To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-11
Ogłoszenie nr 510071925-N-2019 z dnia 11-04-2019 r.
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych na terenie Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością we Wronkach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510471-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540027464-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. we Wronkach, Krajowy numer identyfikacyjny 57052427900000,
ul. ul. Ratuszowa
3,
64-510
Wronki, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 540 163, e-mail
prezes@pk-wronki.pl, faks
67 254 56 50.
Adres strony internetowej (url): www.pk-wronki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstałych na terenie Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością we Wronkach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):01/ŚR/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa: "Odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów powstających na terenie Przedsiębiorstwa Komunalnego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością we Wronkach" - na warunkach określonych w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. z 2018 r., poz. 992 ze zm.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90510000-5, 90512000-9, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: 080318* odpady toner drukarski inny niż wymieniony w 080317 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: 130205* mineralne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: 150110* opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone (np. opakowania po podchlorynie sodu, oleju silnikowym, folie po flokulancie, filtry zawierające kobalt) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: 150202* Sorbenty, materiały filtracyjne, tkaniny do wycierania (np. szmaty, ścierki) i ubrania ochronne czynnikami biologicznymi.mogące być zanieczyszczone |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: 160213* Zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 160209 do 160212 (świetlówki, monitory komputerowe) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: 160214 zużyte urządzenia (komputery stacjonarne, laptopy, drukarki, sprzęt kopiujący, kalkulatory kieszonko-we i biurowe, telefony stacjonarne i bezprzewodowe, klawiatury, myszki) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W postępowaniu na tę część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta, stąd unieważniono postępowanie w zakresie tej części na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 p.z.p. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: 200201 Odpady ulegające biodegradacji200201 Odpady ulegające biodegradacji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23400
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANUS Zakład Handlowo Usługowy Paweł Kmieciak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13996.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: 190802 zawartość piaskowników |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9223
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Technika Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
30000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANUS Zakład Handlowo Usługowy Paweł Kmieciak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
24796.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: 170107 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5250
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANUS Zakład Handlowo Usługowy Paweł Kmieciak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7182
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: 17 01 01 odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5250
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SANUS Zakład Handlowo Usługowy Paweł Kmieciak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7182
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WRONEK
więcej: przetargi w Wronkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon I
- Usługi w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów
- "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Piekoszów w 2025 roku"
- Odbiór i dalsze zagospodarowanie partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (20 03 01) z Instalacji Komunalnej w Łęczycy.
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.