eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Krośnie Odrzańskim, Nowej Soli, Świebodzinie, Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibach Placówek Terenowych KRUS w Żarach i Gorzowie Wielkopolskim (w podziale na części)



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074391-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Krośnie Odrzańskim, Nowej Soli, Świebodzinie, Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibach Placówek Terenowych KRUS w Żarach i Gorzowie Wielkopolskim (w podziale na części)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262000600, ul. gen. Józefa Bema 44, 65-170 Zielona Góra, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 523 100, e-mail zielonagora@krus.gov.pl, faks 684 523 110.
Adres strony internetowej (url): http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Krośnie Odrzańskim, Nowej Soli, Świebodzinie, Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibach Placówek Terenowych KRUS w Żarach i Gorzowie Wielkopolskim (w podziale na części)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1600-OP.261.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni obiektów Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Krośnie Odrzańskim, Nowej Soli, Świebodzinie, Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibach Placówek Terenowych KRUS w Żarach i Gorzowie Wielkopolskim. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na siedem (7) części i dopuszcza składanie ofert częściowych bez ograniczania ilości. Podział zamówienia został przeprowadzony zgodnie z ilością budynków biurowych oraz posesji Zamawiającego położonych w: CZĘŚĆ 1 Zielona Góra przy ul. Gen. Józefa Bema 44 CZĘŚĆ 2 Krosno Odrzańskie przy ul. Poznańskiej 73 CZĘŚĆ 3 Nowa Sól przy ul. Szkolnej 12 A CZĘŚĆ 4 Świebodzin przy ul. 30 Stycznia 12 A CZĘŚĆ 5 Żary przy ul. Pocztowej 7 CZĘŚĆ 6 Gorzów Wielkopolski przy ul. Teatralnej 46/3 CZĘŚĆ 7 Sulęcin przy ul. Lipowej 16 Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne: Zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania we wszystkich częściach zamówienia (w budynkach i na posesjach) objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, jako pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy art. 22 §1 (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji niniejszego zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2.5. czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności objęte wezwaniem wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. Bądź też kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego lub kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. pracowników wykonujących czynności, o których mowa powyżej (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek). Brak przedłożenia dokumentów w terminie będzie tożsamy, ze stwierdzeniem, że dane osoby nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90919200-4, 77310000-6, 90620000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Oddziale Regionalnym KRUS Zielona Góra przy ul. Gen. Józefa Bema 44

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o zamówienie publiczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zgodnie z ww. artykułem zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Krosno Odrzańskie przy ul. Poznańskiej 73

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 47500
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
Email wykonawcy: m.kruk@ravenochrona.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 65-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49151.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49151.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 205200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Nowa Sól przy ul. Szkolnej 12 A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 72430
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
Email wykonawcy: m.kruk@ravenochrona.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 65-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59997.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59997.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Świebodzin przy ul. 30 Stycznia 12 A

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 76320
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
Email wykonawcy: m.kruk@ravenochrona.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 65-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 65437.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65437.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 273600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w Placówce Terenowej KRUS Żary przy ul. Pocztowej 7

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o zamówienie publiczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zgodnie z ww. artykułem zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń w Placówce Terenowej KRUS Gorzów Wielkopolski przy ul. Teatralnej 46/3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 55200
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
Email wykonawcy: m.kruk@ravenochrona.pl
Adres pocztowy: Al. Wojska Polskiego 37
Kod pocztowy: 65-764
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 53739.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 53739.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168485.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Sulęcin przy ul. Lipowej 16

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie o zamówienie publiczne zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Zgodnie z ww. artykułem zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tej części.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69÷73 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne na rynku i oferowane przez wielu wykonawców o ustalonych standardach jakościowych. Ponadto wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem: "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę".

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.