To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510081503-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ: Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II Przetarg dla Pakietu Nr 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529795-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 69068500600000,
ul. ul. Fredry
9,
35-005
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
178 509 047, e-mail
przetargi@zoz2.pl, faks
178 538 394.
Adres strony internetowej (url): www.zoz2.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II Przetarg dla Pakietu Nr 1
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Główny przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mięsnych dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 marca 2021 r. Szczegółowy wykaz produktów stanowiących przedmiot zamówienia i ich wielkość zawiera Załącznik Nr 1 - Pakiet Nr 1 do SIWZ pn. "Formularz asortymentowo-cenowy". 2. Wykaz przedmiotu zamówienia zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ stanowi integralną część niniejszej specyfikacji. Obowiązuje pełny asortyment wymieniony w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Brak jednego asortyment z załącznika spowoduje odrzucenie oferty. 3. Zamówienie zawiera jeden pakiet - Załącznik Nr 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. b. Pakiet Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze - CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze 4. Oferent dostarcza artykuły spożywcze i mięsne do Magazynu Zakładu Opieki Długoterminowej w Błażowej ul. Piłsudskiego 6, 36-030 Błażowa, na własny koszt i ryzyko. Wraz z towarem dostawca zobowiązany jest dostarczyć fakturę. Brak faktury spowoduje zwrot towaru. 5. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie telefonicznej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość o częstotliwościach określonych w poszczególnych pakietach. Towar świeży z długim terminem ważności. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości wykazanych artykułów w poszczególnych pakietach w okresie realizacji zamówienia, stosownie do rzeczywistych potrzeb. 7. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane i podlegają odrzuceniu. 8. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne należy je traktować wyłącznie, jako przykład produktu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej przy spełnieniu przez Wykonawcę niżej wymienionego warunku. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji przedmiot zamówienia opisany został przez wskazanie: nazwy własnej, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku ww. wskazania traktować należy, jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych - pod warunkiem, że oferowany asortyment posiada parametry jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak asortyment opisany za ich pomocą przez Zamawiającego. 9. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone Podwykonawcy. 10 W ramach oceny ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wymagania od Wykonawcy bezpłatnego dostarczenia próbek przedmiotu zamówienia dla przetestowania. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wydzielania pojedynczych pozycji z pakietu w celu tworzenia nowych odrębnych pakietów. Wszelkie zapytania dotyczące tej materii Zamawiający pozostawi bez odpowiedzi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet Nr 1 Artykuły ogólnospożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
142869.36
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Produkcyjna "NEKTAR" Teresa Kępa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
151932.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół Nr 1 w Pińczowie w 2025 rok ".
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.