eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskremont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 - BL-I-272. 3. 2020.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-04-29

Ogłoszenie nr 510073978-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.

Pomorski Urząd Wojewódzki: remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 - BL-I-272. 3. 2020.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakres prac Zadania 1. zostanie sfinansowany ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających" przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509312-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540034871-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Pomorski Urząd Wojewódzki, Krajowy numer identyfikacyjny 00051424200000, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583077304, e-mail bl@gdansk.uw.gov.pl, faks 583077325.
Adres strony internetowej (url): www.gdansk.uw.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

remont i modernizacja budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. remont i modernizacja budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających ZADANIE 1 oraz ZADANIE 2 - BL-I-272. 3. 2020.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BL-I.272.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej - ZADANIE 1 i ZADANIE 2 BL-I-272.3. 2020, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ (tj. opis zakresu prac, przedmiar, STWIOR, rysunki). Zakres prac Zadania 1. zostanie sfinansowany ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji w ramach projektu nr 6/10-2019/OG-FAMI pn. Remont i modernizacji budynku na potrzeby obsługi obywateli państw trzecich i pracodawców ich zatrudniających" przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji. Zakres prac Zadania 2. zostanie sfinansowany ze środków budżetu państwa. Na podstawie art. 93, ust. 1a PZP Zamawiający zastrzega że może unieważnić postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. UWAGA! PRACE ODBYWAĆ SIĘ BĘDĄ W OBIEKCIE CZYNNYM Zamawiający przewiduje WIZJĘ LOKALNĄ dnia 12 lutego 2020 r. o godz. 11.00 w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - hol na parterze przy wejściu głównym do budynku. 1. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1, 2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. W ramach umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac między innymi zgodnie z: ? wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę nr WUiA-VI.6740.896-7.2019.SA.190878 z dnia 23 października 2019 r - uprawomocniona w dniu 30 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ. ? decyzjami, postanowieniami itp. wynikającymi między innymi z przepisów Prawa budowlanego, w zakresie: a) wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej - Zadanie 1, b) przeniesienie archiwów z poziomu parteru na poziom 2 piętra wraz z dostosowaniem tych pomieszczeń oraz wykonanie remontu i modernizacji budynku usługowo-magazynowego przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, w celu adaptacji na funkcję biurowo-magazynową budynku administracji publicznej - Zadanie 2, Ponadto w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany do wykonania poniższych czynności: 1) dla zadania 1 i 2 zapewnienia nadzoru archeologicznego, zgodnie z: ? Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 31 maja 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ wraz z próżniejszą zmianą - Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN.5142.598.2019.MJK z dnia 9 października 2019 roku - uprawomocnioną w dniu 14 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 9a do SIWZ. 2) dla zadania 2 przeprowadzenia badań archeologicznych na dz. nr 180/3, obr. 99 w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 pod klatką schodową nr 1 o pow. ok. 27 m2 i pod klatką schodową nr 2 o pow. ok. 94 m2; na stanowisku archeologicznym nr 20 (AZP 12-44/137) w Gdańsku zgodnie z: ? Decyzją Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w sprawie prowadzenia badań archeologicznych nr ZA.5161.823.2019.EP z dnia 15 października 2019 roku - stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, ? programem badań archeologicznych - stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ, 3) dla zadania 1 i 2 zapewnienia ochrony dróg publicznych i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z: ? uzgodnienia nr 6320-692(2)2019-KK/ŁB-3958 z dnia16 października 2019 roku - stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ, ? umowy nr GZDiZ/ZD/065/2019 z dnia 11 października 2019 roku - stanowiącej załącznik nr 11a do SIWZ, 4) zapewnienia ochrony przeciwpożarowej i wykonaniu innych prac i czynności wynikających z: ? Postanowienia Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej nr WZ.5595.73.5.2018.AL z dnia 23 maja 2019 r. wraz z ekspertyzą techniczną - stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ, 5) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z: ? Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6540.51.2019.JHK z dnia 31 lipca 2019 roku wraz z projektem robót geologicznych w celu rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13 do SIWZ, ? Decyzji Prezydenta Miasta Gdańska nr WŚ-III.6541.42.2019.JHK z dnia 20 sierpnia 2019 roku wraz z dokumentacją geologiczno-inżynierską dla rozpoznania warunków geologiczno-inżynierskich dla potrzeb remontu, przebudowy oraz nadbudowy nieruchomości i budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku w celu zmiany sposobu użytkowania obiektu na cele biurowo-magazynowe - stanowiącą załącznik nr 13a do SIWZ, 6) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z: ? ekspertyzy stanu technicznego wraz z ekspertyzą mykologiczną z marca 2019 roku dla budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 14 do SIWZ, 7) wykonaniu innych prac i czynności wynikających z: ? inwentaryzacji architektonicznej budynku magazynowo-biurowego w Gdańsku przy ul. Chmielnej 74/76 - stanowiącą załącznik nr 15 do SIWZ, 8) w trakcie wykonywania prac na czas zawartej umowy zapewnienia ochrony fizycznej całodobowej nieruchomości - budynku i terenu wokół budynku przy ul. Chmielnej 74/76 w Gdańsku, 9) zapewnienia obsługi geodezyjnej, 10) czynnego uczestniczenia w procedurach odbiorowych objętych przedmiotem umowy, 11) dostarczenia w wyznaczonych terminach wymaganych prawem budowlanym i przepisami dokumentów, protokołów i oświadczeń niezbędnych prowadzenia robót budowlanych oraz do dokonania odbiorów, 12) przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie prawidłowej eksploatacji i obsługi zamontowanych instalacji i urządzeń, 13) dostarczenia pełnej dokumentacji technicznej powykonawczej w trzech egzemplarzach oddzielnie dla zadania 1 i zadania 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-0


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45110000-2, 45112000-5, 45112310-1, 45262310-7, 45223500-1, 45262350-9, 45223822-4, 45223810-7, 45223100-7, 45400000-1, 45410000-4, 45262650-2, 45324000-4, 45432210-9, 45431200-9, 45262425-6, 45440000-3, 45442300-0, 45262522-6, 45431000-7, 45421110-8, 45421150-3, 45421141-4, 44221100-6, 45320000-6, 45321000-3, 45261410-1, 45261214-7, 45261420-4, 45313100-5, 45330000-9, 45332000-3, 45331000-6, 45300000-0, 45311000-0, 45314310-7, 45312100-8, 45314300-4, 48600000-4, 45314320-0, 45312320-6, 45314000-1, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6841388.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NDI Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Warszawy 19
Kod pocztowy: 81-718
Miejscowość: Sopot
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8616833.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8616833.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8616833.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcą: roboty przygotowawcze i ziemne; burzenie i rozbiórki; konstrukcja; roboty budowlano -montażowe; instalacje wewnętrzne i sieci zewnętrzne; roboty wykończeniowe; zagospodarowanie terenu.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.