To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-29
Ogłoszenie nr 510074001-N-2020 z dnia 29-04-2020 r.
Urząd Miasta i Gminy Gąbin: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 515415-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Gąbin, Krajowy numer identyfikacyjny 52843900000000,
ul. ul. Stary Rynek
16,
09-530
Gąbin, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
242 674 164, e-mail
urzad-inwestycje@gabin.pl, faks
242 674 164.
Adres strony internetowej (url): bip.gabin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.ZP.271.1.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Gąbinie. Artykuły będą dostarczane do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej w Gąbinie, w zależności od potrzeb w ilościach zamawianych telefonicznie przez przedstawiciela szkoły środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. . Dostawa nastąpić musi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi, oleje, tłuszcze, przyprawy 2) Mięso i produkty mięsne, drób 3) Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 4) Warzywa i owoce 5) Mrożonki 6) Ryby
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15600000-4, 15400000-2, 15500000-3, 03142500-3, 15100000-9, 15112100-6, 15810000-9, 03200000-3, 15330000-0, 15896000-5, 15200000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, skrobi, oleje, tłuszcze, przyprawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91679.88
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TOMEX Tomasz Janicki
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
76851.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Mięso i produkty mięsne, drób |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 66 600,00 zł. brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty, 2 oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych opiewała na kwotę brutto 111 355,00 zł. Mając na uwadze fakt, że zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części II. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13630.12
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sklep Spożywczo-Przemysłowy i Odzieżowy "U DANY" Jerzy Paczkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14469.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Warzywa i owoce |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
31/03/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88649.52
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88348.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Mrożonki |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 7 100,00 zł. brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 5 ofert, których ceny znacznie przewyższyły w/w kwotę. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych opiewała na kwotę brutto 25 720,00 zł. Mając na uwadze fakt, że zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części V. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Ryby |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie faktyczne Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę w wysokości 14 200,00 zł. brutto. W niniejszym postępowaniu złożono 5 ofert, których ceny znacznie przewyższyły w/w kwotę. Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych opiewała na kwotę brutto 16 352,00 zł. Mając na uwadze fakt, że zamawiający w chwili obecnej nie może zwiększyć kwoty zaplanowanej na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia unieważnia się postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części VI. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.