eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510078330-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 506742-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540026690-N-2020; 540030387-N-2020; 540032353-N-2020; 540036559-N-2020; 540039839-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000000, ul. ul. Nowowiejska 27, 00-665 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 8252031 w. 355, 356, e-mail zamowienia-publiczne@wp.pl, faks 022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

5/DZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów". Realizacja zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z Województwa Mazowieckiego. 2. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych i elektrycznych w celu wyposażenia Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w układ zasilania awaryjnego oraz modernizację instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie przy ul. C.K. Norwida 2. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety z podziałem na: 1) Pakiet nr 1: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27. 2) Pakiet nr 2: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie. 4. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Pakiet nr 1: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27. 2) Pakiet nr 2: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na pakiety) został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie: W związku z wyjątkową sytuacją związaną z wprowadzonym w dniu 20.03.2020 r. stanem epidemii wywołanym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, którego konsekwencje dotykają wszystkich i powodują już drastycznie zauważalne pogorszenie się sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych funkcjonujących na rynku, a w konsekwencji wpływów mających bezpośrednie przełożenie na budżet Województwa Mazowieckiego zarówno w roku 2020 r. jak i perspektywie finansowej do 2022 r. niezbędne jest przesunięcie wydatków finansowych na lata późniejsze. Realizacja w/w zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z umowy zawartej z Województwem Mazowieckim. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie pakietu nr 1 z uwagi na fakt, iż realizacja tego zamówienia nie leży w interesie publicznym, bowiem środki które były przeznaczone na jego sfinansowanie zostaną przesunięte dla realizacji innych zadań o charakterze bieżącym, które ze względu na stan epidemii, trudności finansowych przedsiębiorców i samorządu będą wysuwały się na pierwszy plan. Jednocześnie Zamawiający postanowił o realizacji zamówienia w zakresie pakietu nr 2 z uwagi na fakt, iż wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 47.480,83 zł., a zatem nie stanowi znaczącego obciążenia finansowego. Ponadto realizacja zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest konieczna ze względu na częste zaniki prądu czasem trwające nawet do ok. 3 godz. Ponadto należy wskazać, iż istotna zmiana okoliczności w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp powodująca skutek w postaci unieważnienia postępowania, to pewne nadzwyczajne wydarzenia lub okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie lub przedmiot zamówienia. Zmiana okoliczności, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp musi mieć charakter zewnętrzny wobec zamawiającego w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego. Sytuacja na którą Zamawiający się powołał stanowi okoliczność zewnętrzną na którą Zamawiający nie miał wpływu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38602.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELINSTAL Łapkiewicz i Syn Sp.j.
Email wykonawcy: biuro@elinstal.com.pl
Adres pocztowy: ul. Z. Krasińskiego 93
Kod pocztowy: 05-080
Miejscowość: Izabelin
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 47480.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40590.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85879.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Roboty kablowe

IV.8) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.