To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-04
Ogłoszenie nr 510075660-N-2020 z dnia 04-05-2020 r.
Gmina Bobrowice: Przebudowa świetlicy wiejskiej w Janiszowicach - Wykonanie ocieplenia wraz z elewacją.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521825-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540053062-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bobrowice, Krajowy numer identyfikacyjny 97077020900000,
ul. Bobrowice
131,
66-627
Bobrowice, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
683 913 280, e-mail
zam.pub@bobrowice.pl, faks
683 913 284.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bobrowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Janiszowicach - Wykonanie ocieplenia wraz z elewacją.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPR.271.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego ocieplenia budynku świetlicy wiejskiej w Janiszowicach. Ogólna charakterystyka obiektu i robót budowlanych 1. Ogólna charakterystyka obiektu. 1.1. Technologia robót - tradycyjna. 1.2. Dane techniczno-użytkowe : - powierzchnia zabudowy 268,16 m2 - powierzchnia użytkowa 226,15 m2 - powierzchnia całkowita 291,26 m2 - kubatura 1.627,29 m3 2. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi: - rozebranie betonowego podestu wejściowego oraz opaski betonowej, - demontaż i ponowny montaż rur spustowych wraz z korytkami odwadniającymi betonowymi - roboty ziemne przy izolacji fundamentów - wykonanie izolacji pionowej z dwóch warstw emulsji asfaltowo-kauczukową - przyklejenie warstwy docieplenia ze styroduru XPS 033 gr.15 cm - przyklejenie płytek ceramicznych na części nadziemnej cokołu do rz. +/-0.00. - przyklejenie warstwy ocieplającej ze styropianu elewacyjnego EPS 70 033 gr. 20cm ; - przyklejenie warstwy ocieplającej wełny mineralnej 033 gr. 20cm na ścianie szczytowej; - nałożenie tynku strukturalnego silikatowego o ziarnie grubości 1,5mm - wykonanie podestu wejściowego z kostki betonowej na podsypce cementowej, obrzeża na ławie betonowej, wycieraczki st.-oc. - montaż nowego lekkiego zadaszenia systemowego - opaska żwirowa gr 15cm wokół budynku, obrzeża na ławie betonowej, żwir na geowłókninie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej opracowanej przez "Gregor Projekt" Krzysztof Gregor stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Lokalizacja inwestycji: Gmina Bobrowice, woj. lubuskie (w okolicach Zielonej Góry), Bobrowice. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj. spełniających co najmniej pod względem technicznym i jakościowym wymogi określone w dokumentacji. Zamawiający informuje, że mogące wystąpić w SIWZ i załącznikach wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, nazw własnych produktów i materiałów mogące wystąpić w niniejszej specyfikacji służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów technicznych i jakościowych. Wszelkie nazwy należy traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. W przypadku zaproponowania prze Wykonawcę innego rozwiązania technicznego wymagającego sporządzenia projektu budowalnego zamiennego i/lub uzyskania uzgodnień, pozwoleń - Wykonawca wykona projekt budowlany zamienny i uzyska uzgodnienia/ pozwolenia na swój koszt. 2. Zamawiający na podstawie art.29 ust.3a Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) osób na podstawie umowy o pracę. Wykaz rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamierzenia, których dot. wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę (lub podwykonawcę) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej: roboty budowlane przygotowawcze (z ewentualnym wyłączeniem pomiarowych jeżeli ich wykonanie nie wiąże się z wykonywaniem pracy w sposób określony w art.22 par.1 ustawy Kodeks Pracy), roboty ziemne -wykopy, wywiezienie gruzu i materiałów z rozbiórek, roboty murowe, montaż stolarki -parapetów i obróbki, demontaż i montaż rynien, obróbek blacharskich, wykonanie robót termoizolacyjnych, wykonanie robót wykończeniowych - układanie płytek , wykonanie tynków zewnętrznych. Wybrany do realizacji zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy składa oświadczenie dot. zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę. (wg załącznika nr8). Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań, o których mowa w art.29 ust.3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy. Jeżeli jakaś wymieniona czynność/czynności nie wiążą się z wykonywaniem pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy Kodeks Pracy, Wykonawca zobowiązany jest to udowodnić Zamawiającemu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45450000-4
Dodatkowe kody CPV: 45450000-6, 45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139196.63
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS BUDOWNICTWO Maciej Stocki Michał Stocki Sp.j.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144000.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
- Zmiana dachu na budynku żłobka w Działoszynie
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
- Remont posadzek w pomieszczeniach biurowych w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.