To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-16
Ogłoszenie nr 510074941-N-2019 z dnia 16-04-2019 r.
Urząd Miejski w Żarowie: Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 32, Armii Krajowej 18 - 20, Mickiewicza 23 w Żarowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowy projekt dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Nr RPDS.06.03.04-02-0156/16-00 - ZIT AW "Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów na lata 2014-2020" realizowane w ramach Priorytetu 6 Infrastruktura spójności społecznej Działanie 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Podziałanie 4 - 6.3.4 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów - ZIT AW
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 510418-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Żarów ul. Zamkowa 2, 58-130 Żarów
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 32 w Żarowie, Zarządca: Administracja Wspólnot Mieszkaniowych Andrzej Wojciechowski ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica,
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 18 -20 w Żarowie, Zarządca: Administracja Wspólnot Mieszkaniowych Andrzej Wojciechowski ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica , - Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Mickiewicza 23 w Żarowie,
Zarządca: Gryf - Poll, ul. Gdyńska 25, 58-100 Świdnica,
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Żarowie, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Zamkowa
2,
Żarów, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
074 8580-591, 8580-778, 8580-4, e-mail
BRAK EMAIL, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.um.zarow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawą PZP" postępowanie jest prowadzone przez Gminę Żarów upoważnioną do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia w imieniu i na ich rzecz, następujących zamawiających:
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 32 w Żarowie,
Zarządca: Administracja Wspólnot Mieszkaniowych Andrzej Wojciechowski ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica,
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Armii Krajowej 18 -20 w Żarowie,
Zarządca: Administracja Wspólnot Mieszkaniowych Andrzej Wojciechowski ul. Budowlana 3, 58-100 Świdnica ,
- Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Mickiewicza 23 w Żarowie,
Zarządca: Gryf - Poll, ul. Gdyńska 25, 58-100 Świdnica,
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 32, Armii Krajowej 18 - 20, Mickiewicza 23 w Żarowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):R.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii Krajowej 32, Armii Krajowej 18 - 20, Mickiewicza 23 w Żarowie zwane dalej "Przedmiotem Umowy"obejmująca trzy części (zadania) pn.: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 32 w Żarowie, Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18 - 20 w Żarowie, Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Mickiewicza 23 w Żarowie, 1.1 Zakres rzeczowy Przedmiotu Umowy obejmuje: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 32 w Żarowie Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na: - rozbiórka pokrycia z dachówki - pokrycie dachowe z dachówki - rynny dachowe ocynkowane - osadzenie okien w połaci dachowej - osadzenie okien w połaci dachowej wyłaz kominiarski Wspólny słownik zamówień: 45260000 Wykonanie pokryć dachowych 45160000-7 Obróbka blacharska Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18-20 w Żarowie, Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - remont klatek schodowych - remont elewacji - remont dachu, wymiana pokrycia z dachówki ceramicznej - prace na elewacji tylnej Wspólny Słownik Zamówień: 45410000-4 Roboty tynkarskie 45440000-3 Roboty malarskie 45450000-6 Docieplenie ścian 45160000-7 Obróbki blacharskie 45260000 Wykonanie pokryć dachowych 45261210-6 Pokrycie dachu dachówką Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Mickiewicza 23 w Żarowie, Na przedmiot umowy składają się prace polegające m.in. na.: - instalacja odgromowa rusztowań - odbicie tynków wew. - tynki zew. cementowo-wapienne z przygotowaniem zaprawy - przetarcie wapnem suchogaszonym Wspólny Słownik Zamówień: 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4, 4a i 4b do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień: 45260000 Wykonanie pokryć dachowych 45160000-7 Obróbka blacharska 45410000-4 Roboty tynkarskie 45440000-3 Roboty malarskie 45450000-6 Docieplenie ścian 45443000-4 Roboty elewacyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części zamówienia 3. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedną z części (zadań), lub na dwie części (zadania) lub na trzy części (zadania). Złożone oferty będą oceniane osobno na każdą z części (zadań). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art.29 ust 3a ustawy Pzp) osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: Część 1 (Zadanie 1) - wykonania robót ogólnobudowlanych; Część 2 (Zadanie 2) - wykonania robót ogólnobudowlanych Część 3 (Zadanie 3 - wykonywanie robót ogólnobudowlanych 10. Wykonawca nie później niż do dnia podpisania umowy na realizację zamówienia przedstawi zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczeń osób wykonujących czynności określone w pkt. 9, że są zatrudniona na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia, 12. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 9. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów lub oświadczeń w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 9 czynności. 16. Zamawiający naliczy karę umowną w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych 00/100) za każdy dzień opóźnienia w przekazaniu zamawiającemu wykazu osób wykonujących czynności określone w pkt. 9 niniejszego rozdziału - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45260000-0
Dodatkowe kody CPV: 45160000-7, 45410000-4, 45440000-3, 45450000-6, 45443000-4, 45453000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część 1 (Zadanie 1) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 32 w Żarowie, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
99884.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Cegła Dachy Marcin Cegła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
147346.75
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18 - 20 w Żarowie, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art 92 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Z 2018r., poz 1986 z późn. zm) unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr R.271.4.2019 pn. "Odnowa wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach rewitalizacji miasta Żarów - Rewitalizacja budynków przy ul. Armii krajowej 32, Armii Krajowej 18-20, Mickiewicza 23 w Żarowie": W Części 2 (Zadanie 2) - Rewitalizacja budynku przy ul. Armii Krajowej 18-20 w Żarowie. Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) powyższej ustawy tj. cyt. "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". UZASADNIENIE W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający na wykonanie przedmiotowego zamówienia przeznaczył kwotę brutto 106.436,02 zł. Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła 218.462,00 zł, czyli przewyższała kwotę jaką Zamawiający przeznacza na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia. W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia przedmiotowego postępowania. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Część 3 (Zadanie 3) - Rewitalizacja budynku przy ul. Mickiewicza 23 w Żarowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
120025.97
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Ogólnobudowlana Grzegorz Szczerkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
121917.47
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻARÓW
więcej: przetargi ŻARÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 23 m 19 (ADK-5), część nr 2: Solec 52 m 7 (ADK-5), część nr 3: Mazowiecka 3/5 m 25 (ADK-5) (w podziale na 3 części)
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Dzielna 7a m 22, część nr 2: gen. W. Andersa 23 m 31, część nr 3: Elektoralna 14b m 4 - w podziale na 3 części
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.