To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-07
Ogłoszenie nr 510078330-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej: Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 506742-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540026690-N-2020; 540030387-N-2020; 540032353-N-2020; 540036559-N-2020; 540039839-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 29807000000000,
ul. ul. Nowowiejska
27,
00-665
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
022 8252031 w. 355, 356, e-mail
zamowienia-publiczne@wp.pl, faks
022 8252031 w. 355.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalnowowiejski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):5/DZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Wyposażenie obiektów Szpitala Nowowiejskiego w instalację zasilania awaryjnego oraz modernizacja istniejącej instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP Rasztów". Realizacja zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z Województwa Mazowieckiego. 2. Zakres zadania obejmuje wykonanie robót budowlanych i elektrycznych w celu wyposażenia Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 27 w układ zasilania awaryjnego oraz modernizację instalacji zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie przy ul. C.K. Norwida 2. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety z podziałem na: 1) Pakiet nr 1: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27. 2) Pakiet nr 2: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie. 4. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Pakiet nr 1: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27. 2) Pakiet nr 2: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (z podziałem na pakiety) został zawarty w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 9 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykonanie zasilania awaryjnego w Budynku Głównym Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Nowowiejskiej 27 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp unieważnił ww. postępowanie, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć. Uzasadnienie: W związku z wyjątkową sytuacją związaną z wprowadzonym w dniu 20.03.2020 r. stanem epidemii wywołanym rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, którego konsekwencje dotykają wszystkich i powodują już drastycznie zauważalne pogorszenie się sytuacji finansowej podmiotów gospodarczych funkcjonujących na rynku, a w konsekwencji wpływów mających bezpośrednie przełożenie na budżet Województwa Mazowieckiego zarówno w roku 2020 r. jak i perspektywie finansowej do 2022 r. niezbędne jest przesunięcie wydatków finansowych na lata późniejsze. Realizacja w/w zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z umowy zawartej z Województwem Mazowieckim. Wobec powyższego Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie w zakresie pakietu nr 1 z uwagi na fakt, iż realizacja tego zamówienia nie leży w interesie publicznym, bowiem środki które były przeznaczone na jego sfinansowanie zostaną przesunięte dla realizacji innych zadań o charakterze bieżącym, które ze względu na stan epidemii, trudności finansowych przedsiębiorców i samorządu będą wysuwały się na pierwszy plan. Jednocześnie Zamawiający postanowił o realizacji zamówienia w zakresie pakietu nr 2 z uwagi na fakt, iż wartość najkorzystniejszej oferty wynosi 47.480,83 zł., a zatem nie stanowi znaczącego obciążenia finansowego. Ponadto realizacja zamówienia w zakresie pakietu nr 2 jest konieczna ze względu na częste zaniki prądu czasem trwające nawet do ok. 3 godz. Ponadto należy wskazać, iż istotna zmiana okoliczności w rozumieniu art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp powodująca skutek w postaci unieważnienia postępowania, to pewne nadzwyczajne wydarzenia lub okoliczności mające wpływ na prowadzone postępowanie lub przedmiot zamówienia. Zmiana okoliczności, o której mowa w art. 93 ust. 1 pkt 6 Pzp musi mieć charakter zewnętrzny wobec zamawiającego w tym znaczeniu, że jej zaistnienie jest niezależne od samego zamawiającego. Sytuacja na którą Zamawiający się powołał stanowi okoliczność zewnętrzną na którą Zamawiający nie miał wpływu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Modernizacja zasilania awaryjnego w ZOLP w Rasztowie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38602.30
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELINSTAL Łapkiewicz i Syn Sp.j.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47480.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Roboty kablowe IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
- Remont instalacji elektrycznej wraz z robotami malarskimi i wymianą drzwi w Zespole Szkół Nr 1 w Bochni - etap IIIA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.