Ogłoszenie z dnia 2020-05-06
Ogłoszenie nr 510077635-N-2020 z dnia 06-05-2020 r.
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej: Dostawa mebli w podziale na 4 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. "Dolnośląskie żłobki II". Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 8 - Rynek pracy, Działanie 8.4 Godzenie życia zawodowego i prywatnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5261107
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 93208458000000,
ul. Trzebnicka
42-44,
50-230
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 770 42 20, e-mail
dops@dops.wroc.pl, faks
71 770 42 20.
Adres strony internetowej (url):
Adres profilu nabywcy: www.dops.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli w podziale na 4 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DOPS/ZP/252-6/2020/DŻ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa mebli w podziale na 4 zadania do obiektów żłobkowych położonych na terenie Dolnego Śląska. Zadanie 1-- Dostawa mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - Dostawa mebli pracowniczych i/lub Zadanie 3 Dostawa mebli kuchennych metalowych i/lub Zadanie 4 Dostawa mebli kuchennych drewnianych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39141000-2, 39112000-0, 39121200-8, 39136000-4, 39151000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1- Dostawa mebli biurowych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6362
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7825.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Dostawa mebli pracowniczych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15071.00
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe PHU "BMS"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18537.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Dostawa mebli kuchennych metalowych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Zamawiający unieważnił przedmiotowe postepowanie z uwagi, że obarczone ono jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W SIWZ jako jedno z kryterium oceny ofert było skrócenie terminu realizacji zamówienia, a sam termin wykonania zamówienia określony był konkretnymi datami. Upływ terminu realizacji zamówienia, w tym przypadku 24 kwiecień 2020 r. jest wadą postępowania, której nie można usunąć. Wykonawcy, których oferty nie podlegały odrzuceniu zadeklarowali skrócenie terminu do dnia 24 kwietnia i otrzymali po 40 pkt w przedmiotowym kryterium. Termin wykonania był istotny dla czynności oceny ofert, gdyż warunkował jako jeden z czynników wybór oferty najkorzystniejszej, w konsekwencji nie jest możliwa zmiana terminu realizacji zamówienia, gdyż skutkowałoby to w rozumieniu art. 140 ust 1 Pzp istotną zmiana zakresu świadczenia wskazanego w ofercie. Wydłużenie przedmiotowego terminu byłoby sprzeczne z art. 144 ust 1 pkt 5 w zw. z art. 144 ust 1e pkt 2 ustawy Pzp. Zmiana terminu dostawy wprowadziłaby warunki, które gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu mogliby by wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Dostawa mebli kuchennych drewnianych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11850
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MS System Mariusz Staszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14545.50
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- 15/2025 Dostawa krzeseł do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby Ośrodka Ruczaj - filii Centrum Kultury Podgórza przy ul. Jana Kantego Przyzby w Krakowie
- Dostawa i montaż kuchni ze stali nierdzewnej w ramach realizacji projektu "Budowa budynku centrum opiekuńczo - mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w Grudnej Kępskiej".
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.