Ogłoszenie z dnia 2019-04-12
Ogłoszenie nr 510072577-N-2019 z dnia 12-04-2019 r.
Urząd Miejski w Sulęcinie: Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie 01.04.2019r. do 31.12.2020r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Sulęcinie, Krajowy numer identyfikacyjny 52617900000000,
ul. ul. Lipowa
18,
69-200
Sulęcin, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
957 553 601, e-mail
umig@sulecin.pl, faks
957 552 122.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie 01.04.2019r. do 31.12.2020r.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1 Usługę oczyszczania ulic i chodników położonych wzdłuż terenów gminnych, dróg gminnych, parkingów, parków, alejek parkowych, przystanków autobusowych oraz terenów gminnych według wykazu z pkt 2 i częstotliwości w nim określonej. 1.2 Zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, parkingów, itp. wyszczególnionych w wykazie z pkt 2 z częstotliwością w nim określoną. Zamiatanie mechaniczne dotyczy ulic o nawierzchni utwardzonej (asfalt, beton, kostka brukowa, polbrukowa i bruk) posiadających krawężniki. 1.3 Wykonanie porządków polegających na: 1.3.1 Oczyszczaniu powierzchni i części przykrawężnikowej jezdni, placów, parkingów i chodników (wraz z chemicznym usuwaniem chwastów) oraz zbieraniu odpadów w parkach i pasach drogowych. 1.3.2 Zimowym utrzymaniu nawierzchni dróg i chodników gminnych, parkingów oraz alejek parkowych polegających na zgarnięciu śniegu, błota, zwalczaniu gołoledzi przez posypywanie materiałem uszorstniającym Zbieranie skutego lodu i innych zanieczyszczeń uprzątniętych przez właścicieli nieruchomości z przyległych chodników wzdłuż nieruchomości w pasie dróg gminnych. 1.3.3 Opróżnianiu koszy ulicznych z terenu miasta. Wywożenia odpadów z koszy do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Długoszynie wymiana uszkodzonych wkładów. W razie konieczności wykonawca powinien przeprowadzać drobne naprawy i remonty koszy ulicznych oraz mycie i dezynfekcje minimum raz w roku. Opróżnianie koszy ulicznych naterenie miasta winno odbywać się minimum raz w tygodniu. W przypadku przepełniania się koszy ulicznych należy zwiększyć częstotliwość ich opróżniania. Opróżnianie koszy ulicznych na terenie wsi gminy Sulęcin w ilości do 100 szt. z częstotliwością co 2 tygodnie. 1.4 Sprzątanie przystanków autobusowych położonych w terenach wiejskich dwa razy w miesiącu oraz sprzątanie raz w tygodniu przystanków położonych przy ulicach Młynarskiej, 3-go Maja, Okopowej, Kilińskiego i przy sklepie Mila w Sulęcinie wraz z opróżnianiem koszy na wszystkich przystankach autobusowych na terenie miasta i gminy Sulęcin z częstotliwością jak sprzątanie . Sprzątanie przystanków polega na zmiataniu powierzchni utwardzonych, zbieraniu odpadów w oraz dookoła przystanków, usuwanie zielska z terenów utwardzonych i wykaszanie zieleni minimum 5 metrów dookoła wiat czy słupków. 1.5 Wywóz wszystkich odpadów zebranych w workach i luzem z terenu miasta pozostałych po porządkowaniu gminnych terenów, z terenów przy garażach oraz po utrzymaniu zieleni w Sulęcinie w workach i luzem (trawa z koszenia, zielsko z plewienia, liście, gałęzie z pielęgnacji oraz z wycinki drzew, itp.) do 24 godzin po telefonicznym zgłoszeniu potrzeby wywozu przez pracownika Urzędu. Ilość odpadów dodatkowych do wywozu nie przekroczy 500 m3 w ciągu trwania umowy. Wywóz liści z terenu parków miejskich w Sulęcinie (zgrabionych na sterty lub w workach) do 7 dni od dnia zgłoszenia potrzeby ich wywozu. 1.6 Sprzątanie gminnych placów zabaw.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7
Dodatkowe kody CPV: 90620000-9, 90610000-6, 77313000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
666439.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sulęciński Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
819720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 12 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp zamówienie udzielane jest przez zamawiającego,
o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt l-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych
jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
Taką regulację ustawodawca wprowadził do ustawy Prawo zamówień publicznych od
1 stycznia 2017 r. umożliwiając takim podmiotom publicznym jak, np. Gminy udzielać w trybie zamówienia w trybie z wolnej ręki zamówień publicznych kontrolowanym przez siebie podmiotom spełniającym
w/w warunki.
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy w okresie 01.04.2019 do 31.12.2020 na terenie Gminy Sulęcin Sulęcińskiemu Zakładowi Usług Komunalnych
Sp. z o.o. z siedzibą w Sulęcinie. SZUK Sp. z o.o. jest spółką powołaną w celu realizowania zadań Gminy w zakresie realizacji zadań utrzymania czystości i porządku w gminach. Ponad 90 % przychodów z działalności Sulęcińskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Sulęcinie pochodzi z wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Sulęcin. Sulęciński Zakład Usług Komunalnych Sp. z o. o. z siedzibą w Sulęcinie jest osobą prawną. Założycielami tej spółki i jedynymi udziałowcami są Zakład Usług Komunalnych Spółka z o. o. oraz Komunalnik Spółka z o.o. Zamawiający posiada 100% udziałów w ZUK Sp. z o. o. oraz 100% udziałów w Komunalnik Sp. z o.o. Sprawuje więc pośrednią kontrolę nad Sulęcińskim Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o i posiada dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami spółek. Kierownik Zamawiającego pełni funkcję zgromadzenia wspólników spółek kontrolujących działalność Sulęcińskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. z siedzibą w Sulęcinie. W spółce nie ma udziału kapitału prywatnego. Jednocześnie spółka dysponuje wszelkimi zasobami pozwalającymi na rzetelne wykonanie zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do zawarcia umowy na świadczenie usług
w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Sulęcin oraz usuwania skutków zimy na terenie gminy Sulęcin po przeprowadzeniu postępowania prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12 ustawy Pzp.
Wybór kontrolowanej przez zamawiającego spółki spełniającej wymogi określone ustawą, gwarantuje należyte wykonanie obowiązkowych zadań gminy przewidziany ustawą o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa szkolenia językowego z języka angielskiego dla 17BZ na rok 2025/2026
- Remont budynku nr 735/ k. 4877 m. Nowogród Bobrzański
- Remont budynku nr 691/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
- Budowa Drugiego Żłobka Samorządowego na dz. nr 94 obr. 0047 m. Sulęcin w celu utworzenia 40 miejsc opieki
- Przebudowa i remont budynków Domu Pomocy Społecznej w Tursku w ramach formuły "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- KONSERWACJA ROWÓW ODWADNIAJĄCYCH I MELIORACYJNYCH, WYKOSZENIE NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- BZP.271.4.2025 Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni niskiej wraz z konserwacją infrastruktury w Parku miejskim przy ul. Kard. Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
więcej: Usługi utrzymania parków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.