Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510077891-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów: Modernizacja budynku mieszkalnego osady Leśnictwa Puszcza Mariańska w Nadleśnictwie Radziwiłłów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów, Krajowy numer identyfikacyjny 75001507328001,
ul. ul. Sanatorówka
2/2,
96-330
Puszcza Mariańska, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
046 8310110; 607096802, e-mail
radziwillow@lodz.lasy.gov.pl, faks
046 8310110.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_radziwillow/zamowienia_publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowosci prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku mieszkalnego osady Leśnictwa Puszcza Mariańska w Nadleśnictwie Radziwiłłów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZG.270.21.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1 Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja budynku mieszkalnego osady Leśnictwa Puszcza Mariańska w Nadleśnictwie Radziwiłłów Zakres robót obejmuje m.in. niżej wymienioną modernizację budynku mieszkalnego i kancelarii: a) Naprawa ubytków elewacji zewnętrznych z malowaniem elewacji oraz robotami towarzyszącymi. b) Renowacja, podwyższenie i malowanie balustrad zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi. c) Wymiana bocznych płytek tarasowych wraz z robotami towarzyszącymi. d) Remont opaski z kostki betonowej. e) Naprawa ubytków tynków wewnętrznych wraz z malowaniem kondygnacji piwnic wraz z robotami towarzyszącymi. f) Wykonanie warstwy wyrównującej i malowanie posadzek piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi. g) Usunięcie paneli ściennych siding, boazerii, paneli sufitowych oraz wykonanie tynków, okładzin GK, malowania wraz z robotami towarzyszącymi. h) Renowacja i malowanie schodów drewnianych, wymiana pochwytów drewnianych wraz z robotami towarzyszącymi. i) Montaż barierki drewnianej - na schodach na strych wraz z robotami towarzyszącymi. j) Wymiana okładzin gresowych na schodach na parterze budynku wraz z robotami towarzyszącymi. k) Wymiana podłóg w budynku - paneli podłogowych na deskę trójwarstwową, istniejącego gresu na nowe płytki wraz z robotami towarzyszącymi. l) Wymiana trzech okien na strychu budynku wraz z robotami towarzyszącymi. m) Konserwacja i malowanie strony zewnętrznej ramiaków okien wraz z robotami towarzyszącymi. n) Wymiana stolarki drzwiowej wewnątrz budynku wraz z robotami towarzyszącymi. o) Wymiana bramy garażowej na bramę panelową, ocieplaną, napędzaną elektrycznie wraz z robotami towarzyszącymi. p) Remont generalny łazienek budynku wraz z robotami towarzyszącymi. q) Wymiana glazury w kuchni, wymiana wyposażenia kuchni wraz z montażem tj. kuchni gazowej, okapu z wyciągiem, zlewu z szafką wraz z robotami towarzyszącymi. r) Wykonanie pomieszczenia WC w poczekalni kancelarii wraz z pracami towarzyszącymi, wykonanie remontu pomieszczenia kancelarii. s) Wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej. t) Wykonanie modernizacji instalacji c.o. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Przedmiar robót - załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45332300-6, 45320000-6, 45233220-7, 45110000-1, 45111300-1, 45400000-1, 44212310-5, 45340000-2, 45442100-8, 45262000-1, 45410000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
366305.97
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany MARBUDEX Marek Kierlańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
401318.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 41741,92 zł brutto (38 029,12 zł netto) IV.8) Informacje dodatkowe: umowa na podwykonawstwo - branża elektryczna |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.