eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2019 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-19

Ogłoszenie nr 510078697-N-2019 z dnia 19-04-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2019 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529862-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stąporków, Krajowy numer identyfikacyjny 29004267000000, ul. ul. Niekłańska 15, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 374 17 83, e-mail nadlesnictwo.staporkow@radom.lasy.gov.pl, faks 41 374 17 91.
Adres strony internetowej (url): http://www.staporkow.radom.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna niposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej w roku 2019 dla pracowników Nadleśnictwa Stąporków

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego, w oparciu o zestawienie ilościowo-jakościowe zawarte w Załączniku nr 1a do SIWZ. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - dokumentacja techniczno-technologiczna. 3) Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z nw. zarządzeniami są do wglądu w siedzibie Nadleśnictwa Stąporków ul. Niekłańska 15; 26- 220 Stąporków, oraz są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu [http://www.bedon.lasy.gov.pl]. 4) Elementy umundurowania muszą być zgodne, co do formy i wykonania z regulacjami wymienionymi poniżej: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2017 poz. 2466), UWAGA: w związku brakiem aktualnej dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów w niniejszym przetargu dopuszcza się dostawę sortów mundurowych wg wzorów obowiązujących przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017r. W przypadku opracowania przez DGLP dokumentacji techniczno-technologicznej na poszczególne rodzaje mundurów i ich elementów, Wykonawca zobowiązany będzie zaopatrywać pracowników w "nowe sorty" zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017, poz. 2466); b) Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, c) Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika, d) Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, e) Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, f) Zarządzeniem Nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2017r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych, g) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173). 5) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, o których mowa w art. 30 ust. 4-5 Ustawy PZP. 6) Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu materiałów przez Wykonawcę. b) Artykuły objęte przedmiotem zamówienia dostarczane będą przez Wykonawcę, na jego koszt do siedziby Zamawiającego lub realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników Nadleśnictwa, w oparciu o zapotrzebowanie lub upoważnienie wydane przez Zamawiającego. Decyzja o sposobie realizacji przedmiotu umowy jest wyłączną decyzją Zamawiającego i nie ma wpływu na wartość przedmiotu zamówienia. c) Wyszczególnione w załączniku nr 1a do SIWZ ilości poszczególnych sortów mundurowych oraz odzieży i obuwia roboczego stanowią szacunkowe zestawienie asortymentu planowanego do dostawy w roku 2019. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie rodzaju i ilości poszczególnych asortymentów wyszczególnionych w załączniku nr 1a do SIWZ przy zastosowaniu cen jednostkowych zgodnych ze złożoną ofertą. Zmiany ilościowe poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia wskazanego w załączniku nr 1a do SIWZ zostaną dokonane w ramach wartości brutto przedmiotu zamówienia. d) Nie ustala się minimalnej wartości jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego. e) Zamawiający dopuszcza możliwość odbioru przedmiotów umundurowania, przez upoważnionych pracowników, bezpośrednio w magazynie Wykonawcy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w magazynie Wykonawcy dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego posiadających jednorazowe upoważnienie do odbioru z określeniem ilości punktów przysługujących pracownikowi

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18110000-3, 18211000-1, 18221300-7, 18223200-0, 18232000-4, 18234000-8, 18235300-8, 18332000-5, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18812200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 179529.86
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrodzka-Bałata, P.Bałata Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 156809.01
Oferta z najniższą ceną/kosztem 156809.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156809.01
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.