To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-25
Ogłoszenie nr 510081603-N-2019 z dnia 25-04-2019 r.
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.: Dostawa sprzętu medycznego realizowaną w ramach projektu pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie" nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie" nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518762-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041331-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Pałuckie Centrum Zdrowia Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 93213309000000,
ul. ul. Szpitalna
30,
88-400
Żnin, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
52 3031341 w. 181, e-mail
szpitalznin@szpitalznin.pl, faks
523 031 344.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalznin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu medycznego realizowaną w ramach projektu pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie" nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PCZ/II-ZP/03/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa Sprzętu medycznego realizowana w ramach projektu pn. "Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Pałuckim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Żninie" nr POIS.09.01.00-00-0344/18 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020 3.2. Kod Wspólnego słownika zamówień (CPV): 33100000-1 - Urządzenia medyczne 33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33157400-9 - Medyczna aparatura oddechowa 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne 33194110-0 - Pompy infuzyjne 33186200-9 - Urządzenie do ogrzewania krwi i płynów 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne sprzętu medycznego, zawarte zostały w Załączniku nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10 do SIWZ - Zestawienie warunków i parametrów technicznych. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane Pakiety1,2,3,4,5,6,7,8,9,10, zgodnie z Załącznikiem nr 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 3.10 do SIWZ - Zestawienie warunków i parametrów technicznych. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich rubryk w wybranym załączniku, dotyczącym warunków i parametrów technicznych sprzętu, na który składa ofertę. 3.6. Jeżeli w SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie wymagania Zamawiającego. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiające, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania Zamawiającego. 3.7. Dostarczone urządzenia medyczne muszą być fabrycznie nowe, kompletne, oznakowane znakiem CE, posiadać niezbędne instrukcje oraz właściwie dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017r poz. 211). 3.8. Uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie personelu w zakresie racjonalnej eksploatacji urządzeń nastąpi w siedzibie Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33157400-9, 33123210-3, 33112200-0, 33194110-0, 33186200-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Kardiomonitor |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140102.25
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trimed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149961.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Respirator |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
27002.47
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trimed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
29700.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet 3 - USG |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140635.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trimed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149580.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet 4 - Pompa infuzyjna |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35832.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Trimed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33966.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet 5 - Aparat do podgrzewania płynów infuzyjnych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W zakresie Pakietu nr 5 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym - w/w postępowanie w Pakiecie 5 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pulsoksymetr |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - Pakiet 6 - Pulsoksymetr - w postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy Dutchmed PL Sp. z o.o., ul. Szajnochy 14, 85-738 Bydgoszcz - wartość oferty 4.989,60 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 1.500,00 zł. W związku z powyższym - w/w postępowanie w Pakiecie 6 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp. - " Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Elektryczne urządzenie do ssania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5466.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Duolux Medical Sp. z o.o. 60-681 Poznań
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6156.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet 8 - Zestaw do trudnej intubacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - Pakiet 8 - Zestaw do trudnej intubacji - w postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy Biameditek Sp. z o.o., ul. Elewatorska 58, 15-620 Białystok - wartość oferty 14.969,66 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 6.817,00 zł. W związku z powyższym - w/w postępowanie w Pakiecie 8 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Pzp. - " Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet 9 - Zestaw do intubacji i wentylacji |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: - Pakiet 9 - Zestaw do intubacji i wentylacji - w postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy Biameditek Sp. z o.o., ul. Elewatorska 58, 15-620 Białystok - wartość oferty 7.484,83 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3.799,96 zł. W związku z powyższym - w/w postępowanie w Pakiecie 9 podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust.1 pkt.4 ustawy Pzp. - " Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". |
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet 10 - Aparat do powierzchniowego ogrzewania pacjenta |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/03/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7467.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medicavera Sp. z o.o. Dahlhausen Group 71-374 Szczecin
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7452.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
- Sukcesywny zakup paliwa dla pojazdów oraz sprzętu"
- Dostawa środków czystości oraz artykułów do utrzymania czystości w Grupach 1-10 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
- Dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Żninie
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.