eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaODBIÓR ODPADÓW OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY O KODZIE 15 01 01, WYDZIELONYCH Z ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) Z ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-05-13

Ogłoszenie nr 510082261-N-2020 z dnia 13-05-2020 r.

Zakład Gospodarki Odpadami S.A.: ODBIÓR ODPADÓW OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY O KODZIE 15 01 01, WYDZIELONYCH Z ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) Z ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529325-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Gospodarki Odpadami S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 07232149000000, ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała , woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48338297590, e-mail poczta@zgo.bielsko.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://www.zgo.bielsko.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: art.3 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBIÓR ODPADÓW OPAKOWANIA Z PAPIERU I TEKTURY O KODZIE 15 01 01, WYDZIELONYCH Z ODPADÓW KOMUNALNYCH NIESEGREGOWANYCH (ZMIESZANYCH) Z ZAKŁADU GOSPODARKI ODPADAMI S.A. W BIELSKU-BIAŁEJ

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

6/ZP/ZGO/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów opakowania z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 wydzielonych z odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych). Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wymaganych prawem aktualnych decyzji środowiskowych na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub odzysku odpadów o kodzie 15 01 01, o których mowa w art. 27, ust. 2, pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 poz. 701 ze zm.). Oferowany sposób zagospodarowania (zbierania, przetwarzania) ww. odpadów musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w Załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.). Papier i tektura o kodzie 15 01 01 jest wytwarzany w Zakładzie Zamawiającego z niesegregowanych odpadów komunalnych. Odpady te składają się przede wszystkim z różnego rodzaju opakowań papierowych i tekturowych. Ze względu na źródło pochodzenia mogą jednak zawierać domieszki innych materiałów papierowych takich jak: zużyte ręczniki papierowe, papiery pakowe (tj. wytłoczki po jajkach, pudełka, opakowania po lekach, papierosach itp.) oraz niewielkie ilości zanieczyszczeń z innych rodzaju materiałów (np. folia, aluminium, opakowania wielomateriałowe). Odpady opakowaniowe z papieru i tektury wydzielane ze zmieszanych odpadów komunalnych cechują się podwyższoną wilgotnością i różnego rodzaju zabrudzeniami. Odpad będzie przygotowywany przez Zamawiającego w postaci sprasowanej, wiązany drutem stalowym. Wymiary beli sprasowanych odpadów wynoszą ok: 80 x 120 x 80-120 cm. Średnia waga jednej beli odpadów wynosi około 400 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90514000-3


Dodatkowe kody CPV: 90512000-9, 90513000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/04/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EKO-WTÓR JAKUBIEC Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@ekowtor.com
Adres pocztowy: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 44
Kod pocztowy: 43-365
Miejscowość: Wilkowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 99000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 99000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 133200.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.