eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510078145-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych: Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 517032-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540052406-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Uniwersytet Śląski w Katowicach, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, Dział Zamówień Publicznych, tel.: 032 359 13 34 E-mail: dzp@us.edu.pl, NIP: 6340197134, REGON: 000001347
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ul. 1-go Maja 50, 40-287 Katowice, tel. 032 257 70 00, NIP: 634 000 88 25, REGON: 000001548, e-mail: rektorat@ue.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 000001347, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 359 13 34, e-mail dzp@us.edu.pl , faks -.
Adres strony internetowej (url): www.us.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Wyższa Uczelnia Publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach na podstawie pełnomocnictwa z dnia 19 marca 2020 r. upoważnił Uniwersytet Śląski w Katowicach do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z zasilaniem w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.381.003.2020.RB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych, polegających na wykonaniu instalacji klimatyzacji w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej, ul. Bankowa 11A, Katowice. 2. Zakres robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej obejmuje m.in.:. 1) zabudowę na konstrukcji systemowej agregatu zewnętrznego, skraplającego, zlokalizowanego na dachu budynku, 2) montaż jednostek wewnętrznych kasetonowych oraz ściennej jednostki wewnętrznej, 3) odprowadzenie skroplin do istniejącej kanalizacji sanitarnej za pomocą pomp skroplin, 4) zasilenie jednostek zewnętrznych i wewnętrznych klimatyzacji z zabudową nowej podrozdzielni w pomieszczeniu zaplecza na parterze budynku, zasilanej z istniejącej podrozdzielni w piwnicy, 5) roboty ogólnobudowlane i towarzyszące, w tym zabezpieczenie ppoż. przejść instalacji przez przegrody budowlane; 6) przeszkolenie personelu Użytkownika z obsługi i regulacji (Wykonawca po zawarciu umowy uzgodni z Użytkownikiem termin szkolenia oraz liczbę osób biorących udział w szkoleniu). 3. Roboty budowlane należy realizować w oparciu o przekazaną dokumentację projektową, sporządzoną w czerwcu 2019 r. przez PS Instalacje S.C. ul. Toszecka 99, 44-100 Gliwice, zawierającą: 1) projekt budowlano - wykonawczy instalacji klimatyzacji, 2) projekt budowlano - wykonawczy instalacje elektryczne, 3) przedmiary robót, 4) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zwanych dalej również STWiORB). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres określono w dokumentacji technicznej tj. projekcie budowlano - wykonawczym instalacji klimatyzacji, projekcie budowlano - wykonawczym instalacji elektrycznych (odpowiednio załącznik nr 2.1 i 2.2 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (odpowiednio załącznik nr 2.3, 2.4, 2.5 do SIWZ) oraz w przedmiarach robót (odpowiednio załącznik nr 2.6 do SIWZ), które to dokumenty wraz z umową należy rozpatrywać łącznie. Ww. dokumenty są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte odpowiednio w dokumentacjach projektowych i/lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i/lub w przedmiarach robót i/lub w umowie, winny być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót i czynności przewidzianych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 6. Termin realizacji zamówienia: do 12 tygodni od daty przekazania terenu budowy. Przekazanie terenu budowy nastąpi do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy, na zasadach określonych w umowie (załącznik nr 3 do SIWZ). 7. Wykonawca udzieli: minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały, urządzenia itp., a jeżeli gwarancja producenta zastosowanych materiałów, urządzeń jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45331200-8, 45331220-4, 46310000-3, 45311100-1, 45312310-3, 45317000-2, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235276.79
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AIRCO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Oficerska 4
Kod pocztowy: 43-143
Miejscowość: Lędziny
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168694.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168694.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 293974.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.