eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych w Śląskich Technicznych Zakładach Naukowych w Katowicach w ramach projektu pn"Doposażenie pracowni obróbki mechanicznej oraz remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-24

Ogłoszenie nr 510080109-N-2019 z dnia 24-04-2019 r.

Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe: Remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych w Śląskich Technicznych Zakładach Naukowych w Katowicach w ramach projektu pn: "Doposażenie pracowni obróbki mechanicznej oraz remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn: "Doposażenie pracowni obróbki mechanicznej oraz remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach" finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 525924

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Ryszard Jaworski, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 07.02.2019r. dyrektora Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice. NIP: 954-22-23-043; REGON: 271521223, Telefon: 32 6061 301; faks: 32 6061 302; Adres strony internetowej: www.cuw.katowice.pl, adres e-mail: cuw@cuw.katowice.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe, Krajowy numer identyfikacyjny 27016042100000, ul. ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 0-32 3511923, 3511922, e-mail ka@sltzn.katowice.pl, faks 0-32 3511923.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych w Śląskich Technicznych Zakładach Naukowych w Katowicach w ramach projektu pn: "Doposażenie pracowni obróbki mechanicznej oraz remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby pracowni warsztatów szkolnych Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/112/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu i adaptacji pomieszczeń na potrzeby pracowni: sterowników PLC - parter, maszyn różnych WS 13A - parter, komunikacji w języku obcym - I piętro, w budynku warsztatów szkolnych Śląskich Technicznych Zakładów Naukowych w Katowicach przy ul. Sokolskiej 26. Opis przewidzianego remontu i adaptacji wewnątrz budynku: I. Branża budowlana: 1. Pracownia sterowników PLC: o skucie betonu konstrukcyjnego posadzki i nasypów, o wykonanie warstwy betonu chudego. 10 cm z betonu C8/10, o wykonanie izolacji z foli PE gr. 1,00 mm oraz zakładach 0,5 m, o wykonanie płyty żelbetowej grubości 10 cm ze zbrojeniem rozproszonym 25 kg/m3 z mechanicznym zatarciem, o nawierzchnię posadzki należy wykończyć płytkami ceramicznymi z cokolikiem przyściennym o wys. 7 cm, płytki układać w "karo". o skucie tynków na ścianach, o wykonanie tynków suchych na ścianach z płyt g-k o gr. 12,5 mm, o naprawa tynków na suficie, o malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, o obłożenie parapetów okien płytkami ceramicznymi, o wykonanie obudowy płytami g-k instalacji co, o montaż nawietrzaków higrosterowalnych w oknach = 12 szt o demontaż i ponowny montaż grzejników, o wyburzenie ściany, o zaślepienie otworu pomiędzy pracowniami płytami g-k z wełną PLC i WS 13A, o montaż ościeżnicy wraz drzwiami przeszklonymi z asymetrycznymi drzwiami dwuskrzydłowymi ( wym 160 x200 ) + akcesoria, o wywóz i utylizacja gruzu budowlane. 2. Pracownia Maszyn Różnych WS 13 A o skucie betonu konstrukcyjnego posadzki i nasypów, o wykonanie podbudowy z tłucznia łamanego od 0 do 31,5 mm zagęszczonego do Is większe lub równe 1,0 oraz E2 = 120 MPa. Grubość całkowita podbudowy z tłucznia: 30 cm, o wykonanie warstwy betonu chudego. 10 cm z betonu C8/10, o wykonanie izolacji z foli PE gr. 1,00 mm oraz zakładach 0,5 m, o wykonanie płyty żelbetowej z betonu C25/30 grubości 30 cm ze zbrojeniem rozproszonym 25 kg/m3 z mechanicznym zatarciem, o wykończenie posadzki nawierzchnią z żywic epoksydowo-poliuretanowych o grubości 5 mm w kolorze szarym, o wykonanie dylatacji płyty posadzki na pola o wym. max. 6,0 x 6,0 m, nacinając posadzkę do 1/3 wysokości oraz wypełnienie nacięć kitem trwale plastycznym, o zdylatować konstrukcję słupów od wykonanej posadzki, o skucie tynków na ścianach, o wykonanie tynków suchych na ścianach z płyt g-k o gr. 12,5 mm, o naprawa tynków na suficie, o malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi, o obłożenie parapetów okien płytkami ceramicznymi, o montaż nawietrzaków higrosterowalnych w oknach - 4 szt o demontaż i ponowny montaż grzejników, o demontaż drzwi stalowych z obrobieniem krawędzi, o zamurowanie otworu, o klamrowanie "dylatacji" obu przeciwległych ścian oraz sufitu prętami fi 18 mm osadzonych w ścianach i suficie za pomocą żywicy. Klamry osadzać co 50 cm. o obudowa klamrowania płytami g-k na ruszcie. Obudowę zdylatować, o demontaż 6 szt obrabiarek oraz montaż 6 szt obrabiarek o wywóz i utylizacja gruzu budowlanego. 