To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-30
Ogłoszenie nr 510074354-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Gmina Czemierniki: Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529968-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czemierniki, Krajowy numer identyfikacyjny 53528000000000,
ul. ul. Zamkowa
9,
21-306
Czemierniki, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
83 3513003 w. 22, e-mail
gmina@czemierniki.eu, faks
83 3513031.
Adres strony internetowej (url): www.ugczemierniki.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości na terenie gminy Czemierniki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.2.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie gminy Czemierniki oraz odbiór i transport odpadów z PSZOK. Obowiązywać będzie system mieszany workowo-pojemnikowy. Szacowana ilość odpadów w czasie trwania zamówienia 600 Mg. Wykonawca będzie miał obowiązek zapewnić mieszkańcom gminy Czemierniki worki na odpady komunalne selektywnie zbierane na warunkach opisanych w niniejszej specyfikacji. Transport odpadów ma się odbywać do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. Biała 185B, 21-300 Radzyń Podlaski. . Szacunkowa ilość wytwarzanych odpadów w okresie trwania zamówienia / 8 m-cy/ to 600 Mg. Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna i wynika ze sprawozdań za lata ubiegłe i bieżących szacunków. Wielkości te podane są w celu sporządzenia oferty. Na terenie gminy występuje około 1320 nieruchomości objętych systemem/ 4435 mieszkańców( dane meldunkowe)/, a orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki to 200 km. Odbieranie selektywnych odpadów komunalnych zgromadzonych przez właścicieli nieruchomości w pojemnikach i workach, następować będzie według ustalonego harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego, z częstotliwością: a) papier - 1 raz na trzy miesiące, b) metale i tworzywa sztuczne - 1 raz w miesiącu c) szkło - jeden raz na dwa miesiące d) odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów - w miesiącach: maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik - 1 raz na dwa tygodnie, w miesiącach: listopad, grudzień 1 raz w miesiącu. f) popioły paleniskowe w miesiącach : październik, listopad, grudzień - 1 raz w miesiącu g) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny - jeden raz w miesiącu. h) odpady gromadzone w kontenerach KP-7 na zgłoszenie telefoniczne. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wydrukowanie i przekazanie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów komunalnych w terminie do 3 dni od dnia podpisania umowy. Odpady odebrane z PSZOK które nie są przyjmowane przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o. Biała 185B, 21-300 Radzyń Podlaski, powinny być przekazane do wybranej przez Wykonawcę instalacji odzysku i unieszkodliwiania. Opłatę z tytułu zagospodarowania tych odpadów ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust.3a - obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. 1) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonujących prace przy odbiorze i transportu odpadów komunalnych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 2) Obowiązek wskazany w ppkt 1) dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia przekaże Zamawiającemu oświadczenie że pracownicy wykonujący czynności o których mowa w ppkt 1) są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, ze wskazaniem liczby pracowników. 4) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących czynności określone w ppkt 1), Wykonawca każdorazowo przekazuje Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych, nowe oświadczenie, o którym mowa w ppkt 3). 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi na umowę o pracę. W tym celu Wykonawca, na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych, zobowiązuje się przedłożyć kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami, umożliwiających sprawdzenie czy osoby, o których mowa w ppkt. 1) i 2) są zatrudnione na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90512002-9, 90513100-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
125847.45
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
150000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.