To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-17
Ogłoszenie nr 510076522-N-2019 z dnia 17-04-2019 r.
Nadleśnictwo Podanin: Budowa nowego ogrodzenia frontowego, wraz z zagospodarowaniem zatoki parkingowej, strefy wejścia i wjazdu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524429-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
4. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Skarb Państwa w zarządzie Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież NIP: 764-000-29-97, REGON: 570064464; Tel. +48 67 282 98 97; Fax +48 67 281 07 85; e-mail: podanin@pila.lasy.gov.pl; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Nadleśnictwie Podanin jest Pani Karolina Micek, kontakt: iodpodanin@pila.lasy.gov.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. "Budowa nowego ogrodzenia frontowego, wraz z zagospodarowaniem zatoki parkingowej, strefy wejścia i wjazdu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin." Zn. spr.: SA.270.2.8.2019 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; d) zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; h) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Podanin, Krajowy numer identyfikacyjny 57006446400000,
ul. Podanin
65,
64-800
CHODZIEŻ, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
0672829897, e-mail
bartosz.rot@pila.lasy.gov.pl, faks
0672810785.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa nowego ogrodzenia frontowego, wraz z zagospodarowaniem zatoki parkingowej, strefy wejścia i wjazdu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowego ogrodzenia frontowego, wraz z zagospodarowaniem zatoki parkingowej, strefy wejścia i wjazdu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni o średnicy 26-35cm b) Demontaż istniejącego ogrodzenia, oraz części nawierzchni utwardzonych (kostką i asfaltem), c) Demontaż infrastruktury towarzyszącej (lampy, znaki, kosze na śmieci), d) Rekultywację gruntu w obrębie ogrodzenia od strony północno-wschodniej, oraz wykonanie trawników parkowych siewem na terenie płaskim, e) Wykonanie nawierzchni parkingów, chodników i wjazdu, f) Wykonanie ogrodzenia palisadowego, g) Wykonanie ogrodzenia z siatki, h) Dostawa i montaż elementów małej architektury, i) Wykonanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej. j) Obsługa geodezyjna inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik nr 6 do SIWZ) 3. Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia są Działki nr ew. 112 oraz 8195/15 - obręb ewidencyjny 0007 Podanin jednostka ewidencyjna 300103_2 Chodzież, powiat chodzieski, województwo wielkopolskie. Adres: Nadleśnictwo Podanin, Podanin 65, 64-800 Chodzież. 4. W związku z Decyzją nr 6/2016 oraz nr 4/2016 wydaną przez Zarząd Powiatu Chodzieskiego Wykonawca przed rozpoczęciem prac będzie zobowiązany do uzyskania decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego w Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego w Chodzieży, o którą Wykonawca na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa wystąpi w trybie i na warunkach określonych w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2014 r. w sprawie określenia warunków udzielenia zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004r. Nr 140, poz. 1481) i wniesieniu stosownych opłat. Decyzje nr 6/2016 oraz nr 4/2016 stanowią załączniki nr 8 i 9 do SIWZ. 5. Informacje na temat rozwiązań równoważnych a. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dopuszcza się możliwość składania ofert równoważnych. b. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. c. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych równoważnych z opisem wskazanym przez Zamawiającego. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w dokumentacji technicznej. d. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego. e. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych dokumenty dołączone do oferty na potwierdzenie równoważności będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu "nierównoważności" zaproponowanych rozwiązań równoważnych. 6. W przypadku gdy wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 7. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia, oraz dodatkowo: a. dostarczenie, montaż, demontaż i wykorzystanie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; b. sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej tj.: "operatu kolaudacyjnego" stanowiącego podstawę odbioru i ocenę zgodności wykonanych robót z dokumentacją techniczną, zawierający wszelkie dokumenty dotyczące wykonanych robót budowlanych, a zwłaszcza: w zakresie dokumentacji wykonawczej: o Protokół przekazania Wykonawcy placu budowy. o Oświadczenie o przyjęciu przez Wykonawcę dokumentacji projektowo - technicznej. o Protokoły odbioru robót zanikowych - jeżeli wystąpiły. o Protokoły odbioru robót ulegających zakryciu - jeżeli wystąpiły. o Protokoły konieczności (np: protokoły robót dodatkowych, zamiennych), zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru Budowlanego - jeżeli wystąpiły. o Protokoły odbioru robót częściowych - jeśli przewidziane zostały w umowie. o Protokoły z demontażu - jeżeli wystąpiły. o Protokoły z montażu (np. maszty stalowe) - dziennik montażu - jeżeli wystąpiły. o Wnioski Wykonawcy o wykonanie robót dodatkowych, zamiennych - jeżeli wystąpiły. o Wnioski o zmiany do projektu, zaopiniowane przez Inspektora Nadzoru - jeżeli wystąpiły. o Opinie projektanta w sprawie zmian do projektu (istotne lub nieistotne) - jeżeli wystąpiły. o Inna korespondencja wynikająca z procesu budowlanego - jeżeli wystąpiła. o Pisemne zgłoszenie zakończenia robót przez Wykonawcę. o Zarządzenie nadleśniczego/dyrektora o powołaniu Komisji do odbioru robót budowlanych. o Protokoły odbioru robót branżowych - jeżeli takie odbiory się odbyły. o Protokół z przeprowadzonego odbioru technicznego z wykazem ewentualnych wad i usterek ze wskazaniem terminu ich usunięcia/protokół odbioru końcowego robót. o Oświadczenia i zaświadczenia wymagane Prawem Budowlanym - jeżeli wystąpiły. o Dziennik budowy - jeżeli był wymagany. o Protokół przekazania placu budowy Inwestorowi. o Inwentaryzacja powykonawcza sporządzona przez geodetę - jeżeli wystąpiła. o Oświadczenie projektanta o wykonaniu robót zgodnie z projektem. o Zawiadomienie Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy - jeśli jest wymagane. o Wniosek o pozwolenie na użytkowanie - jeśli jest wymagane. o Decyzja o dopuszczeniu do użytkowaniu - jeśli jest wymagana. o Inne dokumenty wynikające z procesu budowlanego. o Wyniki badań, sprawdzeń i oznaczeń laboratoryjnych zgodnych z zapisami STWiOR. o Receptury robocze i ustalenia technologiczne. o Dokumenty gwarancyjne. o Dokumenty potwierdzające jakość zastosowanych materiałów (np.: atesty, aprobaty, deklaracje itp.) c. wszelkie inne roboty podstawowe, pomocnicze i roboty towarzyszące, konieczne do wykonania w celu zrealizowania i oddania do użytkowania przedmiotu zamówienia. 