To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-05-13
Ogłoszenie nr 510082075-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.
Urząd Gminy Klucze: Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521585-N-2020 z dnia 2020-03-09 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000,
ul. ul. Partyzantów
1,
32-310
Klucze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 428 508, e-mail
klucze@gmina-klucze.pl, faks
326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach w tym: Etap 1: Odtworzenie nawierzchni części ul. Miodowej, oraz ulic Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach. Etap 2: Odtworzenie nawierzchni ulicy Miodowej w Kluczach. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu: Dla etapu 1 wykonanie: Robót pomiarowych, Rozbiórki nawierzchni dróg wraz z wywiezieniem i utylizacją materiału z rozbiórki. Odtworzeniu nawierzchni dróg poprzez wykonanie profilowania podłoża, wykonania podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej o długościach: - ul. Szkolna - 47 m - ul. Krótka - odcinki o długości 37 m i 25 m, - ul. Łączna i Gołębia - odcinki o długości 13m, 26m, 23m, 43m, - ul. Miodowa odcinek o długości 47 m Szerokość odcinków dróg do odbudowy w zależności od miejsca od 3,0 m do 3,9 m. Dla etapu 2 wykonanie: Robót pomiarowych. Robót ziemnych wraz z wywiezieniem i utylizacją ziemi z rozbiórki. Odtworzeniu nawierzchni dróg poprzez wykonanie profilowania podłoża, wykonania podbudowy oraz nawierzchni bitumicznej. Utwardzenie pobocza. Odtworzenie nawierzchni bitumicznej o długości 223 m i o szerokości 5 m. Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót, rysunkach oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowiącymi jej integralną część stanowiącymi Załączniki do SIWZ: Przedmiar robót załącznik nr 5 do SIWZ ( 5.1 Etap 1 i 5.2 Etap 2) Rysunki załącznik nr 6 do SIWZ. Specyfikacji techniczna wykonania i odbioru robót załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie kosztorysowe, ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie kosztorysu powykonawczego potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. SZCZEGÓLNE WARUNKI PROWADZENIA ROBÓT: 1. Zamawiający wskazuje i zastrzega, że na terenie dróg objętych przedmiotem zamówienia równocześnie jest realizowane zadanie budowy kanalizacji przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Olkuszu Sp. z o.o., wobec czego wszelkie działania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia powinny być uzgadniane zarówno z Zamawiającym jak i Wykonawcą robót budowlanych realizujących zadanie dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Olkuszu, w celu nie zakłócania prowadzonych dotychczas prac. 2. Z uwagi na szczególny charakter przedmiotu zamówienia - drogi w trakcie prowadzonych robót związanych z budową sieci kanalizacyjnej i przebudową przyłączy - Wykonawca, w terminie do 3 dni po zawarciu umowy z Zamawiającym, zobowiązany będzie do opracowania i przedłożenia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu prac, zapewniającego ciągłość prowadzonych już robót budowlanych związanych z budową kanalizacji i przebudową przyłączy. 3. Harmonogram ten będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego, po konsultacji z Wykonawcą robót budowlanych już prowadzonych na terenie objętym przedmiotową inwestycją, pod kątem zapewnienia ciągłości prac równolegle prowadzonych. 4. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że w przypadku uzasadnionych uwag złożonych przez Wykonawcę robót budowlanych już prowadzonych, co do przedłożonego szczegółowego Harmonogramu robót, wymagał będzie ich uwzględnienia przez Wykonawcę przedmiotowej inwestycji. 5. Zamawiający zastrzega dodatkowo, że uprawniony będzie do przerwania wykonywania prac w sytuacji, gdy będą one zakłócać lub utrudniać w sposób celowy równolegle prowadzone roboty budowlane. 6. Wykonawca zobowiązany jest też do zabezpieczenia prowadzonych prac stanowiących przedmiot zamówienia w sposób zapewniający bezpieczeństwo w stosunku do osób przebywających na placu budowy wykonujących inne roboty budowlane. 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace w sposób nie powodujący zniszczeń i uszkodzeń w stosunku do prac już prowadzonych. W tym zakresie Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania odpowiednich zabezpieczeń w celu uniknięcia zniszczeń lub uszkodzeń na obiektach. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić te okoliczności w cenie oferty - bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 8. Z uwagi na szczególny charakter przedmiotu zamówienia - odcinki dróg w trakcie prowadzonych robót budowlanych, Wykonawca będzie musiał wykonywać prace w różnych godzinach (godziny popołudniowe, dni wolne od pracy) tak aby prowadzone już roboty budowlane mogły być równolegle prowadzone, a Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia tych okoliczności w cenie oferty - bez możliwości domagania się od Zamawiającego po zawarciu umowy zwiększenia wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie z powodu tych okoliczności. 9. Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace były zabezpieczone i oznakowane. Teren prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp oraz tablicami informacyjnymi, znakami zakazu wjazdu, taśmami ostrzegawczymi itp. a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45233250-6, 45233251-3, 45233252-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Odtworzenie nawierzchni ulic Pocztowa, Miodowa, Łączna, Gołębia, Kręta, Krótka, Szkolna w Kluczach. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/05/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
331100.11
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych " Myszków" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
197207.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KLUCZE
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Chodź na Górkę" - naturalny plac zabaw na Fiołkowej (LBO) w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.