To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510081534-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
Miasto Ełk: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W EŁKU - ETAP 1
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie inwestycyjne realizowane w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków publicznych -ełckich szkół i przedszkoli" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525210-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. M. J. Piłsudskiego
4,
19-300
Ełk, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
087 73 26 200, e-mail
zium@um.elk.pl, faks
087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 W EŁKU - ETAP 1
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):O-ZP.271.8.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji istniejącego budynkuSzkoły Podstawowej nr 9 im. Jana Pawła II w Ełku przy ul. Piwnika Ponurego 1 w ramach projektupn. "Termomodernizacja budynków publicznych - ełckich szkół i przedszkoli" RegionalnegoProgramu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Prace budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie szkolnym. Prace wewnętrzne należy prowadzić w okresiewakacyjnym w uzgodnieniu z użytkownikiem tj. Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 9 w Ełku orazinwestorem. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: a) Wykonanie robót rozbiórkowych wraz zodwiezieniem i utylizacją, b) Wykonanie robót ziemnych, c) Wykonanie hydroizolacji pionowej ipoziomej ścian zewnętrznych, d) Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia ifundamentowych/piwnicznych do głębokości fundamentów, e) Przełożenie i remont elementówzainstalowanych na elewacjach, f) Częściowa wymiana oraz remont istniejących poręczy i balustrad,g) Wymiana krat okiennych, h) Wymiana instalacji odgromowej, i) Ocieplenie stropodachów, j)Wymiana pokrycia stropodachów wraz z remontem kominów i włazów, k) Wymiana obróbekblacharskich, parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, rynien i rur spustowych, l) Wymiana częściokien i drzwi zewnętrznych, m) Montaż nowych daszków i remont zadaszeń nad wejściami dobudynku, n) Wykonanie nowej opaski wokół budynku, o) Remont schodów zewnętrznych orazpodjazdu dla osób niepełnosprawnych, p) Wykonanie budek lęgowych dla ptaków: typ A - 25szt; typB - 70szt; typ D - 27szt, q) Odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanychścian, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, r)Uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, s) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w2 egzemplarzach, w tym między innymi: o dokumentacja powykonawcza instalacji sanitarnych, ooświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót, o protokoły z badań i pomiarówprzeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, o atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, oinne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. UWAGA: Taras zlokalizowanyprzy segmencie A został rozebrany i nie podlega wycenie. Zakres zamówienia nie obejmuje robót (niepodlegają wycenie), tj.: a) Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, b) Przebudowa węzła c.o., c)Wymiana instalacji c.w.u., d) Wymiana i modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej iklimatyzacji w kuchni, e) Instalacja oświetleniowa w budynku, f) Wykonanie instalacji elektrycznych,g) Doposażenie rozdzielnic elektrycznych. Powyższe roboty zostaną zlecone odrębnym zamówieniem.W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie: a) zaopatrzyć się w media bytowe (tj.energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych, b) przekazać materiały zrozbiórki (nadające się do ponownego zastosowania) dla Zamawiającego we wskazane miejsce wodległości do 5km od placu budowy, c) pozyskać aktualną mapę geodezyjną przedstawiającąrzeczywisty stan uzbrojenia terenu ze względu na możliwe wbudowane urządzenia podziemnenieuwidocznione na załączonych mapach, d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdującesię w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyćzgodnie z właściwymi przepisami, e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektuzwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią projekty"TERMOMODERNIZACJA KOMPLEKSU BUDYNKÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 9 IM.JANA PAWŁA II ORAZ GIMNAZJUM NR 3 IM. KARD. STEFANA WYSZYŃSKIEGO Z SALĄGIMNASTYCZNĄ W EŁKU", szczegółowe specyfikacje techniczne. Wykonawca powinienprzeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż -umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należyuwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacjipowykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułubłędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy. 1.2. Wymaganiaogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. 1.2.1. Wykonane robotyoraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawyPrawo Budowlane z późniejszymi zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobachbudowlanych z późniejszymi zmianami. 1.2.2. Dokumentacja projektowa, specyfikacje technicznewykonania i odbioru robót lub przedmiary robót mogą wskazywać dla niektórych materiałów luburządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów luburządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacjachtechnicznych wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót pod warunkiem, że zapewnią oneuzyskanie parametrów co najmniej na takim samym poziomie jak założone w dokumentacjiprojektowej lub specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz będą nie gorsze podwzględem charakteru użytkowego, parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) orazparametrów bezpieczeństwa użytkowania. 1.2.3. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należyprzedstawić do akceptacji Zamawiającemu. 1.2.4. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonaniaprac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r "PrawoBudowlane" oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003r. "O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami". 1.3.Wymagania Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotuzamówienia. 1.3.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przezwykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacjizamówienia: a) roboty rozbiórkowe i ziemne, b) roboty budowlane i instalacyjne, c) roboty tzw.wykończeniowe, d) roboty związane z wykonaniem nawierzchni utwardzonych, e) roboty związane zzagospodarowaniem zielenią, f) inne czynności związane z wykonywaniem bezpośrednio pracbudowlanych związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. UWAGA (Wymóg ten dotyczy osób,które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracownikówfizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących budową, wykonujących usługęgeodezyjną itp.) 1.3.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lubpodwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wpunkcie 1.3.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń idokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądaniawyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 1.3.3. W trakcie realizacjizamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminiewykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnieniawymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osóbwykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczeniewykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonującychczynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać wszczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia,wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracęwraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaruetatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lubpodwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lubpodwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówieniaczynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentemregulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostaćzanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie zodpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów,nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak:data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe dozidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawieraćrównież inne dane, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowanaprzez składającego pod kątem odpowiednich przepisów o ochronie danych osobowych.) 1.3.4. Z tytułuniespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy opracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję wpostaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnychpostanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przezwykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodóww celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia napodstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.3.1.czynności. 1.3.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przezwykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przezPaństwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA: Minimalny wymagany okres gwarancji 60 pełnychmiesięcy od daty odbioru końcowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45261410-1, 44220000-8, 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3281169.95
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "PRIBO-EPB" Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3922403.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Utrzymanie czystości i porządku w budynkach i na terenie przyległym do budynków Sądu Rejonowego w Ełku w latach 2025-2027.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2025-2027".
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
- Świadczenie usługi w zakresie przechowywania powierzonej przez "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. dokumentacji archiwalnej będącej jej własnością
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Regeneracja przestrzeni publicznej Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców - zagospodarowanie terenu i budowa ogólnodostępnej toalety publicznej w Radkowie
- Zmiana dachu na budynku żłobka w Działoszynie
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
- Budowa jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą i parkingiem w Miasteczku Śląskim przy ul. Białego - Etap I
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.