8. Organizacja budowy i warunki wykonawstwa: a. Wykonawca zobowiązany jest do przejęcia terenu budowy (teren budowy - przestrzeń, w której prowadzone są roboty budowlane wraz z przestrzenią zajmowaną przez urządzenia zaplecza budowy) od Zamawiającego, zabezpieczenia i odpowiedniego oznakowania terenów budowy oraz ewentualnego zapewnienia dozoru mienia na terenie budowy na własny koszt. Roboty budowlane są prowadzone w czynnym obiekcie biurowym, a w związku z tym Wykonawca zapewni: o wykonywanie robót bez wstrzymywania ruchu w obiekcie i w sposób niedezorganizujący pracy na ternie obiektu; o bieżące sprzątanie i usuwanie gruzu z terenu budowy; o naprawę lub wymianę uszkodzonych w trakcie wykonywania prac istniejących elementów wykończeniowych; o zabezpieczenie instalacji urządzeń i obiektów na terenie budowy i w jego bezpośrednim otoczeniu przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; o dbanie o porządek na terenie budowy oraz utrzymywanie terenu budowy w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; o uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych nawierzchni lub instalacji; b. Wykonawca zapewni na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. Wykonawca podda utylizacji wszystkie materiały pochodzące z rozbiórki poza: o siatką pochodzącą z rozbiórki ogrodzenia, o krawężnikami betonowymi o wymiarach 15x30cm, o kostką betonową, o koszem na śmieci, o drewnem o średnicy powyżej 7 cm mierzonej bez kory, które wykorzysta w realizacji robót zgodnie z zakresem ujętym w przedmiarze, natomiast materiały niewykorzystane przekaże Zamawiającemu. c. Wykonawca jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: o ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 1232 z późniejszymi zmianami); o ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późniejszymi zmianami). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązany jest stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie. d. Przy wykonywaniu robót budowlanych można stosować jedynie wyroby budowlane z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 290). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca okaże certyfikaty zgodności z polskimi normami lub aprobaty techniczne, atesty, deklaracje zgodności itd., każdego używanego na budowie wyrobu budowlanego. 9. Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, zgodnie z zapisami wzoru umowy. 10. Działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę - pracowników fizycznych wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac ogólnobudowlanych przy budowie obiektów budowlanych tj. prace rozbiórkowe, prace z zakresu rekultywacji terenu, prace brukarskie i kładzenie nawierzchni, prace w zakresu wykonywania ogrodzeń, prace montażowe małej infrastruktury, prace polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej. 11. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o pod wykonawstwo stosowne klauzule zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności wskazane powyżej. 12. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji umowy. 13. Wykonawca przy podpisaniu umowy przedłoży oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę wraz z wykazem osób i, formą zatrudnienia i wymiarem etatu. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ustępie 10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 15. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ustępie 10 czynności. 16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 17. Gdy Wykonawca nie przedłoży oświadczeń lub dowodów, o których mowa w ust. 12, zobowiązany będzie, każdorazowo za każdy stwierdzony przypadek, do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w okresie realizacji umowy w wysokości brutto 2.000 zł. 18. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na to miejsce innej osoby. W przypadku, gdy z różnych przyczyn stosunek pracy zostanie rozwiązany a Wykonawca nie zatrudni w miejsce brakującej osoby innej na podstawie umowy o pracę, zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu w wysokości brutto 100 zł - za każdego niezatrudnionego, za każdy dzień w okresie realizacji umowy. 19. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, tj. sposób udokumentowania zatrudnienia osób zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy Pzp, jak również uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45340000-2, 45111200-0, 77314100-5, 45233222-1, 45111291-4, 45315300-1, 31527200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Budowa nowego ogrodzenia frontowego, wraz z zagospodarowaniem zatoki parkingowej, strefy wejścia i wjazdu przy budynku administracyjnym Nadleśnictwa Podanin. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
237915.54
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych Leszek Janowiak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
269696.91
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CHODZIEŻ
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z terenu Miasta Chodzieży w 2025 r.
- Dostawa odczynników immunoenzymatycznych wraz z dzierżawą analizatora
więcej: przetargi CHODZIEŻ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.