To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-05
Ogłoszenie nr 510076957-N-2020 z dnia 05-05-2020 r.
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Nowosolna: Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519383-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej Gminy Nowosolna, Krajowy numer identyfikacyjny 47016712100000,
ul. ul. Rynek Nowosolna
1,
92-703
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 648 44 58, e-mail
zgkgn@poczta.intenetdsl.pl, faks
42 648 44 58.
Adres strony internetowej (url): www.gminanowosolna.pl
Adres profilu nabywcy: www.gminanowosolna.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywny remont cząstkowy dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZPUB.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Obejmuje robotę budowlaną polegającą na sukcesywnym remoncie cząstkowym dróg o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowosolna. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został opisany w: a) STWiORB wymagania ogólne - zał. nr 7a do SIWZ, b) STWiORB wymagania szczegółowe - zał. nr 7b do SIWZ, c) Przedmiarze robót - zał. nr 7c do SIWZ. 3.2. Sposób realizacji zamówienia: a) Remonty cząstkowe dróg na terenie Gminy Nowosolna zakwalifikowane do realizacji w I Etapie w terminie 30 dni od daty podpisania umowy zlecone zostaną w trakcie przekazania placu budowy; b) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do I Etapu remontów cząstkowych odbędzie się w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy; c) Przekazanie placu budowy prac zakwalifikowanych do II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, odbędzie się jednocześnie z wystawianiem przez Zamawiającego zleceń, określających zakres miejsce i termin realizacji poszczególnych partii zamówienia; d) Po zakończeniu I Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie Gminy Nowosolna oraz w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg na terenie sołectw Gminy Nowosolna, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy remontu cząstkowego dróg gminnych wg potrzeb, do wysokości kwoty zawartej umowy; e) Poszczególne roboty wykonywane przez Wykonawcę w trakcie trwania II Etapu remontów cząstkowych dróg realizowane będą na podstawie pisemnego zlecenia, przekazanego osobiście, doręczonego przy pomocy poczty elektronicznej e-mail; f) Kolejne zlecenia określać będą zakres prac do wykonania, lokalizację robót i termin ich wykonania; g) Przewiduje się maksymalny 30-dniowy termin realizacji zamówienia od daty doręczenia zlecenia Wykonawcy; h) W przypadkach wystąpienia awarii, usterek i innych czynników powodujących konieczność bezzwłocznego podjęcia działania, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zabezpieczenia terenu. Przystąpienie do wykonania zadania powinno odbyć się niezwłocznie, jednak w terminie nie dłuższym niż 72 godziny od chwili otrzymania zlecenia. 3.3. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych. 3.4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 3.5. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 3.6.Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 3.7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zastosowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta 3.8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności realizowane przez zatrudnione przez niego osoby, tj.: 3.9.1 Nadzór nad realizacją robót. 3.9.2 Roboty przygotowawcze. 3.9.3 Roboty drogowe Wymagania określają w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300000
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KRUSZYWOSORT PPHU Wiktor Siadaczka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
239610
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wymiana nawierzchni z płyt betonowych wraz z uzupełnieniem kruszywem mineralnym łamanym, z mechanicznym nadaniem spadków podłużnych (DP nr 1120L)
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2025r. z podziałem na dwa rejony
- "Roboty i usługi w zakresie utrzymania dróg w gminie Pszczyna, dla których zarządcą jest Burmistrz Pszczyny"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.