eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychPrace konserwacyjne (utrzymaniowe i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 80 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 180 szt.) w ciągach drógkrajowych, wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych i wewnętrznych Gminy Wałbrzych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-27

Ogłoszenie nr 510071888-N-2020 z dnia 27-04-2020 r.

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu: Prace konserwacyjne (utrzymaniowe i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 80 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 180 szt.) w ciągach dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych i wewnętrznych Gminy Wałbrzych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 526001-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, Krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 6414400, 6414408, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl, faks 746 414 404.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prace konserwacyjne (utrzymaniowe i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 80 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 180 szt.) w ciągach dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych i wewnętrznych Gminy Wałbrzych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DU.260.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne (utrzymaniowe i naprawy cząstkowe elementów) obiektów inżynierskich (ok. 80 szt.) i urządzeń odwadniających (ok. 180 szt.) w ciągach dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych oraz gminnych i wewnętrznych Gminy Wałbrzych. Zakres zamówienia: prace konserwacyjne typowane będą na zarządzanych ok. 80 obiektach mostowych i ok. 180 przepustach i urządzeniach odwadniających zależnie od wagi oraz skali uszkodzeń i zagrożeń, na bieżąco w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien posiadać pojazd dostawczy dyspozycyjny w ciągu maksymalnie do 120 minut oraz zapewnić pracownikom środki łączności. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: 1. ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019.701 ze zm.), 2. ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U.2019. 1396 ze zm.), 3. rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U.2020.10). Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem i wyposażeniem do oznakowania robót w pasie drogowym (zestawy do wygradzania i zabezpieczania robót), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2020.110). Przy wykonywaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia zatwierdzonego projektu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzonych robót z uwzględnieniem ich charakteru w terminie 30 dni od dnia podpisania z Zamawiającym umowy (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem Dz.U.2017.784 t.j.). W przypadku napraw dróg po robotach prowadzonych na obiektach inżynierskich i urządzeniach odwadniających Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego, całodobowego przejazdu w otoczeniu naruszonej nawierzchni i pobocza - do czasu ich naprawy bądź przejęcia przez Wykonawcę robót drogowych wskazanego przez Zamawiającego (za odrębną umową i wynagrodzeniem). Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia, mające związek z prowadzonymi robotami do czasu ich przejęcia przez Wykonawcę robót drogowych. Przejęcie przez Wykonawcę robót drogowych wskazanego przez Zamawiającego nastąpi w ciągu 3 dni roboczych, po pisemnym zgłoszeniu wykonania naprawy (dot. nawierzchni bitumicznych). Informację o zgłoszeniu wykonania naprawy należy przekazać Zamawiającemu faxem lub wiadomością e-mail. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania robót remontowych, szczegółowy zakres tych robót będzie określony w zleceniu robót, po ich uzgodnieniu z Zamawiającym i obligatoryjnym zgłoszeniu do właściwego organu. Wykonawca będzie zobowiązany również do wykonywania niezwłocznie - w terminach wskazanych przez Zamawiającego - napraw nawierzchni po robotach kanalizacyjnych (związanych z eksploatacją kanalizacji deszczowej) i robotach utrzymaniowo - konserwacyjnych obiektów inżynierskich (mostów i przepustów). Zamawiający będzie na bieżąco zgłaszał Wykonawcy lokalizacje poszczególnych robót, ich zakres, technologię wykonania oraz termin wykonania. Wykonawca, który wygra przetarg zobowiązany będzie do pełnienia dyżurów w dodatkowe dni wolne od pracy, niedziele i święta oraz - w przypadku wystąpienia klęsk żywiołowych - na wniosek Zamawiającego wg potrzeb. W sytuacjach nagłych (klęsk żywiołowych) Wykonawca zobowiązany będzie do natychmiastowego zabezpieczenia miejsc niebezpiecznych powstałych nagle, a mających wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, nie później niż w czasie 120 minut od powiadomienia przez Zamawiającego lub uprawnione organy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, SST oraz formularz cenowy. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: prace utrzymaniowe (konserwacyjne i naprawcze) obiektów inżynierskich (obiekty mostowe, mury oporowe, przepusty) i urządzeń odwadniających (rurowe, kamienne, betonowe komory separacyjne, gurty, szandory). W przypadku, gdy ofertę składa osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do CEIDG i będzie ona wykonywać czynności wskazane powyżej osobiście, osoba ta nie musi być zatrudniona na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45220000-5, 45221119-9, 45221121-6, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 199925.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Wałbrzychu
Email wykonawcy: rzsw.walbrzych@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Wrocławska 113/9
Kod pocztowy: 58-306
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 245071.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 245071.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 245071.35
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.