Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510082054-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
Urząd Gminy Klucze: Zamówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: Ogłoszenie nr 550072473-N-2020 z dnia 28-04-2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000,
ul. ul. Partyzantów
1,
32-310
Klucze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 428 508, e-mail
klucze@gmina-klucze.pl, faks
326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zamówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest wykonanie robót uzupełniających polegających na dostosowaniu budynku Starej Gminy do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach: 1. W branży budowlanej: a) Rozbiórka posadzki betonowej na gruncie z pogłębieniem. b) Podbudowa, chudy beton pod płytę posadzki. c) Izolacja, styropian. d) Posadzka na gruncie. e) Licowanie ścian płytkami ceramicznymi szkliwionymi . f) Tynki i uzupełnienia tynków. g) Malowanie, gruntowanie, szpachlowanie i skrobanie tynków, h) Płytki posadzkowe. i) Demontaż istniejących posadzek. 2. W branży sanitarnej: a) Umywalka porcelanowa wraz z elementami montażowymi i zestawem odpływowym wraz bateria umywalkową i wykonaniem podejścia. b) Miska ustępowa z elementem montażowym do WC wraz ze spłuczką i przyciskiem spłukującym oraz deską sedesową wraz z wykonaniem podejścia. Celem realizowanego zadania inwestycyjnego jest dostosowanie budynku do współczesnych standardów, podniesienie walorów estetycznych i użytkowych. Podstawowe parametry obiektu objętego przedmiotem zamówienia: - budynek usługowy - lokalizacja: ul. Rabsztyńska 3, na działce nr.ew.gr.215/18, Klucze, gmina Klucze - powierzchnia zabudowy -356,4 m2 - powierzchnia użytkowa - 645,2 m2 - kubatura budynku - 3 980 m3 - ilość kondygnacji: 2 naziemne i 1 podziemna (piwnice w przyziemiu istniejącego budynku).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV: 45262700-8, 45262690-4, 45453000-7, 45111300-1, 45300000-0, 45330000-9, 45262520-2, 45410000-4, 45442100-8, 45421000-4, 45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: amówienia uzupełniające przy realizacji zamówienia pn.: "Dostosowanie budynku "Starej Gminy" do potrzeb społecznych wraz z modernizacją parku w Kluczach". |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
152958.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZRB Paciej Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
270187.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Roboty uzupełniające były przewidziane w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. Zamówienie nie przekracza 20 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego. Zamówienie polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: Postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej, poniżej kwot określonych w trybie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843z póz. zm.). Wprzypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości;
INNE PRZETARGI KLUCZE
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH GMINY KLUCZE.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2025
- "Przebudowa linii śN przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym".
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.