eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba"Modernizacja kotła na biomasę typ C 450-DH-P COMPTE´R o mocy 4,5 MW w kotłowni miejskiej PGKiM Sp. z o.o. w Nowej Dębie."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-05

Ogłoszenie nr 510076353-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o.: "Modernizacja kotła na biomasę typ C 450-DH-P COMPTE´R o mocy 4,5 MW w kotłowni miejskiej PGKiM Sp. z o.o. w Nowej Dębie."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 522712-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o. o., Krajowy numer identyfikacyjny 83035337400000, ul. ul. Leśna 1, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 462 641, e-mail biuro@pgkim.nowadeba.pl, faks 158 462 546.
Adres strony internetowej (url): www.pgkim.nowadeba.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka komunalna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja kotła na biomasę typ C 450-DH-P COMPTE´R o mocy 4,5 MW w kotłowni miejskiej PGKiM Sp. z o.o. w Nowej Dębie."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-1/ZEC/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) Opracowanie dokumentacji techniczno-technologicznej modernizacji części ciśnieniowej kotła i uzgodnienie jej z Urzędem Dozoru Technicznego. b) Wymiana wszystkich - 199 - sztuk rur płomieniowych; obecnie rura kotłowa Ø76,1x4,0 mm gat. K10 wg PN- 85/H-74252; na rury ze stali kotłowej gat. P265GH (P265GHTC1), lecz ze zwiększoną grubością ścianki tj. Ø76,1x5,0x4522 mm - sztuk 126 i Ø76,1x5,0x5334 mm - sztuk 73, c) Wymiana części ściany tylnej przestrzeni wodnej "przegroda walczaka" na wysokości kanału wylotowego spalin, w obrębie dłuższych rur płomieniowych, d) Wymiana wszystkich 14 sztuk rur opadowych (2 x 7 sztuk na stronę); obecnie rura kotłowa Ø114,3x4,0x1035 mm gat. K10 wg PN- 85/H-74252; na rury ze stali kotłowej gat. P265GH (P265GHTC1), lecz ze zwiększoną grubością ścianki tj. Ø114,3x6,3x1035 mm, e) Wymiana wszystkich 23 sztuk rur w sklepieniu dolnym - rura ze stali kotłowej gat. P265GH (P265GHTC1), Ø76,1x5,0x2220 mm, f) Wymiana ścian bocznych części wodnej (prawej i lewej na całej wysokości i długości) - obecnie blacha zewnętrzna jak i wewnętrzna ściany grubości 8 mm (#8mm) gat. St41K wg PN-81/H-92123; na blacha zewnętrzna grubości 8 mm (#8 mm) gat. P265GH, blacha wewnętrzna (od strony komory paleniskowej) grubości 10 mm (#10mm) gat. P265GH. Wraz z wymianą wszystkich rur ściągowych "szpilek" - pręt Ø26x132 mm - 260 sztuk na jedną ścianę. g) Sporządzenie "Poświadczenia" wykonanych robót poddozorowych; h) Odbiór kotła przez UDT i) Wykonanie nowego obmurza z betonu (odtworzenie) j) Odtworzenie izolacji cieplnej i obudowy (pancerza) kotła k) "Wygotowanie z ługowaniem" części ciśnieniowej kotła i suszenie obmurza l) dostawa i montaż 2 (dwóch) sztuk przepustnic bezkołnierzowych Dn200 do gorącej wody (temp. 150 °C) - PN 10/16-150 - z napędem ręcznym z przekładnią ślimakową - montaż na rurociągu wody dolotowej do kotła. m) Wymiana kompletnej wanny odżużlacza zgrzebłowego wraz z łańcuchem i zgarniaczami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45251250-8


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45331110-0, 44621210-4, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 445000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Remontowo-Montażowa "KOTŁOREMONT" Jan Wesołowski
Email wykonawcy: jwesolowski55@tlen.pl
Adres pocztowy: Januszkowice 72A
Kod pocztowy: 39-230
Miejscowość: Brzostek
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 445000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 445000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 506000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.