To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-08
Ogłoszenie nr 510079547-N-2020 z dnia 08-05-2020 r.
Urząd Miasta Imielin: "Przebudowa drogi gminnej ul. K. Miarki(655024S)."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521079-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540047835-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Brak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Imielin, Krajowy numer identyfikacyjny 27258687400000,
ul. ul. Imielińska
81,
41-407
Imielin, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 2255505, 32 2254137, e-mail
przetargi@imielin.pl, faks
32 2254119.
Adres strony internetowej (url): www.imielin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa drogi gminnej ul. K. Miarki(655024S)."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zadanie dotyczy przebudowy drogi gminnej ul. K. Miarki (655024S) w Imielinie. Niniejsze zadanie obejmuje roboty budowlane w zakresie: o robót rozbiórkowych i ziemnych, o robót drogowych (podbudowy, krawężniki, obrzeża, nawierzchnie - z kostki betonowej, utwardzone pobocza, zjazdy, zieleńce, wycinka i sadzenie drzew, nawierzchnie asfaltowe i odtworzenie nawierzchni asfaltobetonowej, oznakowanie drogowe), o robót instalacyjnych (kanalizacja deszczowa),o usług inżynieryjnych (projekt tymczasowej organizacji ruchu). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonych przedmiarów robót. Dokumentacja projektowa jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45233222-1, 45233260-9, 45232400-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Brak
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1886256.07
Liczba otrzymanych ofert:
18
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INFRAX Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2320094.97
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Brak |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI IMIELIN
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 1 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Miejskiego nr 2 w Imielinie w okresie od 02.01.2025 roku do 31.12.2025 roku"
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Imielinie w okresie od 2 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
więcej: przetargi IMIELIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.