eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninZakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-18

Ogłoszenie nr 510076762-N-2019 z dnia 18-04-2019 r.

Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym: Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527036-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym, Krajowy numer identyfikacyjny 14706092700000, ul. ul. Zalesie , 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 235 00 15, e-mail administracja@kozzd-gostynin.pl, faks 24 235 71 55.
Adres strony internetowej (url): http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl
Adres profilu nabywcy: http://kozzd-gostynin.bip.eur.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/1/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem postępowania był zakup i dostawa przedpłaconych kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości brutto 110.490,00 złotych, dla pracowników Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie uprawniających do zakupu artykułów użytku codziennego, a w szczególności artykułów: spożywczych, drogeryjnych, chemii gospodarczej, tekstylnych, AGD itp. Karty płatnicze muszą być możliwe do zrealizowania we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie całego kraju oraz we wszystkich placówkach współpracujących z wyłonionym Wykonawcą na terenie miasta Gostynina. Dostawa kart płatniczych nastąpi na następujących warunkach: 1. Termin ważności kart - minimum 12 miesięcy od daty zawarcia umowy (wszystkie karty muszą mieć jednakowy termin ważności). 2. Karty na podpis (niezabezpieczone kodem PIN). 3. Dostarczenie kart do siedziby Zamawiającego. 4. Ubezpieczenie przesyłki na czas transportu przez Wykonawcę. 5. Dostarczenie kart w opakowaniach zbiorczych, posegregowanych przez Wykonawcę zgodnie z wymogami Zamawiającego, tj. karty winny być posegregowane według ich wartości - Wykonawca powinien załączyć do każdej karty instrukcje niezbędne do prawidłowego użytkowania karty, w tym informacje o sposobie zastrzeżenia karty i sposobie sprawdzenia salda, jak również informacje o promocjach i rabatach udzielanych przez poszczególnych partnerów handlowych użytkownikom kart. 6. Aktywacja kart płatniczych najpóźniej 2 dni robocze po przesłaniu (fax, e-mail) do Wykonawcy potwierdzenia odbioru kart. 7. Możliwość reklamacji w razie stwierdzenia nieprawidłowej kwoty karty albo innych nieprawidłowości w opakowaniu zbiorczym, rozpatrzenie i załatwienie reklamacji przez Wykonawcę w ciągu 3 dni. 8. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty płatniczej, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.). 9. Karty powinny posiadać możliwość ich zastrzeżenia na wypadek zagubienia lub kradzieży. 10. Wykonawca powinien zapewnić możliwość wydania duplikaty karty zagubionej lub utraconej - Zamawiający dopuszcza możliwość pobierania od użytkownika karty opłaty za wydanie jej duplikatu. 11. Wykonawca powinien zapewnić możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków na karcie, telefonicznie oraz za pośrednictwem sieci internet, jak również sprawdzenia historii transakcji dokonanych za pomocą karty. 12. Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy. 13. Ilość i wartość zasilenia kart w złotych: Liczba / Wartość zasilenia kart w złotych Lp. Liczba przedpłaconych kart płatniczych Wartość zasilenia 1. 4 500,00 2. 28 450,00 3. 43 400,00 4. 71 350,00 5. 64 300,00 6. 135 250,00 7. 1 175,00 8. 1 150,00 9. 3 125,00 10. 1 60,00 11. 1 50,00 12. 2 40,00 Razem: 354 110.490,00 WARTOŚĆ CAŁKOWITA: 110.490,00 złotych brutto słownie: sto dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100 Karty płatnicze należy dostarczyć w terminie nie dłuższym niż 3 dni od dnia podpisania umowy. Dostawa kart płatniczych w liczbie 354 sztuk o wartości 110.490,00 złotych brutto musi mieć miejsce do siedziby Zamawiającego tj. Administracji Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie, ul. Kutnowska 74B w dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku do godz. 14.00. Koszt dostawy kart spoczywa po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp Zamawiający określa, aby czynności związane z realizacją dostawy wykonywały osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2018r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, weryfikowania danych w tym zakresie oraz konsekwencje niewywiązywania się ze zobowiązania złożonego w ofercie określa § 17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.16.30.00 - Karty płatnicze


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 110490.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Edenred Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi-pl@edenred.com
Adres pocztowy: ul. Rozbrat 44a
Kod pocztowy: 00-419
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 110490.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 110490.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110490.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.