eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Brzeźnica › "Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nowej Brzeźnicy oraz budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowej Brzeźnicy - świetlica i sala gimnastyczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-16

Ogłoszenie nr 510074866-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.

Gmina Nowa Brzeźnica: "Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nowej Brzeźnicy oraz budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowej Brzeźnicy - świetlica i sala gimnastyczna

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 514585-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowa Brzeźnica, Krajowy numer identyfikacyjny 53810700000000, ul. Ul. Kościuszki 103, 98-331 Nowa Brzeźnica, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 343 119 670, e-mail urzad@nowabrzeznica.pl, faks 343 116 970.
Adres strony internetowej (url): www.nowabrzeznica.biuletyn.net

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Kompleksowa termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Nowej Brzeźnicy oraz budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Nowej Brzeźnicy - świetlica i sala gimnastyczna

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie robót budowlanych dla inwestycji polegającej na kompleksowej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Nowa Brzeźnica w częściach: Część 1. Roboty termomodernizacyjne części Publicznej Szkoły Podstawowej a) Docieplenie stropodachu, b) Docieplenie ścian zewnętrznych, c) Wymiana stolarki drzwiowej - drzwi garażowe, d) Instalacja fotowoltaiczna. Część 2. Roboty termomodernizacyjne budynku Urzędu Gminy a) Docieplenie ścian, b) Docieplenie dachu, c) Instalacja fotowoltaiczna. UWAGA!!! Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnych obiektach, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu robót, co z kolei wiązać się może z koniecznością pracy przemiennej z pracą Szkoły czy Urzędu Gminy oraz w dni wolne od pracy. Głównie chodzi o prace uciążliwe dla ich funkcjonowania tj. hałas, zapylenie, wibracje. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia organizacji budowy z Zamawiającym, Dyrektorem szkoły, oraz Inżynierem Kontraktu sprawującym nadzór nad zadaniem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45262500-6, 45262100-2, 45320000-6, 45442100-8, 45442100-8, 45310000-3, 45317000-2, 45311000-0, 09331200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Roboty termomodernizacyjne części Publicznej Szkoły Podstawowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części 1. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 1 kwotę 199 648,36 zł brutto i taką informację przekazał podczas otwarcia ofert. W postepowaniu dla części 1 wpłynęły dwie oferty w tym oferta najkorzystniejsza (po uwzględnieniu kryteriów pozacenowych) na kwotę 359 521,62 zł brutto. W związku z powyższym oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększy tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Roboty termomodernizacyjne budynku Urzędu Gminy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 320000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KROMAR Import Export sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@kromar.pl
Adres pocztowy: ul. Oleska 280
Kod pocztowy: 42-161
Miejscowość: Starokrzepice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 393600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 393600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 525055.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.