To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-04-26
Ogłoszenie nr 510082155-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529571-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Stanisława Pigonia w Krośnie, Krajowy numer identyfikacyjny 37046837000000,
ul. Rynek
1,
38-400
Krosno, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
134 375 530, e-mail
mackru@pwsz.krosno.pl, faks
134 375 511.
Adres strony internetowej (url): www.pwsz.krosno.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DTG/43/ZP-1/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I - Sprzęt komputerowy: 1. Dysk SSD 240GB - 105 szt. 2. Szafa wisząca 19'' - 3szt. 3. Zaciskarka złączy modularnych RJ45, RJ11 - 1 szt. 4. Mysz komputerowa - 22 szt. 5. Klawiatura komputerowa - 10 szt. 6. Mikrofon 01 - 1 szt. 7. Mikrofon 02 - 1 szt. 8. Przewód audio 01- 3 szt. 9. Przewód audio 02 - 3 szt. 10. Wzmacniacz sygnału - 3 szt. 11. Konwerter - 3 szt. 12. Pendrive 01 - 1 szt. 13. Pendrive 02 - 30 szt. 14. Dysk przenośny - 4 szt. 15. Punkt dostępowy 01 - 5 szt. 16. Punkt dostępowy 02 - 2 szt. 17. Punkt dostępowy 03 - 10 szt. 18. Manipulator 3D - 16 szt. 19. Kamera - 1 szt. 20. Głośnik - 3 szt. 21. Urządzenie wielofunkcyjne - 3 szt. 22. Drukarka 01 - 2 szt. 23. Drukarka 02 - 1 szt. 24. Przełącznik sieciowy - 4 szt. 25. Zestaw komputery - 5 szt. 26. Router - 1szt. 27. Moduł światłowodowy 01 - 2 szt. 28. Moduł światłowodowy 02 - 8 szt. 29. Moduł światłowodowy 03 - 36 szt. 30. Moduł światłowodowy 04 - 2 szt. 31. Moduł światłowodowy 05 - 1 szt. 32. Moduł światłowodowy 06 - 1 szt. 33. Monitor 01 - 1 szt. 34. Monitor 02 - 2 szt. 35. Monitor 03 - 2 szt. 36. Komputer 01 - 1 szt. 37. Komputer 02 - 8 szt. 38. Komputer 03 - 21 szt. 39. Komputer 04 - 19 szt. 40. Komputer 05 - 1 szt. 41. Komputer 06 - 1 szt. 42. Komputer 07 - 3 szt. 43. Monitor 04 - 40 szt. 44. Monitor 05 - 2 szt. 45. Patchcord - 50szt. Część II - Wsparcie: Umowa serwisowa na posiadany przez Zamawiającego sprzęt HPE BladeSystem. HPE Proactive Care 24x7 SVC Okresobowiązywania od: 01.04.2019 do: 31.03.2020 Część III - Oprogramowanie 1: 1. Oprogramowanie 01 - 46 szt. Microsoft Office 2016 Standard z licencjami przypisanymi do posiadającego przezZamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 2. Oprogramowanie 02 - 32 szt. Microsoft Windows 10 Professional PL 64-bit z licencjami przypisanymi do posiadającego przez Zamawiającego konta Volume Licensing Service Center lub produkt równoważny. 3.Oprogramowanie 03 - 30 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Altium Designer" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druczek Ultimate 2" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 - 2 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "TeamViewer Premium" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 - 1 szt. System help desk ułatwiający kontrolę nad zgłoszeniami od klientów zewnętrznych i wewnętrznych. 7. Oprogramowanie 07 - 1 pakiet Wersja edukacyjna, sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 25 stanowisk. Oprogramowanie do obliczeń inżynierskich i tworzenia dokumentacji. 8. Oprogramowanie 08 - 1 pakiet Oprogramowanie do projektowania kinetycznego, analizy i opracowywania struktur kinetycznych maszyn i urządzeń. Wersja sieciowa Pakiet obejmujący licencję na 100 stanowisk 9. Oprogramowanie 08 - 6 szt. Rozbudowany terminal do prac administracyjnych Część IV - Oprogramowanie 2: 1. Oprogramowanie 01 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 30 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "3DEXPERIENCE for Academia"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 2. Oprogramowanie 02 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 200 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "SOLIDWORKS EDU NETWORK" (najnowsza aktualna wersja oferowana przezproducenta systemu z dnia składania oferty). 3. Oprogramowanie 03 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 20 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Bentley" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 4. Oprogramowanie 04 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Adobe Creative Cloud" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 5. Oprogramowanie 05 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Normy Budownictwo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 6. Oprogramowanie 06 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Integram 3.0 Przemysł spożywczy" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 7. Oprogramowanie 07 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Flamingo" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 8. Oprogramowanie 08 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Pakiet obejmujący licencję na 5 stanowisk. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Libra 2000" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 9. Oprogramowanie 09 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Druki Gofin" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 10. Oprogramowanie 10 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "STATISTICA Rozszerzony Pakiet Akademicki"(najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 11. Oprogramowanie 11 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Sage Symfonia Faktura" 2. "Sage Symfonia ERP - Finanse i Księgowość" 3. "Sage Symfonia ERP - Środki Trwałe" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 12. Oprogramowanie 12- 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Qdeklaracje" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 13. Oprogramowanie 13 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą "Qnt Quorum" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 14. Oprogramowanie 14 - 1 szt. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającegopod nazwą "USOS" (najnowsza aktualna wersja oferowana przez producenta systemu z dnia składania oferty). 15. Oprogramowanie 15 - 1 pakiet. Subskrypcja na 12 miesięcy. Wersja językowa polska. Aktualizacja oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego pod nazwą 1. "Total Academic Headcount (TAH) - MATLAB i Simulink, Full Suit" 2. "MATLAB Academy Online Training Suite (MAOTS)" 16. Oprogramowanie 16 - 1 pakiet. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania i replikacji 17. Oprogramowanie 17 - 1 pakiet.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30000000-9
Dodatkowe kody CPV: 30200000-1, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: w części I Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Wsparcie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
59452.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: IT Serwis Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
73125.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Oprogramowanie 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/04/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85136.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Jastrząb Dariusz Krośnieńskie Centrum Informatyczne Krosoft
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104717.28
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Oprogramowanie 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W części IV Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), ponieważ w tej części przedmiotu zamówienia nie złożono żadnej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wyposażenie szkoły w sprzęt niezbędny do kształcenia w ramach realizowanego projektu p.n. ,,Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej w Jedliczu"
- Zakup benzyny bezołowiowej 95 i oleju napędowego do samochodów służbowych i sprzętu drogowego w 2025 r.
- Dostawa leków do siedziby Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie.
- Dostawa dwóch motorowych łodzi ratowniczych wraz z wyposażeniem oraz przyczepami podłodziowymi na potrzeby Bieszczadzkiego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego w Krośnie
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
- Zakup kontenerów szatniowo-socjalnych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.