eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym Gminy Choczewo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-25

Ogłoszenie nr 510080851-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym Gminy Choczewo

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529375-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wójt Gminy Choczewo, Urząd Gminy Choczewo, Krajowy numer identyfikacyjny 53446300000000, ul. ul. Pierwszych Osadników 17, 84-210 Choczewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 723 940, e-mail inwestycje@choczewo.com.pl, faks 586 763 012.
Adres strony internetowej (url): http://www.choczewo.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym Gminy Choczewo

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKS.271.ZP.PN.05.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni dróg gruntowych położonych na terenie administracyjnym Gminy Choczewo, który swoim zakresem obejmuje następujące prace: o wykonanie korytowania w gruncie kat. I-IV o głębokości 10 cm wraz z wywozem urobku o mechanicznie profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat I-IV o wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem powstałym z przekruszu gruzu betonowego PBSM 0-63mm z zagęszczeniem mechanicznym - średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm o wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego betonowego 0/63 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 6 cm o wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego 0-31,5 - warstwa górna tłucznia - grubość po zagęszczeniu 6 cm o wykonanie nawierzchni gruntowej z mieszanek piaszczysto-gliniastych - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm o mechaniczne ścinanie poboczy o grubości (10-20 cm) z wywozem nadmiaru gruntu o wykonanie nawierzchni drogi z żużlu (szlaki) wraz z zagęszczeniem walcem o masie min 5t o grubości 10 cm po zagęszczeniu wraz z transportem do 15 km, materiał Zamawiającego. a) Powyższe usługi planuje się wykonać na drogach z terenu Gminy Choczewo. Zakres i lokalizacja będą określane na bieżąco wg potrzeb Zamawiającego. b) Zakres i termin realizacji poszczególnych usług objętych umową będzie uzgodniony na bieżąco z Referatem Inwestycji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska UG Choczewo przy udziale Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. c) Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest przystąpić do realizacji wskazanych przez Wykonawcę robót najpóźniej w ciągu 72 godzin od otrzymania zlecenia. d) Zastrzega się dyspozycyjność sprzętu na każde żądanie Zamawiającego zgodnie z deklarowanym e) Do Wykonawcy usług należy ponadto: o zabezpieczenie i oznakowanie terenów, na których prowadzone będą usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, o uporządkowanie terenu po zakończeniu usługi, o urządzenie zaplecza, o usługi należy prowadzić w taki sposób, aby umożliwić dojazdy do budynków. f) Zakres rzeczowy napraw dróg będących przedmiotem umowy oraz informacja o miejscu planowanych robót przekazywane będą na bieżąco Wykonawcy pisemnie, faksem, e-mailem lub drogą pocztową. Wykonawca będzie realizował poszczególne naprawy dróg na podstawie zleceń dokonanych przez Zamawiającego. g) Rozliczanie usług związanych z realizacją umowy następować będzie wg ilości faktycznie wykonanych robót, po zakończeniu prac remontowych na danej drodze i spisania protokołu odbioru. h) Niezależnie od zakresu usług Wykonawca powinien uwzględnić w cenach ofertowych koszty uporządkowania terenu po zakończeniu usługi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe Remont Dróg, Prace Ziemne Władysław Ruszewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Glinki 2
Kod pocztowy: 84-110
Miejscowość: Krokowa
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 250000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17093.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 24339.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.