eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Książ WielkopolskiPełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-07

Ogłoszenie nr 510078364-N-2020 z dnia 07-05-2020 r.

Gmian Książ Wlkp.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527752-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540059236-N-2020, 540060210-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmian Książ Wlkp., Krajowy numer identyfikacyjny 53046500000000, ul. ul. Stacha Wichury , 63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 822 001, e-mail urzad@ksiaz-wlkp.pl, faks 612 822 724.
Adres strony internetowej (url): www.ksiaz-wlkp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp."

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

G.272.2

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp." w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) inżynieryjnej drogowej, Osoby wykonujące nadzór w ww. specjalnościach muszą posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z koordynowaniem prac inspektorów poszczególnych branż, profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego. Osoba określona w pkt. 1) będzie pełnić funkcję Koordynatora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze późn. zm.). 2. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w ramach prowadzonego nadzoru do reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją przetargową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót. 3. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w szczególności do: 1) przybycia na teren budowy na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i wykonawcy robót objętych nadzorem; 2) udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane 4) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowaniu i udziale w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy potwierdzonych stosownym protokołem 5) wydawania kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie wpisem do dziennika budowy/robót, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 6) potwierdzania ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7) sporządzania lub kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; 8) udziału w naradach na budowie, 9) udziału w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Inwestorem a wykonawcą; 10) udziału w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót( w ramach wypłaconego wynagrodzenia na podstawie niniejszej umowy); 4. Inspektor nadzoru o którym mowa w ust. 1 pkt 1 jest zobowiązany do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Wizyty na budowie będą potwierdzane na liście obecności znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Niezależnie od powyższego Inspektor powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 5. Inspektorzy o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 są zobowiązani do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż 1 raz w każdym tygodniu w którym są wykonywane prace objęte ich specjalnością. Niezależnie od powyższego Inspektor powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 6. Do obowiązków Inspektora należy także niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia ich ujawnienia, informowanie Inwestora o wszelkich okolicznościach mających lub mogących mieć wpływ na prawidłowość, kompletność lub terminowość wykonania robót budowlanych lub innych prac w ramach Inwestycji, jak również na ich koszty lub mogących w inny sposób negatywnie wpłynąć na sytuację Inwestora, w szczególności zaś poprzez wyrządzenie mu szkody. 7. Roboty budowlane objęte nadzorem w ramach niniejszego zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy wynosi: - branża budowlana ( w tym drogowa) 12 873 844,78 zł brutto - branża instalacyjna 3 342 048,62 zł brutto - branża elektryczna i teletechniczna 1 030 054,73 zł brutto

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/05/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140210.96
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Inwestycji Budownictwa Ogólnego Zbigniew Tomicki
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grawerska 5
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 129150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 486711.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 5%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.