To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-12
Ogłoszenie nr 510080752-N-2020 z dnia 12-05-2020 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach: Dostawy 60 kpl. ubrań specjalnych strażackich (strażaka PSP), do
siedziby KM PSP w Gliwicach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521522-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 27307301300000,
ul. ul. Wrocławska
1,
44-100
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2311885 wew. 240, e-mail
kmpsp@kmpsp.gliwice.pl, faks
322 317 623.
Adres strony internetowej (url): www.kmpsp.gliwice.pl
Adres profilu nabywcy: kmpsp@knpsp.gliwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy 60 kpl. ubrań specjalnych strażackich (strażaka PSP), do siedziby KM PSP w Gliwicach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MT 2370.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa 60 nowych kompletów ubrań specjalnych strażaka Państwowej Straży Pożarnej wyprodukowanych w 2020 r., wg wzoru i wymagań określonych w Zarządzeniu nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 05.02.2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań ,cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej ,zwanego dalej Zarządzeniem nr 9 (Dz. Urz. KG PSP z 2009r, poz.17 z późn. zm., ostatnia-17.07.2018r.,Dz.Urz.KG PSP z 2018 poz.18.) oraz z wzorem zatwierdzonym przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z 9 kwietnia 2019 r. i z nowym świadectwem dopuszczenia CNBOP PSP w Józefowie. o Komplet ubrania specjalnego składa się: o a) Ubranie specjalne zgodne z normą PN-EN 469. Ubranie składa się z kurtki i spodni; o b) Kurtka lekka ubrania specjalnego zgodna z normą PN-EN 15614. o Ubrania specjalne muszą być fabrycznie nowe, nie demonstracyjne. Szczegółowy opis ubrania specjalnego i kurtki lekkiej ubrania specjalnego znajduje się w niniejszej SIWZ w załączniku nr 3 "Opis przedmiotu zamówienia " Wykonawca winien udzielić gwarancji jakości i rękojmi - minimum 36 miesięcy Rozmiary zostaną podane po podpisaniu umowy. Oferty z określeniem gwarancji poniżej 36 miesięcy zostaną odrzucone jako sprzeczne SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia badania w CNBOP lub innej jednostce notyfikowanej losowo wybranej próbki wyrobu z dostawy, celem potwierdzenia parametrów technicznych i jakościowych zamawianego wyrobu, deklarowanych przez producenta. W przypadku niezgodności z wymaganiami Zamawiający może odstąpić od umowy i obciążyć Wykonawcę kosztami badań. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający ( inny zamawiający niż centralny zamawiający ) dopuszcza komunikację z wykonawcami w sposób określony w punkcie IX SIWZ, zgodnie z dyspozycją art. 18a ustawy z dnia 19.07.2019r. r. o zmianie niektórych ustaw w celu zmniejszenia zatorów płatniczych ( Dz. U. z 2019, poz. 1649 ). 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67, ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcy jest zobowiązany do określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców. Informacja składana jest tylko w wypadku korzystania z podwykonawców. W przypadku braku tej informacji zamawiający uzna, że wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia bez korzystania z podwykonawców. 9. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie na konkretny wyrób (nazwanie, określenie marki, znaku towarowego lub innych przypisanych wyłącznie temu produktowi cech). 10. W okresie gwarancji wszelkie naprawy gwarancyjne będą wykonywane przez Wykonawcę bezpłatnie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 18.13.00.00 - Specjalna odzież robocza
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: TEXPORT Handelsgesellschaft m.b.H.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
208200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont pomieszczeń DA i DPI w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.9.2025.MW
- Dostawa monitora interaktywnego 4K UHD z dotykowym ekranem. Znak sprawy DZPZ.282.32.2025.AG.
- Modernizacja obiektu -wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku laboratorium na I piętrze oraz wymianą rozdzielni w budynku kotłowni w GCE - etap II
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób - transport osób busami, znak sprawy: DZPZ.283.45.2025.AP
- Dostawy odzieży roboczej
- 4WOG-1200.2712.20.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH I ODZIEŻY BHP DLA PRACOWNIKÓW BIAŁOWIESKIEGO PARKU NARODOWEGO W 2025 R
- Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i roboczej
- Zakup wraz z dostawą odzieży roboczej i ochronnej, butów roboczych i ochronnych oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Parku Śląskiego S.A. im. Gen. J. Ziętka w Chorzowie na rok 2025
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.