To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-04-30
Ogłoszenie nr 510074814-N-2020 z dnia 30-04-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej: "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Orzesze - budowa rurociągu tranzytowego z Orzesza - Śródmieścia ul. Wieniawskiego do oczyszczalni ścieków w Orzeszu - Zawiści ul. Centralna"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi Priorytetowej V Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów Działania 5.1 Gospodarka wodno-ściekowa Poddziałania 5.1.1 Gospodarka wodno-ściekowa - ZIT Centralny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503948-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540020816-N-2020, 540026974-N-2020, 540028847-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 27177512000000,
ul. ul. Wieniawskiego
4,
43-180
Orzesze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 213 412, e-mail
zgkim@orzesze.pl, faks
322 215 263.
Adres strony internetowej (url): http://jo.orzesze.bip.gmina.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Orzesze - budowa rurociągu tranzytowego z Orzesza - Śródmieścia ul. Wieniawskiego do oczyszczalni ścieków w Orzeszu - Zawiści ul. Centralna"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZGKIM.261.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie budowy rurociągu tranzytowego z Orzesza - Śródmieścia ul. Wieniawskiego do oczyszczalni ścieków w Orzeszu - Zawiści ul. Centralna W ramach powyższego przedmiotu zamówienia, Zamawiający zleca do wykonania: A) tłocznia ścieków i agregat prądotwórczy - dostawa i montaż , w tym: a) Tłocznia b) Agregat prądotwórczy c) Urządzenie zabezpieczająco-sterujące tłoczni B) Macerator C) zbiornik retencyjny D) rurociąg tłoczony, w tym: Trasa rurociągu projektowana jest w drogach gminnych (ulice Wieniawskiego, Lompy, Mikołowska-boczna) w pasie dróg wojewódzkich (ulica Rybnicka, Mikołowska), drogi krajowej (ul. Centralna) oraz w drodze leśnej. W niewielkim stopniu obejmować będzie działki prywatne za zgodą właścicieli. E) kanały grawitacyjne F) rozbiórka obiektów na oczyszczalni Orzesze- Śródmieście, w tym: a) Rozbiórka budynku magazynu. b) Rozbiórka piaskownika. c) Rozbiórka reaktora biologicznego. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek realizować budowę rurociągu tranzytowego w taki sposób aby do jego końcowego uruchomienia zapewnić bezproblemowe działanie istniejącej oczyszczalni ścieków w Orzeszu Śródmieściu, jak również dokonać uruchomienia powstałej inwestycji w sposób zapewniający ciągłość funkcjonowania istniejącego systemu kanalizacyjnego i nowobudowanej oczyszczalni ścieków w Orzeszu Zawiści. W związku z rozpiętością czasową pomiędzy wykonaniem Projektów budowlanych rurociągu tranzytowego a terminem jego realizacji, Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie kolizje, skrzyżowania oraz przekroczenia z infrastrukturą podziemną która w/w czasie została zrealizowana a nie jest naniesiona na mapach. Uaktualnienie map o tą infrastrukturę oraz nadzory branżowe właścicieli tej infrastruktury Wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie. 2) Szczegółowy zakres prac precyzują: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 7 do SIWZ i dokumentacja projektowa i STWIORB stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Gdziekolwiek w dokumentacji przetargowej występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 4) Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację przetargową wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 6) W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, skutkujących koniecznością zmiany dokumentacji projektowej Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia wykona zmiany dokumentacji projektowej, jak również we wszystkich innych dokumentach, jeżeli wprowadzone zmiany skutkują zmianą w tych dokumentach, w terminie realizacji umowy i kosztach zawartych w cenie oferty. Zamawiający nie przewiduje z tytułu wprowadzania zmian w dokumentacji projektowej zmiany ceny oferty złożonej przez wykonawcę wybranego jak również nie przewiduje zmiany terminu realizacji zamówienia. Zmiany dokumentacji projektowej muszą zostać opracowane przez osobę posiadającą wymagane prawem uprawnienia. Ponadto w przypadku dokonywania zmian w zakresie dokumentacji projektowej Zamawiający nie dopuszcza wprowadzenia zmian w zakresie zwiększenia przyjętej w projekcie mocy przyłączeniowej do obiektu. 7) Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 7. 1. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia, wobec tego Podwykonawcy. 7.2 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 7.3 Przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp stosuje się wobec dalszych Podwykonawców. 7.4. Zamawiający żąda informacji których mowa w Art. 36b ust. 1a 7.5. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143b pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł. 8) Warunki gwarancji: min. 60 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materiały i urządzenia licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót bez uwag. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 9) Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): CPV 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i energetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei ; wyrównanie terenu CPV 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne CPV 45112000-0 Roboty w zakresie robót ziemnych CPV 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby CPV 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzenia ścieków CPV 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej CPV 45232423-3 Roboty budowlane w zakresie tłoczni ścieków CPV 45233140-2 Roboty drogowe CPV 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych CPV 45314300-4 Kładzenie kabli CPV 45317300-5 Elektryczne instalacje elektrycznej aparatury przesyłowej CPV 32510000-1 Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 10) Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-0, 45112000-5, 45232440-8, 45232410-9, 45232423-3, 45233140-2, 45311000-0, 45314300-4, 45317300-5, 32510000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5711560.03
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. BUDREN Budren Władysław Kwapisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4020255.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- Budowa drogi leśnej nr 2 o nazwie STRZELNICA w Leśnictwie Strzelnica
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
- "Infrastruktura drogowa przy S61 na terenie Gminy Stawiski - etap I"
- Wykonanie parkingu wraz z towarzyszącymi instalacjami na terenie PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.