Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077212-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Żarach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262000600,
ul. gen. Józefa Bema
44,
65-170
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 523 100, e-mail
zielonagora@krus.gov.pl, faks
684 523 110.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.krus.gov.pl/zamowienia-publiczne/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Żarach
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni obiektów Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górze i podległych Placówek Terenowych KRUS w Sulęcinie oraz tylko usług sprzątania pomieszczeń w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Żarach. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy (3) części i dopuszcza składanie ofert częściowych bez ograniczania ilości. Podział zamówienia został przeprowadzony zgodnie z ilością budynków biurowych oraz posesji Zamawiającego położonych w: CZĘŚĆ 1 Zielona Góra przy ul. Gen. Józefa Bema 44, CZĘŚĆ 2 Sulęcin przy ul. Lipowej 16, CZĘŚĆ 3 Żary przy ul. Pocztowej 7. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia - klauzule społeczne: Zgodnie z art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące czynności sprzątania we wszystkich częściach zamówienia (w budynkach i na posesjach) objętych przedmiotem zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, jako pracownicy w rozumieniu przepisów określonych w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), na odpowiednim do rodzaju ich pracy stanowisku, co najmniej przez okres realizacji niniejszego zamówienia. Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace. W trakcie realizacji zamówienia każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 2.5. czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności objęte wezwaniem wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu. W miejsce oświadczenia Wykonawca lub Podwykonawca może przedłożyć kopie umów o pracę zawierające imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz Zamawiającego lub kopie dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne należnych podatków z tytułu zatrudnienia ww. pracowników wykonujących czynności, o których mowa powyżej (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek). Brak przedłożenia dokumentów w terminie będzie tożsamy ze stwierdzeniem, że dane osoby nie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 77314100-5, 90919200-4, 77310000-6, 90620000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Zielonej Górzeprzy ul. Gen. Józefa Bema 44 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
149376
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
168962.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Sulęcin przy ul. Lipowej 16 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77419
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
87974.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługi sprzątania pomieszczeń wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni w Placówce Terenowej KRUS Żary przy ul. Pocztowej 7 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
55976
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66990.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69÷73 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne na rynku i oferowane przez wielu wykonawców o ustalonych standardach jakościowych. Ponadto wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. W związku z powyższym zamawiający na podstawie art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę. Potwierdza to publikacja Urzędu Zamówień Publicznych pod tytułem: "Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę".
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Remont drogi wojewódzkiej nr 158: Zadanie nr 1 - m. Gralewo na odcinku od km 8+897 do km 9+732; Zadanie nr 2 - m. Goszczanowo na odcinku od km 28+526 do km 29+119.
- Remont przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 w miejscowości Łęgoń
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół jeziora Wieliszewskiego - etap 2
- Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Koszenie traw i chwastów w pasie drogowym dróg wojewódzkich będących w utrzymaniu przez PZD Racibórz w II półroczu 2024
- Rewitalizacja zabytku w gminie Stare Pole (w formule "zaprojektuj i wybuduj")
- Budowa chodnika z oświetleniem i elementami małej architektury wokół zbiornika wodnego w Sośniach
- "Budowa wodnego placu zabaw" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.