eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieDostawa paliw płynnych w 2019 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510076725-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Dostawa paliw płynnych w 2019 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527796-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059427-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 80316413000000, ul. ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 0-95 7631081, e-mail pgk_strzelce@wp.pl, faks 0-95 7632248.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka ze 100% udziałem gminy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa paliw płynnych w 2019 r.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne, bezgotówkowe zakupy w 2019 roku niżej wymienionych paliw, w szacunkowych ilościach: 1) do samochodów i maszyn drogowych eksploatowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Kraj.: a) benzyny bezołowiowej 95 - 3 951 l b) oleju napędowego - 52 362 l 2. Benzyna bezołowiowa 95 i olej napędowy powinny spełniać wymogi zawarte w ww. Pol¬skich Normach oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 3. Wymienione na wstępie ilości paliw mają charakter szacunkowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość odebrania mniejszej ilości paliw niż podane ilości szacunkowe. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych wyżej rodzajów paliw do wartości złożonej przez Wykonawcę oferty. 6. Zamawiający będzie odbierał paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych obowiązujących na stacjach paliw w dniu odbioru paliwa pomniej¬szonych o ustalony rabat. 7. Okres obowiązywania umowy: 01 maja 2019 r. do 30 kwietnia 2020 r. II. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w za¬kresie obrotu paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę powyższego warunku musi on przedłożyć na wezwanie aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do Ustawy Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2018 r., poz.755 t.j.). 2. Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliw tj. benzyny oraz oleju napędowego na terenie Strzelec Kraj. Zamawiający w wyjątkowych sytuacjach dopuszcza możliwość tankowania benzyny bezo¬łowiowej 95 i oleju napędowego do swoich pojazdów na terenie całego kraju (delegacja). 3. Zamawiający wymaga, aby stacja paliw dedykowana do realizacji przedmiotowego zamówienia była czynna co najmniej (6 dni w tygodniu) 24 godziny na dobę. Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów, pobieranie paliw dla potrzeb PGK Spółka z o.o. w sposób ciągły i niezakłócony ewentualnymi brakami paliwa na własnych stacjach. 4. Dopuszcza się tankowanie paliwa tj. benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do beczki, kanistrów lub przewoźnych dystrybutorów tylko dla potrzeb sprzętu drogowego będącego na wyposażeniu PGK Spółka z o.o. 5. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu i ilości wydanego paliwa z pojazdem na który zostało wydane paliwo poprzez wydanie kierowcy wydruku, w którym będą podane następujące informacje identyfikacyjne: 1) godzina i data tankowania, 2) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy lub numer karty paliwowej, 3) rodzaj zatankowanego paliwa, 4) ilość zatankowanego paliwa, 5) stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwowa wydana jest na pojazd). Informacje wg. pkt. 1), 2), 3) i 4) będą generowane przez system obsługujący stację bez możliwości ingerencji pracowników obsługi stacji paliw lub kierującego pojazdem. Raporty sprzedaży sporządzane będą minimum 2 razy w miesiącu: - w połowie miesiąca - na koniec miesiąca oraz na życzenie Zamawiającego w wersji elektronicznej (oprogramowanie Microsoft Excel lub równoważne) Raporty sprzedaży 2 razy w miesiącu Wykonawca sporządza bezpłatnie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu, ilości i rodza¬ju odebranego paliwa z pojazdem, na który zostało ono wydane i przekazanie kie¬rowcy wydruku zawierającego następujące dane identyfikacyjne: 1) miejsce, data i godzina tankowania, 2) numer rejestracyjny pojazdu i numer karty paliwowej, 3) rodzaj i ilość zatankowanego paliwa, 4) stan licznika przy tankowaniu (jeśli karta paliwa wydana zostanie na pojazd), 5) cenę jednego litra paliwa lub wartość paliwa. 7. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie za pomocą faktur VAT wystawia¬nych w połowie i na koniec każdego miesiąca. 8. Wykonawca musi posiadać wirtualny system monitoringu bieżących zakupów (transakcji) z dostępem online dla Zamawiającego. 9. Wykonawca gwarantuje jakość paliwa zgodną z obowiązującymi normami.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172015.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "ECO-INVEST Sp. z o.o. i Wspólnicy" Spółka komandytowa
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Głowackiego 4a
Kod pocztowy: 66-400
Miejscowość: Gorzów Wlkp.
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 280172.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 280172.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 280172.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.