3. Pracownia komunikacji w języku obcym o zerwanie wykładziny PCV, o zerwanie parkietu, o wykonanie warstwy wyrównawczej posadzki z zaprawy cementowej, o wykończenie posadzki płytkami ceramicznymi z cokolikami wys. 7 cm, o rozebranie ścianki z cegieł, o wykucie stalowej ościeżnicy, o montaż ościeżnicy 90 x 200, wraz ze skrzydłem drzwiowym przeszklonym i akcesoriami, o wykonanie nadproża, o skucie tynków na ścianach, o wykonanie tynków suchych na ścianach z płyt g-k o gr. 12,5 mm, o malowanie ścian i sufitów farbami lateksowymi, o obłożenie parapetów okien płytkami ceramicznymi, o montaż nawietrzaków higrosterowalnych w oknach - 7 szt., o wykonanie sufitu podwieszonego typu " Armstrong" lub równoważnego, o wywóz i utylizacja gruzu budowlanego. II. Branża elektryczna - instalacje elektryczne Przedmiotem zamówienia w branży elektrycznej jest: 1. Pracownia komunikacji w języku obcym: a) wykonanie instalacji elektrycznej - oświetleniowej i gniazd wtyczkowych: Instalacja w pracowni komunikacji w językach obcych w wykonaniu p/t przewodami: YDyoż 3x1,5/750V - instalacja oświetleniowa, Ydyoż 3x2,5/750V - instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego użytku ułożonymi w osłonie z węża karbowanego PCV. Instalacje zasilane ze skrzynki ( po zlikwidowanej tablicy bezpiecznikowej ) w korytarzu, poprzez nową tablice bezpiecznikową TB zlokalizowaną w pracowni. Wyposażenie tablicy TB - przedstawiono na schemacie zasadniczym. Oświetlenie oparte na panelach LED o wym. 600x600 - montowanych w suficie podwieszanym. Osprzęt w postaci gniazd wtyczkowych i łączników - podtynkowy, IP 20. b) wykonanie instalacji komputerowej 2. Pracownia sterowników PLC: a) wykonanie instalacji elektrycznej - oświetleniowej, gniazd wtyczkowych i siłowej: Instalacja oświetleniowa - w wykonaniu p/t przewodami YDyoż 3x1,5/750V. Instalacja gniazd dedykowanych i ogólnego użytku w listwach instalacyjnych dwudzielnych (natynkowa). Instalacja siłowa dla zasilania maszyn w ułożona w podłożu w osłonie z rur PCV. Instalacja sieci komputerowej kat. 5e - wykonana skrętką ekranowaną FTP w korytach instalacyjnych dwudzielnych z przegrodą. Zasilanie instalacji z istniejącej tablicy TR SZ poprzez nową tablicę bezpiecznikową TB. Lokalizację tablic pokazano na rysunkach a wyposażenie w aparaturę rozdzielcza i zabezpieczająca przedstawiono na schemacie zasadniczym. Oświetlenie w pracowni oparte na: ? panelach świetlnych LED 600x 600 - montowanych w suficie podwieszanym - sala dydaktyczna, ? oprawach LED szczelnych 48 W - w pracowni maszyn różnych WS 13A. Instalacja siłowa zasilająca maszyny w pracowni maszyn różnych WS 13A - ułożona w osłonie z rur PCV w podłożu. Dokładna lokalizacja podejść zasilających maszyny będzie przedmiotem uzgodnień z Inwestorem po ich dostawie. b) wykonanie instalacji komputerowej LAN - rozbudowa istniejącej sieci strukturalnej. Należy zachować parametry sieci zgodne z wymaganiami sieci istniejącej, oraz uzyskać certyfikat i 25 -letnią gwarancję producenta. Szczegółowy zakres robót, oraz wyposażenie materiałowe - zawierają: ? przedmiar robót ? zestawienia materiałów ? rysunki i schematy będące elementami dokumentacji przetargowej III. Roboty przygotowawcze i towarzyszące: 1. Wyznaczenie stref niebezpiecznych i oznakowanie terenu. 2. Zapewnienie dostępności do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, socjalnych i administracyjno-biurowych. 3. Zapewnienie oświetlenia doprowadzenia mediów, odprowadzenie ścieków. 4. Zapewnienie punktów ochrony ppoż. wyposażonych w sprzęt gaśniczy. IV. Pomiary elektryczne W związku z rozbudową należy wykonać pomiary: ? instalacji oświetlenia, ? instalacji siłowych, ? ochrony przeciwporażeniowej, ? instalacji komputerowej. Zachodzi konieczność przed przekazaniem obiektu do użytkowania przeprowadzenia pomiarów elektrycznych i sporządzenia stosownych protokołów z pomiarów. V. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona zakupu i montażu tablicy informacyjnej i pamiątkowej wynikającej z obowiązku beneficjenta w zakresie informacji i promocji, dotyczących uzyskania dofinansowania projektu z EFRR zgodnie z "Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji". Przewiduje się wielkość tablicy informacyjnej i pamiątkowej o wymiarach 80x120 cm. Jeżeli tablica informacyjna będzie wykonana z trwałych materiałów może posłużyć następnie jako tablica pamiątkowa. Przed dostawą i montażem tablicy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekt tablicy do akceptacji - w wersji kolorowej. Zamawiający wymaga, by koszt tablicy pamiątkowej został wyszczególniony w odrębnej pozycji na fakturze. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót (materiał pomocniczy do wyceny nie rodzący roszczeń finansowych i prawnych wobec Zamawiającego), rysunku i Specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111110-9, 45111220-6, 45320000-6, 45430000-0, 45262300-4, 45262522-6, 45410000-4, 45262650-2, 45421000-4, 45442100-8, 45442100-8, 45300000-0, 45315100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143234.47
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAH-BUD Mahmoud Mahmoud
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Opolska 7
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 186530.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 186530.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 220427.42
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.