To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-15
Ogłoszenie nr 510074122-N-2019 z dnia 15-04-2019 r.
Areszt Śledczy: Zamówienie na dostawy drobnego sprzętu medycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 523511-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Areszt Śledczy, Krajowy numer identyfikacyjny 35114186900000,
ul. ul. Montelupich
7,
31-155
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
126 345 077, e-mail
as_krakow@sw.gov.pl, faks
126 335 354.
Adres strony internetowej (url): www.zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienie na dostawy drobnego sprzętu medycznego
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/D/Sz-Kw/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:CPV 33141000-0 - jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33190000-8 - różne urządzenia i produkty medyczne 33631600-8 - środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 18424300-0 - rękawice jednorazowe Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie drobnego sprzętu medycznego, środków do dezynfekcji i materiałów opatrunkowych zgodnie z niżej wymienionymi pakietami: Pakiet 1 System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi Pakiet 2 Środki dezynfekcyjne Pakiet 3 Materiały opatrunkowe Pakiet 4 Sprzęt do iniekcji Pakiet 5 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I Pakiet 6 Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 180 dni od daty dostarczenia. 2. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeśli taki wymóg wynika z obowiązujących przepisów prawa. 3. oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskiej Normie lub normom zawartym w klasyfikacjach ujętych w ustawie z dnia 29.06.1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2012 r. poz. 591 ze zm.). 4. Oferowane wyroby medyczne muszą spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175). 5. Dostawca dostarcza przedmiot zamówienia do Aresztu Śledczego w Krakowie na własny koszt i własne ryzyko. Dla celów obliczenia ceny oferty wielkość i zakres zamówienia określony jest w załączniku nr 1 do SWIZ. 6. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Niezrealizowanie maksymalnej ilości przedmiotu zamówienia nie rodzi odpowiedzialności Zamawiającego z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 7. Ilości określone w poszczególnych pozycjach mają charakter orientacyjny. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnej zmiany ilości w poszczególnych pozycjach z zastrzeżeniem niezmienności maksymalnej wartości przedmiotu umowy. Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne za rzeczywiście dostarczoną ilość artykułów. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. Równocześnie Zamawiający nie będzie związany z podwykonawcami stosunkami zobowiązaniowymi. 9. Oferty równoważne - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te określone przez Zamawiającego, jeżeli z opisu przedmiotu zamówienia mogłoby wynikać, iż przedmiot zamówienia został określony poprzez wskazanie znaku towarowego, pochodzenia lub patentu. a) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy i pozycji opisu przedmiotu zamówienia, których dotyczy. b) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 33190000-8, 33631600-8, 18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13249.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SARSTEDT sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14864.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki dezynfekcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
93600.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
105768.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały opatrunkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W dniu 19.03.2019 r. w siedzibie Zamawiającego miało miejsce otwarcie ofert w postępowaniu na dostawy drobnego sprzętu medycznego. W pakiecie 3 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym Komisja Przetargowa wnioskuje o unieważnienie postępowanie nr 5/D/Sz-Kw/19 w pakiecie 3 - na podstawie art., 93 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Sprzęt do iniekcji |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28574.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
27433.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
66250.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PHU ANMAR sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
69980.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny jednorazowego użytku II |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
53980.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zarys sp. z o.o., sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
55969.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZENIE NARZĘDZI NEUROCHIRURGICZNYCH
- dostawa myjki ultradźwiękowej dla WIMiC - DE-dzp.272-142/25
- Wykonywanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (78 grup)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pozyskaniem ostatecznej decyzji ZRID dla inwestycji pn.: "Rozbudowa skrzyżowania ulic Raciborskiego i Chałupnika"
- Roboty budowlane, nasadzenia zieleni wraz z pielęgnacją w 2026 r., zadania pn. "Plac Sikorskiego-zielone podwórko w sercu Krakowa!", w ramach BO dzielnic edycja X, dla ZZM w Krakowie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej nowego przyłącza wodociągowego do budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa przyrządów i urządzeń do pobierania i podawania leków
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Dostawa rękawic jednorazowego użytku
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i formaliny
- Sukcesywna dostawa materiałów laboratoryjnych stosowanych w pracach naukowo-badawczych_123
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.