To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 510076132-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu: Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności
Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529309-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu, Krajowy numer identyfikacyjny 28099290000000,
ul. Ratuszowa
4,
82-300
Elbląg, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
55 221 20 00, e-mail
a.zukowska@zbk.elblag.pl, faks
55 221 20 83.
Adres strony internetowej (url): www.zbk.elblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-3/TZ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuję ochronę ubezpieczeniową mienia i odpowiedzialności Zamawiającego - Zarządu Budynków Komunalnych z siedzibą w Elblągu przy ul. Ratuszowej 4 oraz następujących jednostek organizacyjnych: 1) Punkt Obsługi Najemców Nr I przy ul. Jaśminowej 3-5-7 w Elblągu, 2) Punkt Obsługi Najemców NR II przy ul. Malborskiej 32 w Elblągu, 3) Dział Windykacyjno-Czynszowy przy ul. Hetmańskiej 31 w Elblągu 4) Zespół Obiektów Handlowych : o ul. Płk. Dąbka 99B o al. Armii Krajowej o ul. Stefana Żeromskiego Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zarządu Budynków Komunalnych w zakresie: 1) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 4) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Przedmiot główny: CPV: 66.51.00.00-8 Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe Przedmioty dodatkowe: CPV: 66.51.50.00-3 Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty CPV: 66.51.60.00-0 Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wierzytelności wynikające z umowy nie będą podlegały cesji bez zgody Zamawiającego. Zamawiający żąda wystawienia jednej polisy ubezpieczeniowej obejmującej ochroną wszystkie jednostki organizacyjne wskazane w pkt III. SIWZ na okres: od 18.05.2020 r. do 17.05.2023 r. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych, tj. mienia od wszystkich ryzyk (ognia, kradzieży) oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej będą wystawiane odrębnie na okresy od 18.05.2020 r. do 17.05.2021 r., od 18.05.2021 r. do 17.05.2022 r. i od 18.05.2022 r. do 17.05.2023 r. Zamawiający zobowiązuje się do wpłacania składki za ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności w formie 5 rat w każdym roku, płatnych w równych wysokościach co dwa miesiące. Założenia do wszystkich rodzajów ubezpieczeń: (1 Zakres opisany w pkt. III SIWZ, jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy od proponowanego poniżej, to automatycznie zostają włączone do ochrony ubezpieczeniowej Zamawiającego. (2 Zapisy w ogólnych warunkach ubezpieczenia, z których wynika, iż zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany poniżej, nie mają zastosowania. W kwestiach nieuregulowanych w SIWZ zastosowanie mają ogólne warunki ubezpieczenia. (3 W poszczególnych ryzykach ubezpieczeniowych, opisanych w pkt. III SIWZ, całe mienie wymienione do ubezpieczenia w danym ryzyku jest objęte ochroną w zakresie wynikającym z SIWZ bez możliwości stosowania włączeń bądź ograniczeń ochrony. (4 W przypadku doubezpieczenia, uzupełniania lub podwyższania sumy ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia, zastosowanie będą miały warunki umowy oraz składki/stawki obowiązujące w umowie o udzielenie zamówienia publicznego. (5 W przypadku wystawiania polis krótkoterminowych składka będzie wyliczana pro rata temporis za każdy dzień rzeczywiście udzielanej ochrony. (6 W doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia oraz zawieraniu i obsłudze ubezpieczeń Zamawiającego na podstawie posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy Dom Brokerski Negocjator, z którym Zamawiający jest związany umową. Wykonawca wynagradza prowizyjnie Dom Brokerski Negocjator według stawek zwyczajowo przyjętych dla firm brokerskich przez cały okres obowiązywania umowy wynikający z SIWZ. (7 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Dom Brokerski Negocjator informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 4. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 5. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych polegającego na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66515000-3
Dodatkowe kody CPV: 66516000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
510000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych "TUW"
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
510000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO I KOKSU PRZEMYSŁOWO - OPAŁOWEGO W I PÓŁROCZU 2025 ROKU
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Elbląg w 2025 roku
- ZP/37/2024 Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Odbiór odpadów komunalnych zmieszanych z terenów będących w administrowaniu Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU BIALSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY"
- Ubezpieczenie Gminy Błaszki
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Stary Sącz oraz jej jednostek organizacyjnych
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU SKŁADOWISKA ODPADÓW ROKITNO
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Myszyniec
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Powiatu Zduńskowolskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.