowym przy zapleczu kuchennym oraz wewnętrzną salę zabaw. Inwestycja będzie realizowana na dz. nr 27/27 i 27/159 przy ul. Wojcieszyckiej w Kłodawie i obejmuje realizację następujących elementów: - budynek żłobka i przedszkola - wiata magazynowa - wiata śmietnikowa - dróg wewnętrznych z placami - miejsc postojowych dla samochodów osobowych - ciągów pieszych - placów zabaw i małej architektury - zjazdów na drogę powiatową - infrastruktury technicznej - ogrodzenia - nasadzeń Budynek wolnostojący, niepodpiwniczony jednokondygnacyjny z częściowym poddaszem nieużytkowym w technologii tradycyjnej z dachami płaskimi i stromymi jedno i dwu spadowymi krytymi papą oraz blachą, wyposażony w instalacje wewnętrzne wody zimnej, wody ciepłej i c.o., kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, p.poż., instalacji elektrycznej (zasilanie elektroenergetyczne budynku, odgromowej, domofonowej, kontroli dostępu, systemu sygnalizacji włamania i napadu, fotowoltaicznej, teletechnicznej, oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego/ewakuacyjnego, oświetlenia terenu, instalacji 230/400V, przepięciowej, instalacji urządzeń branży sanitarnej, instalacji wyrównawczej, rozdzielnice elektryczne). Dane budynku: - kubatura 10317 m3 - powierzchnia zabudowy 2 659m2 - powierzchnia użytkowa 2 375,50 m2 - powierzchnia terenu działek 14 625,00 m2 - powierzchnia dróg i placów 1 973,30 m2 - powierzchnia miejsc postojowych 867,00 m2 - powierzchnia chodników 792,00 m2 - powierzchnia tarasów o nawierzchni bezpiecznej 207,30 m2 - powierzchnia opasek żwirowych 70,00 m2 - powierzchnia zielona 8 056,40 m2 - wysokość budynku 8,80 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez biuro projektowe "ANTA architekci" z Gorzowa Wlkp.- załącznik nr 10 do SIWZ, na którą składa się: - projekt budowlany (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, część drogowa), - projekty wykonawcze (część architektoniczna, część konstrukcyjna, część sanitarna, część elektryczna, zagospodarowanie terenu wraz z branżą drogową i architekturą krajobrazu, projekt zjazdu na drogę powiatową). - STWiOR załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakikolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45330000-9, 45111291-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 17164563.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IIG Sp. z o.o.
Email wykonawcy: emilia.sroka@ikaa.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 1A
Kod pocztowy: 66-470
Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14232986.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14232986.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16914955.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.