To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-17
Ogłoszenie nr 510076329-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo miasta stołecznego Warszawy: Dostawa środków czystości i chemii gospodarczej dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 516260-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2, ul. Brygadzistów 18, 01-384 Warszawa
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 6 , ul. S. Szobera 1/3, 01-318 Warszawa
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 7 , ul. Szadkowskiego 3, 01-493 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 350, ul. Irzykowskiego 1a, 01-391 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 82, ul. Górczewska 201 1, 01-459 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 150, ul. Thommeego 1, 01-491 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 306, ul. Tkaczy 27, 01-346 Warszawa
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 341, ul. Oławska 3, 01-494 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 357, ul. Zachodzącego Słońca 25, 01-495 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 362, ul. Czumy 8, 01-355 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 363, ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa
Szkoła Podstawowa nr 364, ul. Andriollego 1, 01-494 Warszawa
Przedszkole nr 75, ul. Rozłogi 4a, 01-310 Warszawa
Przedszkole nr 98, ul. Legendy 12, 01-361 Warszawa
Przedszkole nr 205, ul. Irzykowskiego 1, 01-317 Warszawa
Przedszkole nr 214, ul. Czumy 6, 01-355 Warszawa
Przedszkole nr 215, ul. Szwankowskiego 3, 01-318 Warszawa
Przedszkole nr 216, ul. Andriollego 1, 01-494 Warszawa
Przedszkole nr 222, ul. Wyki 17, 01-318 Warszawa
Przedszkole nr 319, ul. Powstańców Śląskich 14, 01-381 Warszawa
Przedszkole nr 320, ul. Cokołowa 2, 01-384 Warszawa
Przedszkole nr 336, ul. Siemiatycka 2, 01-312 Warszawa
Przedszkole nr 337, ul. Reżyserska 19, 01-386 Warszawa
Przedszkole nr 371, ul. Lencewicza 5, 01-493 Warszawa
Przedszkole nr 390, ul. Secemińska 1, 01-485 Warszawa
Przedszkole nr 402, ul. Rosy Bailly 11, 01-494 Warszawa
Przedszkole nr 406, ul. Kaden-Bandrowskiego 8, 01-494 Warszawa
Przedszkole nr 415, ul. Obrońców Tobruku 23 lok. 112, 01-494 Warszawa
Przedszkole nr 417, ul. Muszlowa 17, 01-357 Warszawa
Przedszkole nr 435, ul. Pełczyńskiego 24, 01-471 Warszawa
LXXVIII Liceum Ogólnokształcące , ul. A. Krzywoń 3, 01-391 Warszawa
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo miasta stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 15740538000000,
ul. ul. Powstańców Śląskich
70,
01-381
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 533 78 90, e-mail
dbfo@dbfobemowo.pl, faks
22 533 79 85.
Adres strony internetowej (url): www.dbfobemowo.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
1. Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa środków czystości i chemii gospodarczej na 2019 r., w całości przeprowadzi Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy. 2. Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego; c) powołanie członków komisji przetargowej; d) powołanie biegłych; e) zapewnie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym); h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i chemii gospodarczej dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i chemii gospodarczej do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Bemowo m.st .Warszawy oraz placówek oświatowych Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy. Szczegółowy wykaz asortymentu środków czystości i chemii gospodarczej znajduje się w załącznikach nr 2.1 - 2.33 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0
Dodatkowe kody CPV: 33760000-5, 19640000-4, 33741000-6, 33741100-7, 33741200-8, 39833000-0, 39832000-3, 39831000-6, 39831600-2, 39831300-9, 14410000-8, 18140000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273544.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Katarzyna Prus, Grzegorz Prus Spółka Jawna Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "WOLPRES"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
309674.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości, piorących i myjących
- 40/ŚRCZ/DCZP/2024/P Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem wykonawcy
- Dostawa środków czystości w 2025 roku
- Dostawa środków czystości
- Dostawa materiałów i środków czystości do SP ZOZ w Łapach
- Zakup wraz z dostawą środków, materiałów, sprzętu do utrzymania czystości oraz worków foliowych
więcej: Sól kamienna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.