eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzebudowa drogi leśnej "Do starego bruku" w Leśnictwie Marianowo, obręb Gniewowo w Gminie Wejherowo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-04-26

Ogłoszenie nr 510082658-N-2019 z dnia 26-04-2019 r.

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni: Przebudowa drogi leśnej "Do starego bruku" w Leśnictwie Marianowo, obręb Gniewowo w Gminie Wejherowo.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527153-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny 19003680300000, ul. ul. Morska 200, 81-006 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 674 250, e-mail gdansk@gdansk.lasy.gov.pl, faks 586 674 253.
Adres strony internetowej (url): www.nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL LP Nadleśnictwo Gdańsk

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi leśnej "Do starego bruku" w Leśnictwie Marianowo, obręb Gniewowo w Gminie Wejherowo.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZ.270.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Postępowanie jest prowadzone pod nazwą "Przebudowa drogi leśnej "Do starego bruku" w Leśnictwie Marianowo,obręb Gniewowo w Gminie Wejherowo. W zakres przebudowy drogi leśnej wraz z placem składowonawrotnym na dz.nr. 241, 254, 259 w oddz. 145, 167, 172 wchodzi: 1) Obsługa geodezyjna i obmiar powykonawczy geodezyjny (w pliku wektorowym w formacie shp w układzie geodezyjnym 1992). 2)Karczowanie gęstych krzaków i poszycia kolidującego z zakresem robót drogowych 3) Mechaniczne karczowanie pni z załadunkiem i odwozem do 1km (w miejsce wskazane przez Zamawiającego ). 4)Mechaniczne zdjęcie w-wy próchnicznej gr uśr. 10cm wraz z z hałdowaniem w obrębie robót. 5)Przeprofilowanie podłoża pod nasyp spycharkami lub/i koparkami gąsienicowymi z łyżką skarpową wraz z dogęszczeniem. 6) Wykop pod zbiornik odstojnikowo- odparowujący oraz rowy odwadniające wraz z profilowaniem skarp i dna wraz z wbudowaniem urobku w wały zabezpieczające wokół zbiornika. 7)Formowanie i zagęszczanie nasypów wraz z profilowaniem skarp i poboczy. 8) Wykonanie Podbudowy Zasadniczej Stabilizacja cementowa gruntu rodzimego na miejscu gr 30cm wraz z pielęgnacją. 9)Wykonanie w-wy nawierzchniowej gr. 12cm z Kruszywa SKALNEGO Łamanego Stabilizowanego Mechanicznie KŁSM 0-31,5mm. 10) Wykonanie poboczy ulepszonych oraz środka placu składowego gr 10cm z Kruszywa Naturalnego Łamanego Stabilizowanego Mechanicznie KŁSM 0-31,5mm. 11)Humusowanie skarp, przeciwskarp, pow. płaskich i zbiornika wraz z obsiewem mieszanką trawy drogowej. 12) Umocnienie wlotu do zbiornika ZB narzutem kamiennym / otoczakiem polnym. Postanowienia dot. przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za ewentualne uszkodzenia infrastruktury technicznej zlokalizowanej w pasach dróg. 2) Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów: wody, kanalizacji sanitarnej, energii elektrycznej. Wykonawca musi przewidzieć zaopatrzenie się w niezbędne media we własnym zakresie. 3) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót wraz z terenem przyległym i doprowadzenia terenu do należytego stanu i porządku. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332, 1529), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tekst jedn. z 2017 r., poz. 459 z późn. zm.) i Ustawie Pzp. Wykonawca musi zapewnić wykonanie robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno - budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja techniczna - projekt budowlany - załącznik nr 10 do SIWZ; 2) kosztorys ofertowy -załącznik nr 11 do SIWZ; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-załącznik nr 12 do SIWZ; Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, dokumentacją techniczną - projekt budowlany , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi realizacji robót zawartymi w przedmiarze robót. Jednakże przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej. Wykonawca przed złożeniem oferty powinien sprawdzić zakres i rodzaj robót z projektem budowlanym i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. Zamawiający będzie wymagał certyfikatów, deklaracji zgodności oraz aprobat technicznych na wbudowane materiały. Zamawiający wymaga, aby kruszywo łamane użyte do nawierzchni drogi było pochodzenia skalnego, w przypadku dostępności na rynku wskazany i preferowany będzie granit,. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm..), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażanie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. 3.9. Zatrudnienie na umowę o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z obsługą maszyn i sprzętu budowlanego w trakcie realizacji zamówienia: czynności polegająca na równaniu, profilowaniu, wykonaniu wykopów,nasypów, ułożeniu nawierzchni, umocnienie kamieniem, usługa karczowania pni oraz obsiew trawą. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 11 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa wart. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga przekazania w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.5 oraz pisemnych oświadczeń ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę. Wykaz ma obejmować wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz informację o rodzaju wykonywanych przez niego czynności; 2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca przez cały okres obowiązywania Umowy,przedstawi dodatkowo w terminie 7 dni roboczych, informację o stanie zatrudnienia ww. osób,oświadczenia ww. osób o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracownika do ubezpieczenia (ZUS); 3) Powyższe dokumenty będą zawierać wyłącznie imię i nazwisko pracownika, datę zatrudnienia oraz rodzaj wykonywanej pracy. W pozostałym zakresie wykonawca jest zobowiązany zanonimizować przekazywane dokumenty. Sankcje wynikające z niespełnienia wymagania, o którym mowa w ust. 11 określa Projekt Umowy, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca musi zaoferować okres gwarancji minimum 36 miesięcy. Jeśli Wykonawca będzie chciał otrzymać dodatkowe punkty w kryteriach oceny ofert za dłuższy okres gwarancji może zaoferować wydłużoną gwarancję. Za dłuższy od wymagań okres gwarancji wykonawca otrzyma odpowiednią ilość punktów zgodnie z zasadami dotyczącymi kryteriów oceny ofert opisanymi w punkcie 14 SIWZ. 2) Do wykonania przedmiotu Umowy Wykonawca zastosuje materiały i wyroby budowlane, które dopuszczone są do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 z późn. zm.). 3) Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym zostaną przez Wykonawcę wywiezione z terenu budowy; każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i niezaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia ważnej umowy ubezpieczenia OC na zasadach wskazanych w zał. nr 8 do SIWZ - wzór umowy. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć Wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Ustawy Pzp), jeżeli firmy Podwykonawców są na tym etapie już znane. 2) Zgodnie z art. 36b ust. 1a Ustawy Pzp Zamawiający żąda, aby Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia, przedłożył nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany jest zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, a także projekt zmiany takiej umowy wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w projekcie. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte zostały w zał. nr 8 do SIWZ - Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233100-0, 45233200-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 - dalej "RODO") Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Gdańsk. 20.2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 93 ust. 1 PZP - w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. 20.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 8 oraz 96 ust. 3 PZP. 20.4. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 20.5. Niezależnie od postanowień pkt 18.4. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 20.6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe, 20.7. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. 20.8. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostępu do swoich danych osobowych - zgodnie z art. 15 RODO, 2) do sprostowana swoich danych osobowych - zgodnie z art. 16 RODO, 3) do żądania od Zamawiającego - jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO. 20.9. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. 20.10. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje: 1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 20.11. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 359205.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.T. "ARWIT" ARKADIUSZ WICKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Gen. Sikorskiego 3
Kod pocztowy: 84-242
Miejscowość: Luzino
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 413451.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 413451.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 824100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.